Philips HTS5131/12 zwart

Type/soort
soundbar
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTS5131/12 zwart op Kieskeurig.be.

JvdMerwe 28-07-2015

Helaas al na krap 3 jaar stuk, wel prettig apparaat geweest

Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

Prettig apparaat, wel wat traag met bijvoorbeeld opstarten. Goed geluid en ook de blurays spelen netjes af.
Wel gevoelig voor vingerafdrukken.

Helaas al na krap 3 jaar stuk. Subwoofer ging onwijs kraken en hield ermee op. Vervolgens ging de speler op ongezette tijden ineens opspinnen en liet het geluid wegvallen en. Als laatste ging de soundbar ook geregeld op mute.

Ik vermoed iets met de printplaat, dus nu een ander product gekocht.

Rosa79 27-05-2015

Mogelijkheid tot extra speakers?

Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

Ik wil deze soundbar in mijn garage ophangen puur voor de muziek. Nu wil ik ook speakers (via een draadloos systeem) in de tuin ophangen die hierop aangesloten zitten. Echter zit er geen sound-out aansluiting op.

Is er toch een manier om hier extra speakers op aan te sluiten?

Ropirunner 26-10-2014

Continu doet hij het niet of beter gezegd geen geluid en radio.

Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

Ik heb dit apparaat nu ong. 2 jaar in mijn bezit. Echter continu heb geen geluid als ik de televisie aanzet of een DVD wil afspelen. Ook de radio doet het continu niet/ Heb al van alles geprobeerd, maar niets heeft tot nu toe geholpen. Laatste actie die ik nu nog ondernemen is contact op te nemen met Philips support.

Tim1990 30-12-2013

geen aanbeveling!

Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

Ik heb dit product nu ongeveer 1,5 jaar in huis en is nu al voor de 5e keer defect absolute afrader ben dit niet gewend van philips producten.

100Frank 16-06-2013

De weergave van het geluid laat veel te wensen over

Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

Het geluid is niet al te best, galmen is geen uitzondering. De bediening gaat goed. Met behulp van de Wi-Fi USB adapter is het mij niet gelukt om Wi-Fi in te stellen, zeer teleurstellend allemaal. Inmiddels heb ik een micro Hi-Fi installatie van een ander fabricaat gekocht. De soundbar van Uw fabricaat kan over een jaartje dienst doen in de speelkamer van mijn kleinzoons. Ik vermoed dat niet alleen Uw soundbar dit rare geluid geeft, maar ook andere fabrikaten. Een keer een soundbar maar nooit weer.

Paulus1942 10-04-2013

Tevreden met de Soundbar.

Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

Alleen de samenwerking tussen de Soundbar en mijn Philips Econova 42PFL6805H tv is niet altijd optimaal ondanks de highspeed hdmi kabel.

wimmull 14-10-2012

Mooie en degelijke soundbar.Geluid en beeld zijn goed en een
goede ingebouwde blueray speler.
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb ondekt is dat de radio geen
RDS functie heeft.Vindt dat jammer,zou toch mogen verwachten
dat dat tegenwoordig standaard is.

Me1985 03-12-2012

Hallo,

Ik wil deze soundbar ook gaan aanschaffen! Ik heb al een philips ambilight led tv. Is de soundbar echt een aanrader en heeft deze ook een ARC-hdmi aansluiting? Dat zou het bedienen nog een stuk makkelijker maken.

alexS1956 27-01-2013

hallo wimmull

ik zou graag willen weten of de soundbar nog bevalt
ik ben er ook namelijk ook naar opzoek
graag zie ik je reactie
met vriendelijke groet
Alex

philipe 20-09-2012

dit product is een goede aanschaf in huis en we hebben samen er veel plezier en geluid van.

Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

ik heb er plezier van ik vind dit better als toen die looss combi natie van die torren had .ik heb het geluid achter mij aan de muur bevesticht in plaats van onder de tv en vooral dat het geluid rond gaat het is goed

Lia1950 15-07-2012

Sinds een paar dagen hebben wij de Philips SoundBar in bezit,het is een mooi apperaat.
Met veel mogelijkheden zoals Blu-ray speler,
een radio met 40 voorkeurzenders,
je kan ook een iPod/Phone op aansluiten.
en je heb toegang voor YoeTube en Picasa-foto's.
Hij is ook te bevestigen aan de muur of op een tafel en aan een standaard.
Met afstandbediening.
Dit is echt een aanrader.

Kevin 20-05-2012

Dit product is goed

Geschreven voor: Philips HTS5131/12 zwart

Het geluid is mooi van dit product enkel jammer van de afstandsbediening die niet altijd even goed werkt.

RonaldMusicman 18-01-2012
  • Product maand in bezit

Fijn apparaat met een goede geluidskwaliteit. Wilde af zijn van de vele kabels van een surroundsysteem en heb daarom deze soundbar gekocht. Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Heb eerst een aantal weken een LG HLB54S soundbar gehad maar deze philips is qua geluidskwaliteit toch echt stukken beter. Ook het "surround" geluid is tof. De subwoofer is niet zo groot maar geeft toch een zeer solide bas af. De subwoofer die bij deze philips zit is er een met een draad, bij mij LG was ie draadloos. Dit lijkt leuk maar is (ook volgens de winkel)erg gevoelig voor storing (van je telefoon of internet) Je kunt er geluk mee hebben maar in mijn geval was dit niet zo. Prijs/kwaliteit is prima voor deze philips.

Rene Dut 12-02-2012

Leuke review.
Ik ben aan het snuffelen naar een nieuwe tv en stereo voor mijn moeder van 84, en ik stuitte op deze soundbar.
Ziet er leuk uit.

Een vraag:
Ik weet dat er een radio tuner in zit maar kun je op het schermpje ook de naam van de zender zien (RDS). Daar kom ik niet achter.

Groet,

Rene.

Jos Klep 30-09-2012

Beste Ronald

Kun je mij vertellen of je nog steed tevreden bent met het apparaat.
Overweeg hem ook aan te schaffen.
Belangrijk voor mij is de kwaliteit van de radio.
Kun je hier ook iets over vertellen.