Samsung HW-N950 zwart

losse subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-N950 zwart op Kieskeurig.be.

leike 30-01-2019

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Mooi geluid vol en ruimtelijk. maar dit alleen met atmos via xbox. vbox ondersteund atmos bij netflix dus dat is mooi. Installeren is wel een ding dan wel contact dan weer niet. maar nu alles aan de gang. achterboxen missen soms wat volume. HDMI arc conectie met tv was na een dag al dood. Dit schijnt wel een dingetje te zijn bij samsung. Weinig reactie van samsung zelf. Misschien bij een van de volgende updates.

Pluspunten

• Vol geluid en ruimtelijk
  • Atmos via xbox en netflix
  • volle bas
  • Weinig kabels nodig

Minpunten

• installatie is wel even geduld hebben
  • HDMI Arc werkt niet meer na 1 dag

Javier 30-01-2019

geluidssysteem to beat

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Na vele positieve, soms lyrische, reviews te hebben gelezen op internet ben ik overgegaan tot aanschaf van dit product. Wat een beestachtig geluid komt er uit deze boxen. Met dolby atmos beleef je films als nooit tevoren. Ook de looks mogen er zijn, de soundbar is aanwezig, maar met zo'n fantastisch geluid mag dat ook wel!

Pluspunten

• connectiviteit
  • kwalitatief zéér goed geluid

Minpunten

• geen google home

Olavski 01-08-2019

Als hij het doet is het geweldig

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Als de bar, maar vooral de achterspeakers het doen is het een geweldig apparaat. De achterspeakers vallen steeds weg. Een bekend probleem, maar Samsung lijkt er niet veel aan te doen. De bar is al twee keer weg geweest en steeds hetzelfde probleem. Zo nu en dan doet hij het weer, maar valt ook steeds weg. Jammer dat hier geen oplossing voor is.

Lars 25-07-2019

Goede geluid met mooie basline

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Goed geluid, mooie baslijn, en erg makkelijk te installeren en te gebruiken. Enige min punt in dat de kabels aan de onderkant zitten en hierdoor via een inkeping een raar bochtje moeten maken. Gewoon aan de achterkant was makkelijker geweest, maar dit is een zeer klein punt.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede Bas
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Rare positie aansluitingen

Marcel W 10-07-2019

Weg geblazen

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Wat een geweldige soundbar. Makkelijk aan te sluiten en door iedereen te installeren. Boxen verbinden draadloos met elkaar. HDMI of optisch aansluiten op de TV en het is al klaar. Mooi geluid bij zowel TV, muziek en series/films. Ook zonder de TV aan kun je genieten van de soundbar door muziek te streamen dmv WIFI of Bluetooth Wil je het ultieme eruit halen, dan kijk je een film met Dolby Atmos geluid. Je zit midden in de film en wordt van de bank geblazen. Wij (en de buren:-) ) zijn zeer tevreden met deze aankoop.

DareD84 02-07-2019

Super ruimtelijk geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Heerlijk ruimtelijk geluid ondanks dat de speakers niet breed opgesteld staan aan de voorkant.
Bass is erg aanwezig, moet hem flink zachter zetten maar ondanks dat geweldig om te horen!

ildar 28-06-2019

mooi geluid van Samsung HW-N950

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Gekocht vanwege Dolby Atmos en DTS-X, de tweede reden was: twee extra luidsprekers.
De geluidskwaliteit voor zijn klasse is gewoonweg prachtig. Installatie duurde minimum tijd, het werkte allemaal tegelijk. Verbonden met de smartphone via SmartThings, doet het ook prima.
5 dagen in bezit, tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• Dolby Atmos en DTS-X
  • twee extra draadlose luidsprekers
  • geluid
  • gemakkelijk beheer

Minpunten

• stof bekleding van een kantvan subwoofer
  • geen muurbeugels voor luidsprekers

Ronald56 13-06-2019

Een monster

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Hij is groot, houdt daar dus rekening mee. meest voordeel haal je eruit als je ook een Samsung TV hebt. hou je aan het opstellingsadvies dan werkt het optimaal. Tip regel je volume terug als je van TV naar ander bv spotify-wifi schakeld, die staat in verhouding dan te hard.

AroglDarthu 09-06-2019

Perfect voor films

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Van alleen speaker geluid van de platte televisie naar het gevoel dat je echt in een thuisbioscoop zit. Dat is wat deze set voor elkaar krijgt. Heerlijke volle bass door de Subwoofer en een rijk geluid uit de bar- en rearspeakers.

De installatie is een eitje. Gewoon de HDMI ARC van de TV op die van de soundbar aansluiten en gaan. Alhoewel... het was even wat geklooi met de instellingen voor HDMI ARC op de televisie (de soundbar ondersteunt geen PCM).

Qua functionaliteit nog wel 1 wens: het is nu niet mogelijk om de surround speakers ook als multi-room speakers in te stellen (voor bijvoorbeeld Spotify). Als je dat nog zou kunnen regelen via de SmartThings app, dan was het plaatje helemaal compleet.

Emile 04-06-2019

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Past mooi bij mijn Samsung tv en de soundbar is ook nog eens smart en het geluid is fantastisch mooi! Echt een belevenis!

Pluspunten

• Surround geluid
  • Diepe bas
  • Smart

Minpunten

• nog geen

Brammaldus 03-06-2019

Uitstekende prijs / kwaliteit

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Zojuist gekocht en geïnstalleerd. Voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Uitstekende sound en zeer makkelijk te installeren.

Anoniem 29-05-2019

na de HW-K950 nu de HW-N950

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

na de HW-K950 nu de HW-N950 aangeschaft en hij klink naar mijn mening een stuk beter vooral de stemmen tijdens het praten. echt een super ding!!!!

Ruben 27-05-2019

Strak montuur

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Wat een bizar mooi geluid, ongelofelijk hoe deze cinematic surround werkt! Ik beveel dit iedereen aan!

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Makkelijk aan te sluiten

wilco 22-05-2019

wat een geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

wat een top geluid vooral met series films en muziek
het is net of je in een bioscoop ben blij dat ik deze in me bezit heb

NopaniC 22-05-2019

wow, en wow

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Na 15 jaar een surround gehad te hebben van samsung, ben ik overgeschakeld naar ene nieuwe tv en deze surround. makkelijk te installeren geen gedoe met kabels, en zeer mooi geluid. Zoals in veel reviews te lezen valt zijn de achterspeakers stil. maar wanner je hem gebruikt voor films met de juiste ondersteunende formaten werken ze gewoon goed.

Pluspunten

• makkelijk te plaatsen
  • goed geluid
  • alles ondersteunend

Minpunten

• mindere achter speakers
  • de app kan beter( maar niet echt nodig)
  • geen netwerkaansluiting

Anoniem 21-05-2019

fantastisch Sundbar

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Tevredenheid heb ik gevonden in deze Samsung het n950 soundbar na de settings te gebruiken. Perfect geluid voor thuis. zeker een aanrader

Mario 21-05-2019

Top geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Never expecting from this soundbar ,so clear and powerfull sound , dolby atmos work also perfect. Easy instalation.

Pluspunten

• Good sound
  • Powerfull sub
  • Wireless sub and rear speakers
  • Easy conect

Minpunten

• for me dont have any

thalokster 18-05-2019

Prima Sound(bar)

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Mooi geluid, Atmos icm QE55Q7F verloopt helaas niet vlekkeloos. Gemakkelijke setup. Product voelt stevig aan. Helaas geen GUI qua interface op TV. Onduidelijk welke geluidskwaliteit wordt afgespeeld.

PimskieVS 16-05-2019

Thuisbioscoop met fantastisch geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Makkelijk aan te sluiten, binnen 5 minuten wifi geïnstalleerd en klaar voor gebruik!

Films kijken die dolby atmos ondersteunen zijn een fantastische ervaring met deze set.

Voor de filmfanaat die een thuisbioscoop wil creëren is dit een absolute aanrader.

Chunky 16-05-2019

Een heerlijk geluid....punt !!!

Geschreven voor: Samsung HW-N950 zwart

Eindelijk einde van de zoek tocht.... na vele soundbars uitgebreid te hebben beluisterd van diversen andere merken, is de keuze op de Samsung HW-N950 gevallen.
Hecht behoorlijk aan een goed stukje geluid , voor zowel voor film als muziek.
Geen overdreven bassen, gewoon goed afgewogen en zuiver.
Dus gewoon een blijvertje en genieten !