Sony Alpha A77 II + DT 16-50mm F2.8 SSM zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Schermgrootte
1.2 inch scherm

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Laura 19-05-2017

Schitterende upgrade na A500

Lang getwijfeld, maar absoluut zijn geld waard. Ik ben expres weer voor Sony gegaan vanwege de compatibiliteit met objectieven en andere accessoires die ik al had (voor mijn A500). Ik was toe aan een updrade, voor meer professionele mogelijkheden. Vooral de kitlens 16-50mm met 2.8 over het hele bereik heeft me heel aangenaam verrast. Prachtige bokeh, vlotte focus, en de camera zelf ligt heerlijk in de hand. Wellicht aan de zware kant vergeleken met wat ik gewend was, maar dat vind ik eerlijk gezegd wel prettig.

Fijn ook dat het scherm 360 graden draaibaar is, waardoor het makkelijker wordt om zelfportretten en videos te maken.

Pluspunten

• degelijk ontwerp
  • goede prestaties bij hoge ISO waarden
  • mooie bokeh
  • Steadyshot in body ipv in objectief

Minpunten

• aan de zware kant
  • connectie wifi niet intuitief

Jan van der Waal 22-12-2014

Wat een super camera is dit. Je hebt een professionele camera in je handen. Ben zelf semi-professioneel. De mogelijkheid voor focussen is het beste dat nu op de markt is. Het vereist overigens wel oefening. De witbalans en scherpte is onovertroffen. Dit is de camera voor de toekomst. Waar andere nog technieken uit de vorige eeuw gebruiken (spiegel) is dit een camera van de 21e eeuw. Alleen nog iets degelijker is dan deze camera helemaal top!