Sony α SLT-A58Y - Reviews

Filmen in full hd
Schermgrootte
3 inch

Liliane90 05-03-2015 Product kwartaal in bezit

Goed voor beginners. Duidelijk handleiding en gemakkelijk in gebruik. Batterij gaat lang mee, lens gemakkelijk vervangbaar. Goede kwaliteit van foto's!

Arendsoogje 04-03-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze camera nu enkele maanden en ben er uitermate tevreden over. Ik ging voor een Canon, maar kwam terug met een Sony die beter zou zijn. Nou, hij maakt die reputatie wat mij betreft helemaal waar. Kwaiteit van de foto's is prachtig, vooral qua kleuren en foto's die met weinig licht zijn gemaakt. Prima beeldsensor!! En ook de mogelijkheid om te kunnen filmen is perfect. Filmkwaliteit die je van een Sony apparaat mag verwachten: excellent!
Helaas is de handleiding erg beknopt, maar de camera is zo gebruiksvriendelijk dat alles zichzelf wijst. Absolute aanrader en veel beter dan de instapmodellen van Canon en Nikon!!

Oswald34 15-01-2015 Product paar weken in bezit

Toestel uitvoerig uitgeprobeerd. Alles werkt perfect en beeld kwaliteit uitstekend. Veel mogelijkheden om prachtige foto's te maken dankzij de vele instellingen. Er wordt met alle omstandigheden rekening gehouden (Zon, duisternis, berg landschappen en vele andere. Macro opname ook perfect helder, enz.) In april gaan we op reis, ik kan niet wachten om het dan echt te gebruiken.

scholtenlo 06-01-2015 Product paar weken in bezit

deze camera word gebruikt door de zandvoortsebunkerploeg onder iets zwaardere omstandigheden die een normale fotograaf tegenkomt
de werking van dit toestel is uitmuntend met hele simpele uitleg op de display waardoor je geen fouten kunt maken eigenlijk. wij kunnen dit toestel iedereen aanbevelen die mooie natuur opnamen wil maken of gewoon wil fotograferen met uitstekende kiekjes.zonder veel te moeten inspannen om de camera te bedienen.

Sanderw93 14-12-2014 Product paar weken in bezit

Een goede camera met haarscherpe foto's! Heel makkelijk te bedienen voor iemand die nieuw is met spiegelreflexcamera's. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Schipper01 03-09-2014 Product maand in bezit

Een heel goed en degelijk toestel. De foto's zijn haarscherp! Door de verschillende instellingen zijn de mogelijkheden eindeloos..
Ik heb het toestel nu een maandje en zorgvuldig getest tijdens mijn vakantie. Ben erg tevreden!

Dikshant Sud 02-09-2014 Product kwartaal in bezit

6,4
Difficult to use the camera at first, but then easier access. Clicks good photos often. More customization possibilities should be possible.

RvD65 28-08-2014 Product maand in bezit

Na een Minolta, Sony a100, nu deze Sony a85 aangeschaft. En weerom verrast met fantastische foto's. Vooral het gewicht is afgenomen. Camera ligt makkelijk in de hand en heeft verschillende leuke instellingen die een foto bijna niet kunnen laten mislukken. Actiefoto's zelfs met grotere lens zijn scherp en mooi.

livio 27-08-2014 Product maand in bezit

Het toestel ligt goed in de hand en biedt een hele reeks instellingen. De gestuurde keuzemenu's maken dat het selecteren van functies niet complex wordt. De kwaliteit van de foto's is bij deze definitie uitstekend. Voor deze prijs een toestel met verwisselbare lenzen.. fantastisch

ThisisME85 11-07-2014 Product maand in bezit

Dit is mijn eerste speigelreflexcamera en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
Had hiervoor een Nikon, maar de Sony camera maakt kwalitatief betere foto's en de kleuren zijn ook een stuk helderder.
Ik ben een cursus gaan doen om de camera nog beter te "begrijpen" zodat ik er alles uit kan halen wat er uit te halen valt!

Denya 02-07-2014 Product paar weken in bezit

De Sony SLT -A58Y is een perfecte camera voor beginners. Ik heb helemaal geen verstand van camera's maar deze snapte ik direct. Hij is erg gebruiksvriendelijk en ik had direct door hoe alles werkte. Het is een camera die je overal makkelijke mee naar toe neemt. Ik heb hem nog maar paar een paar weken, maar ben er erg tevreden over!

Sonja 1964 02-06-2014 Product paar weken in bezit

9,4
Heb nu de sony alpha A58 met telelens nu een paar weken in mijn bezit , prachtig toestel voordeel vind ik als je door de zoeker kijkt automatisch de zoeker aan gaat dus geen knop meer bedienen
In macro ook prachtige foto's
Telelens is een fantastische lens beeld blijft zeer mooi
Aangezien ik hem nog maar een paar weken heb wil ik hem niet meer kwijt ligt zeer goed in de hand .
Een tevreden klant .

Tisikke06 07-06-2013 Product paar weken in bezit

De kwaliteit van de foto's is onberispelijk, voor amateurs zoals ik is dit echt de perfekte reisgezel. Het toestel heeft met zijn meer dan 20 megapixel meer dan genoeg te bieden. De DT 18-55 SAM II geeft mijn inziens niet zo heel veel verschil met de 18-55 van de vorige generatie. Volgens mij persoonlijk is ook de kwaliteit van de kleuren hoog. Qua vormgeving blijven de instap-Alpha's er plastiekerig uitzien en heb ik het niet zo met greep op het toestel.