Sony HT-ZF9

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 86 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-ZF9 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

darko 16-01-2019

plug in & enjoy

Geschreven voor: Sony HT-ZF9

Ik heb eerder een Bose soundbar gehad, daarna een Samsung soundbar, maar nu heb ik eindelijk een SOUNDBAR! Ik heb de kabels ingestoken en aangezet en die werkt perfect met mijn Sony TV! Default instellingen zijn voorlopig perfect: onze ruime living kan het geluid net aan. Films, muziek... alles speelt perfect af. Het kost iets meer maar het is het waard wat mij betreft!

Pluspunten

• plug in & play
  • mooie geluid voor een ruime living

Minpunten

• iets te prijzig maar geld waard

Dave1990 14-01-2019

prijs/kwaliteit zeker een aanrader

Geschreven voor: Sony HT-ZF9

Na de setup van dit product, die trouwens super simpel en moeiteloos was, was ik meteen verbaasd door de kwaliteit van de diepe bass die de sub leverde.
Deze soundbar is naar mijn mening veruit de beste in zijn prijscategorie, alhoewel je met enkel de soundbar geen volledige surround ervaring krijgt, desondanks de 'Virtual Surround'.
In combinatie met de (WIRELESS!!) speaker set is dit de GO TO voor veel mensen die geen 'over the top' setup willen kopen met als bonus dat je zo goed als geen kabels moet beginnen verbergen, verven of wegmoffelen (op de voedingskabels na).

Pluspunten

• Oogt mooi
  • Beschermingscover die makkelijk te verwijderen is
  • Diepe bass
  • Draadloze subwoofer

Minpunten

• Hdmi- & USB-poort moeilijk te bereiken

Michel 06-01-2019

Toptoestel

Sublieme geluidsweergave!
Eenvoudige bediening en vlotte aansluitingsmogelijkheden.
Prachtig en doordacht design.
Toptoestel!

Ingo 05-01-2019

Mooi design en vormgeving

Geschreven voor: Sony HT-ZF9

Ik heb dit product gekocht vanwege de compatibiliteit met mijn Sony TV en vanwege de technische voorstand tov andere concurrenten. Tevens vind ik het design zeer mooi en ben ik zeer tevreden van de geluidskwaliteit en surround effecten.

Pluspunten

• design
  • geluid

Minpunten

• aansluitingen iets moeilijker bereikbaar

Rogier Simons 31-12-2018

Soundbar HT-ZF9 - schitterend geluid

Geschreven voor: Sony HT-ZF9

De geluidskwaliteit van deze soundbar is prachtig, zeker voor liefhebbers van film en muziek. De Atmos Dolby-techniek is echt indrukwekkend. Het strakke, sobere design bevalt mij ook enorm. Uiteindelijk staan er (zonder de extra speakers) slechts twee toestellen meer in de kamer. De soudnbar beschikt over de nodige instellingsmogelijkheden via de afstandsbediening. Deze is zeer handig. De subwoofer kan ook hiermee apart worden ingesteld.
Ik heb de soundbar aangesloten op een Philips smart tv. Via bluetooth ging dit vrij snel, maar ik kreeg nadien de synchronisatie tussen beeld en geluid niet gecorrigeerd. Ik heb dus beslist om twee high speed hdmi-kabels aan te schaffen. (Extra kost van +/- 70 euro). Met de kabels lukte het uiteindelijk vrij snel om de beelden en het geluid te synchroniseren. De handleidingen zijn hierbij zeer handige hulpmiddelen. Kleine voetnoot: als ik een filmpje van Youtube of van Videoland bekijk is er toch weer een klein verschil. Dit is echter niet storend. Ik ben benieuwd naar de meerwaarde van de extra speakers. Ik ben echter nu al zeer tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • design
  • aparte regeling van subwoofer
  • meerdere presets op de afstandsbediening
  • duidelijke handleidingen

Minpunten

• synchronisatie tussen geluid en beeld
  • extra hdmi-kabels nodig

Guy 15-12-2018

Surroundset HT-ZF9

Geschreven voor: Sony HT-ZF9

Tijd om mezelf een vroeg kerstcadeau te doen.
Heel wat research gedaan en zo kwam ik op deze mooie set uit.

Na bestelling werd deze geleverd binnen de 3 dagen. Aansluiten was zeer eenvoudig en al meteen 5min later knalden er heldere noten door de huiskamer.

Momenteel is het nog maar enkel de soundbar end de grote box, maar dankzij de cashback actie van Sony komt daar binnenkort verandering in. De 2 achterboxen worden door Sony geleverd eens al het adminstratieve werk achter de rug is.
Vanaf dan is het geen 100 maar 200% genieten in een omgeving van heldere klanken.

Pluspunten

• Eenvoudige setup
  • Helder geluid
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• Nog niet gevonden

BOBBY 03-12-2018

top kwaliteit geluid

Geschreven voor: Sony HT-ZF9

na mijn vorige soudbar, merk Samsung met CD Speler ben ik zeer tevreden me de aankoop van Sondbar Sony HT-ZF9.
Er is beduidend een verschil in geluid.
Hopelijk zijn mijn rear speakers ook van top kwaliteit die ik weldra mag verwachten.