Samsung HW-N850 zwart

losse subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-N850 zwart op Kieskeurig.be.

steeefa 27-01-2019

samsung N850

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

megageluid het is net ofdat je in een bioscoop leuk. onze buurvrouw is minder tevreden met deze aankoop

Geronimo73 28-11-2018

Top Soundbar Dolby Atmos

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Onlangs bij Platte TV.nl de Samsung Cinematic Soundbar SW-N850 aangeschaft. Top apparaat met geweldig geluid, vooral de Dolby Atmos functie klinkt super. Geweldige service gekregen bij Platte TV.nl

Pluspunten

• Dolby Atmos
  • Gebruiksgemak

Dennis 15-11-2018

Mooi geluid in een grote kamer

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Deze mooie grote soundbar met subwoofer heeft een erg krachtig geluid die de hele woonkamer vult. Bij mij staat hij in een kamer van ongeveer 20 m2 en hier functioneert hij prima. Verder vind ik het design prima en staat hij mooi onder een zwarte tv. De soundbar heeft ook hele goede aansluitmogelijkheden. Ook al heb je geen Samsung tv dan nog kun je de soundbar aansluiten. Een pluspunt voor deze set is dat deze erg gemakkelijk te installeren is. Het enige minpuntje is dat hij wat duur is en misschien iets te groot is voor een gemiddelde tv. Ik zou hem desalniettemin aanraden, want het geeft toch een krachtig vol geluid.

Pluspunten

• Heel makkelijk te installeren
  • Mooi vol geluid

Minpunten

• Grote subwoofer (kan lelijk gevonden worden)

MPF69 14-11-2018

Wat een geluid!!!

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

De soundbar is eenvoudig op diverse manieren aan je televisie te koppelen. Onder andere scart, wifi, bluetooth en optische kabel. Omdat mijn Samsung televisie wat ouder is, heb ik gekozen voor optische kabel. Subwoofer met de soundbar gekoppeld en bijna klaar voor gebruik. Soundbar koppelen met wifi voor de laatste update. WOW wat een geluid en beleving. Film kijken is super. Concerten kijken en luisteren super. via een app kun je het geluid ook nog aanpassen naar eigen voorkeur. aanrader als je een super geluidservaring wilt hebben.

Pluspunten

• geluid
  • Bediening
  • installatie
  • gebruiksgemak

Minpunten

• nog niet ontdekt

StefanBreda 04-08-2019

Een must voor iedere PlatteTV aan de muur

Een geweldige soundbar.

in combinatie met mij 65Q70R tv is dit plaatje compleet.
De installatie is zo gepiept, en het afregelen van de installatie is ook niet ingewikkeld.

Pluspunten

• Geluid
  • Dolby Atmos
  • Combinatie QLED TV

Louis te Pas 27-07-2019

Geluid effect

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Aankoop behulpzaam en advies gerichte bediening , geven ook de verschillende mogelijkheden aan. Welke in de situatie mij als klant erg goed bevalt. Geven zeer waardevolle praktijk adviezen die werken.

Pluspunten

• behulpzaam en adviserend
  • Kundig en afspraken
  • accuraat

Elly51 12-07-2019

Mooi zwaar geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

We staan nog steeds versteld wat zo'n soundbar voor extra kijk en luisterplezier geeft We hadden een nieuwe qled Samsung tv gekocht en 2 weken zonder soundbar gekeken. Nu geweldig geluid.

JanvH 02-07-2019

Steen goede keuze

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Ben heel blij met mijn aankoop. Goede klank, makkelijke aansluiting. ooo en wat een volume.... Heerlijk...

Pluspunten

• zeer goed geluid
  • makkelijk aan te sluiten
  • Mooi zware kast

Minpunten

• Nog niet gevonden

Johnno 30-06-2019

Uitstekende Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

De soundbar is redelijk groot, maar past precies bij mijn 55 inch TV van Samsung. De Soundbar is binnen 10 minuten vrij gemakkelijk aan te sluiten. Kwaliteit van de soundbar is erg goed! Bij het kijken van een film ervaar ik echt een "cinematic" geluidservaring.

ton maas 24-06-2019

dolby atmos soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

prachtig mooi geluid en mooi design werkelijk verbluffend,vooral de films en muziek komt goed tot zij recht
ook het gebruik is makkelijk alleen is het het zonde dat mijn tv niet dolby atmos ondersteund verder een klasse apperaat. echt een aanrader

Pluspunten

• geuid

Willem 22-06-2019

Perfect geluid, makkelijke installatie

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Aan de hand van reviews heb ik besloten om deze soundbar aan te schaffen. Reviews over geluid hebben mij oever de streep getrokken

Skippy 12-06-2019

top product

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

ik heb dit product nu 2 weken en ben er uiterst tevreden over icm mijn samsung TV.
het geluid is zeer mooi en helder waarbij het surround ook goed te horen is.
wel heb ik de subwoofer op -2 moeten zetten want de buren klaagden over de zware bass;) dus ik vind dit ook wel een +punt.

Stephan2280 11-06-2019

Top soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Lang getwijfeld om mijn JBL 5.1 bar te vervangen voor deze Samsung N850, maar absoluut geen spijt van.
De slim stand is echt ideaal en ook met muziek komt er een top geluid uit.

Regilio881 06-06-2019

Bioscoop ervaring

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Ik heb deze soundbar een aantal weken geleden gekocht en ben er zeer tevreden mee. Het is een echte Bioscoop ervaring!

RWal 06-06-2019

tevreden met de Samsung soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Heb hem nu een week in de woonkamer staan met mijn overige Samsung modellen alles verbind goed met elkaar ook al was het even prutsen om alles met elkaar te kunnen linken bv: soundbar met mijn tv of de soundbar kunnen besturen met mijn mobiel via Smartthings. je hebt velen opties om deze soundbar te kunnen connecten met je tv HDMI(ARC), WIFI en bluetooth ik raad toch aan om voor HDMI(ARC) te gaan want dat levert de beste kwaliteit en hij valt soms niet weg wat WIFI en Bluetooth wel hebben. qua geluid is het voor een soundbar echt een topper van overige merken doet wat die moet doen erg goed geluid en een goede bass.

apmvdhorst 31-05-2019

geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

na de aanschaf van een nieruwe TV was er geen plaats meer voor een losse reciever en speakers. dus moest er gezocht worden naar een alternatief. in het begin was ik erg sceptisch over de geluidskwaliteit. maar nu ik hem eenmaal heb klinkt het echt fantastisch. mooie lage tonen en een goed bereik in de middentoon. via de SmartThings app kun je zelfs nog aardig wat verschillende zaken zelf instellen. aansluiten is ook een fluitje van een cent echter moet ik wel een HDMI ARC kabel aanraden ipv draadloos. Dolby Atmos klinkt echt fantastisch in onze kamer. dit is zeker een van de beste speakers die ik ooit heb gehad.

Guillaume 29-05-2019

Super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Mooie vormgeving en een super geluid stevig en zwaar materiaal gebruikt. Dolby Atmos via bleu ray echt super gaaf en mooi.

Monche 28-05-2019

Geluidsniveau, Design, Atmos, Dts X,

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Ik heb aardig goeie home cinema sets gehad, na wat research gedaan te hebben over de hwn850, besloten één te kopen. Echt geen spijt van!!! Dit is zeker een hoogwaardig product te noemen. Alle elementen aanwezig.

Ik ben erg verbaasd!

De allerbeste en nieuwste technologie in een Bar!

Dit kun je niet zeggen van de concurrentie waar je het dubbele voor betaald!

Samsung maakt goede producten. Was nog wat sceptisch, niet helemaal overtuigd. Maar nu durf ik te zeggen ook op audio zijn ze heel goed bezig. De markt heeft een nieuwe concurrentie erbij!

Ik zeg doen!!

Denn 27-05-2019

Zeer goede soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Zojuist heb ik mijn soundbar ontvangen en aangesloten. Het geluid is zeer goed en in combinatie met mijn Samsung Q7FN heb ik nu echt een thuis bioscoop.

Er is alleen voor mij 1 minpunt;
Ik heb nu wel een mooie soundbar die dolby atmos aankan en mijn Samsung tv heeft de beschikking over dolby digital + wat nodig is voor Dolby atmos. Alleen ondersteund de Netflix app die op de Samsung tv zit geen Dolby Atmos.... (bij andere televisie merken wel, zoals aangegeven op de site van Netflix) dit is een best grote teleurstelling. Nu zou ik via een xbox Netflix met dolby atmos kunnen krijgen, maar helaas... Ik heb een PS4. Dit is wel een grote teleurstelling, maar wel een die Samsung kan oplossen doormiddel van het updaten van de Netflix app/toevoegen van Dolby Atmos.

HenkteArnhem 22-05-2019

Uitstekend surround geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N850 zwart

Het feit dat Samsung regelmatig goed tot zeer goed scoort bij reviews (o.a. Kieskeurig) heeft mij naar deze set doen kijken in combinatie met de draadloze boxen (SWA-9000S). Het geluid is zeer vol en de lage tonen komen uitstekend tot hun recht middels de (ook draadloze) subwoofer.
Zeer veel flexibiliteit in het wegzetten van de boxen door de draadloze optie.
Installatie was even zoeken om die goed te krijgen. De papieren handleiding is vrij summier maar de e-manual van mijn TV maakte alles goed (TV is ook van Samsung)