De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-XF9000 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

BramW 02-01-2019

Mooi geluid

Geschreven voor: Sony HT-XF9000

Ik ben fan van Sony en hun geluid.
Bas van deze soundinstallatie kan niet super hard maar ik ben zeer tevreden over dit product.

Pluspunten

• mooi geluid
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• Bas niet super luid

Paul T 15-12-2018

Fantastisch geluid !

Geschreven voor: Sony HT-XF9000

Aangesloten aan ouder (10jaar ) Sony TV toestel Bravia . De Soundbar geeft fantastische geluidsweergave voor een gunstige prijs .

Anja 21-11-2018

Soundbar

Geschreven voor: Sony HT-XF9000

Hebben een Sony tv aangeschaft en daarbij ook een soundbar. Vooral voor het gebruiksgemak. Is super handig door de bleutooth,dus alles tegelijk op en af . Tv en soundbar.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak

Ruben 12-11-2018

Knappe soundbar, goed geluid

Geschreven voor: Sony HT-XF9000

Zeer mooi vormgegeven product. Goed geluid voor deze prijsklasse.
Was makkelijk aan te sluiten. Enkel jammer dat er geen HDMI kabel meegeleverd is (enkel digitale aansluiting).
Werkt goed samen met Sony tv, je hebt zo maar 1 afstandsbediening nodig (via HDMI ARC).

Pluspunten

• design

Pieter 29-09-2018

Uitstekende geluidskwaliteit

Geschreven voor: Sony HT-XF9000

Deze geluidsinstallatie van Sony is ideaal voor een beginnend gezin. Er zijn er zeker betere op de markt, maar de prijs is dan ook navenant. Ook het design van deze XF9000 mag er wezen!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Prijs/kwaliteit

Tom V. 08-08-2018

Goede audiokwaliteit, veelzijdig, onmisbare aankoop.

Geschreven voor: Sony HT-XF9000

Deze soundbar met subwoofer van Sony (HT-XF9000) was echt een onmisbare complementaire aankoop bij mijn televisietoestel (55XF9005). Vandaag hebben de schermen van Sony al heel wat betere (voller en krachtiger) audio dan enkele jaren geleden, maar een écht bass-effect en het geluid dat de kamer vult blijf je dan wat missen.

Zelf had ik om praktische redenen minder de ambitie om mijn zitruimte in elke uithoek te gaan vullen met een surroundsysteem, met toch wel een aantal kabels. Daarom is deze set van Sony prijs-kwaliteit een goede oplossing. Deze heeft ook enkele onverwachte snufjes. Zo staat soundbar nooit 'in de weg' van het infraroodsignaal van de afstandsbediening richting televisiescherm en kan je kiezen dat hij dit signaal ook mag opvangen en doorsturen naar je scherm. Bij mijn vorige Sony soundbar werd elk apparaat erin geplugd. Deze soundbar (HT-XF9000) hangt als enkel apparaat aan de televisie. Dit zorgt voor een eenvoudigere gebruikservaring (toch nog audio, wanneer de soundbar uitstaat).

Bediening en gebruiksgemak zijn erg eenvoudig. Audio is makkelijk naar jouw smaak aan te passen én je kan indien gewenst de buren de gordijnen injagen!

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Geluidskwaliteit
  • Soundbar past mooi bij scherm
  • Aansluitingen

Minpunten

• Subwoofer is best lijvig
  • Subwoofer kon esthetischer