Jamo C 605 - Reviews

Aantal speakerunits
Aanbevolen max. vermogen

8,9

Seamus1970 23-06-2012 Product half jaar in bezit

Nu een half jaar in gebruik en nog steeds tevreden. Prijs kwaliteit verhouding kan volgens mij niet beter. Heb inmiddels ook een nieuwe platenspeler erbij. Genieten!

Een audiogek 18-05-2012 Product paar dagen in bezit

Speakers een paar dagen in huis. Bi-amp aangesloten (op Onkyo receiver) en dat klinkt geweldig. Formaat is voor een zuilspeaker prima. Heb daar vooraf goed op gelet. De C 607 is een stuk hoger want die heeft een extra basspeaker. Deze extra basspeaker mis ik niet want de lage tonen komen er hier ook prima uit. Heb de spikes ook gemonteerd zodat ik de zuilen goed kan afstellen met de laminaatvloer. (Tussen spikes en vloer zitten meegeleverde beschermplaatjes). Verder geen subwoofer nodig en (nog) geen center maar dat laatste ben ik nog aan het uitproberen. Qua surround heb ik gewoon de C 601 speakers geplaatst en die klinken ook prima. Ben erg tevreden dus!

Seamus1970 28-02-2012 Product kwartaal in bezit

Prachtig gedetailleerd in het hoog. Goede strakke bas. Mooi ruimtelijk en muzikaal geluid. Gebruik hem in combinatie met Marantz reciever, is een goede match. Heeft wel ruimte nodig.

shitware 20-02-2009 Product paar dagen in bezit

Ik heb lopen twijfelen tussen de Jamo S606 (goedkoop), en de C607 (betere specs/reviews). Qua geluid vond ik de C607 een stuk beter uit de verf komen (over de hele breedte), alleen vond ik ze wel heel erg hoog (zeker met rondlopende kinderen). Uiteindelijk ben ik voor deze C605's gegaan. Voor normaal gebruik dezelfde geluidskwaliteit als de C607's. Voor extra bassen schakel ik de subwoofer wel een heeeel klein beetje in (bijna niet nodig).