Sony SWF-BR100 vloerspeaker / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SWF-BR100 vloerspeaker / wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Cristoff 01-09-2014

Ik heb een "Subwoofer" aangekocht om samen met de 2-ingebouwde luidsprekers in mijn nieuwe TV Sony,het geluid beter te laten klinken,Ik ben tevreden, mooi Design,de combinatie geeft mooi geluid,een aanrader ,,,

Cristoff 19-08-2014

Om mijn Sony Tv volledig te maken,heb ik de Bass-Woofer SWF-BR100 gekocht samen met de ingebouwde luidsprekers van de Tv geeft dat wel goed resultaat,het design van de woober is af ,mooi om te zien en draadloos te verbinden,je moet de instellingen wel aanpassen naar u smaak ,

David Vanderheyden 28-07-2014

Iedereen is enthousiast over het mooie kamervullende geluid en het strakke design. De weergave van muziekkanalen en films is indrukwekkend.

plan801 24-07-2014

De woofer-kast heeft een mooi design ( en past geweldig goed bij mijn installatie,ik hoor de bass nog niet voldoende ( maar misschien ligt het aan mij) ik zoek het nog verder uit ( kwa regelingen) of kan iemand mij een tip geven?