Yamaha NS-F700 - Reviews

Aantal speakerunits
Kleuren
zwart

Peterplay 20-11-2009 Product paar weken in bezit

Ik hoorde deze luidsprekers en ik was er meteen weg van. Nog wat andere gehoord oa KEF maar niets leek beter.
Fantastisch helder hoog en midden en een heel strak - en zeker niet zwak - laag.

Het vorige review sprak over 'problemen' met laag, mij viel eigenlijk meteen op dat het een krachtig en strak laag was.

Prima koop geweest.

MacFan 29-09-2009 Product paar dagen in bezit

Ik was al langer op zoek naar nieuwe speakers ter vervanging van kleine Missions en een Yamaha subwoofer. Nog een tijdje mijn oude legendarische IMF Super Compact II's weer aangesloten, maar midspeakers moeten gerefoamd worden en zo te horen het wisselfilter gereviseerd, dus serieus op zoek naar nieuwe speakers.
Kom ik bij de Mediamarkt ineens deze Yamaha's tegen voor een prijs die absoluut niet kloppen kon naar mijn mening. Een tijdje naar ze geluisterd in de winkel, maar ja lijkt natuurlijk niet op geluid zoals thuis maar stond me wel direct aan.
Eenmaal weer thuis nog maar eens reviews en prijzen bekeken op internet. De prijs kon inderdaad echt niet (299,- per stuk), dus terug en kopen. Eenmaal opgesteld viel het heerlijk hoog en midden direct op. Over de bas was ik eigenlijk teleurgesteld. Maar na wat experimenteren met opstellen en een dag of wat inspelen is dat nu ook dik in orde. Al met al een zeer goede koop geweest. Ik kan ze iedereen aanraden ook al zou je er heel wat verder voor in de buidel moeten tasten.