Sonos Beam zwart

geen subwoofer
Type/soort
soundbar
Meegeleverde subwoofer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos Beam zwart op Kieskeurig.be.

7,4

Robert 16-07-2018

Goed voor muziek, niet voor TV

Geschreven voor: Sonos Beam zwart

Ik kreeg de beam al 4 dagen voor de release datum toegestuurd door Coolblue. Had een pre-order gedaan.
Installatie is super eenvoudig en snel. Truetone via app werkt soepel.
Geluid muziek is top. TV nog aan het uittesten met wel of niet spraak extra etc.
Airplay werkt ook prima, maar fungeert alleen als hub als deze speaker OOK aanstaat.
Terug naar het geluid van de TV (via setupbox) gaat alleen als ik de TV eerst uitzet.

Edit:
Ik heb de speaker afgekoppeld en retour gestuurd, nog voor deze officieel uitkomt.
Jammer. Hele mooie speaker, fantastisch geluid bij muziek, maar waardeloos voor TV.
Geluid gaat alle kanten op en ik verlies regelmatig (en dat in 2 dagen) de verbinding met de speaker waardoor ik helemaal geen geluid meer heb.
In eerste instantie dus alleen bij het teruggaan van muziek naar TV. Later ook spontaan tijdens het TV kijken. 1 keer was de speaker alleen nog te verbinden na een power cycle. Heel jammer.
Ook jammer dat de airplay functie alleen werkt voor de groep. Hij werkt dus niet als bridge tussen Sonos en Apple. Airplay werkt goed maar dan moet de beam en de gekoppelde kamer beide aanstaan.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Eenvoudige installatie
  • Goed geluid voor muziek

Minpunten

• Verliest verbinding met TV
  • Airplay werkt niet als bridge
  • Geluid bij TV is heel wisselend

HerIsJohnny 29-04-2020

Ik denk dat dit met een update is opgelost inmiddels.
De Beam geeft prima geluid bij muziek en TV/multimedia in combi met Google assistentie.
Wel jammer dat regelmatig Google het geluid dimt terwijl er geen opdracht is gegeven, dit euvel speelt bij meerdere apparaten met assistent.

Eric 26-11-2019

Miskoop

Geschreven voor: Sonos Beam zwart

Heeft het 2 maanden goed gedaan en ineens valt elke keer het geluid weg. Helpdesk van sonos krijgt het niet opgelost. 1 groot drama.

Noordvaarder 11-05-2019

Sonos Beam en Play One

Geschreven voor: Sonos Beam zwart

Diverse merken en opstellingen naast elkaar kunnen testen. De Sonos kwam er qua geluid bij ons het beste uit de bus. Eenvoudige installatie. Uit te breiden door het hele huis, elke ruimte apart in te schakelen. Ook surroundopstelling zeer eenvoudig mogelijk. Voorbereid op stemcommando's waarvan in mei de uitrol begint (start in VS). Beam en speakers degelijk uitgevoerd en volledig draadlood (op stroomdraadje na dan).

Pluspunten

• goed geluid
  • eenvoudige installatie
  • makkelijk uit te breiden
  • voorbereid op stemcommando's

M 02-01-2019

Mooi design, goed geluid

Geschreven voor: Sonos Beam wit

Nu sinds een week in huis en bevalt heel goed.
Binnen een paar minuten kon de eerste playlist al worden afgespeeld en het geluid wat eruit komt is goed.
Inmiddels ook via een kabel op de tv aangesloten en ook dat klinkt veel beter dan wat er eerst uit de tv kwam.

• Geluid
  • Gebruiksgemak

Jan 04-08-2020

Soundbar

Geschreven voor: Sonos Beam zwart

Deze soundbar heeft uitgebreide mogelijkheden en een duidelijke app voor bediening. Er is netjes geinstalleerd en uitgelegd.

Pluspunten

• bedieningsgemak

Minpunten

• prijs

Edith 02-11-2019

Compact

Geschreven voor: Sonos Beam zwart

Dit product is oké, zit goed geluid in, vervormd niet en ziet ook nog mooi uit. Is niet goedkoop maar dan heb je ook wat. Kan ook nog uitgebreid worden met nog meer speakers.

Pluspunten

• Compact
  • Mooie uitvoering

Jan 04-04-2019

Perfecte geluid weergave .

Geschreven voor: Sonos Beam wit

Prima geluid vermogen genoeg voor een woonkamer (33m2) . Volume staat niet hoger dan 40% En de eenvoudig te bedienen app. Makkelijk schakelen tussen tv en internet radio en externe bron.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening met App. het
  • Mooi vol geluid
  • Afmetingen niet te groot.
  • Aansluiten en snelle installatie

Minpunten

• Nog niet gevonden