Samsung HW-N400 zwart

Bluetooth
bluetooth
Type/soort
soundbar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-N400 zwart op Kieskeurig.be.

LizaO 27-06-2018

Goed geluid, compact en simpel

Geschreven voor: Samsung HW-N400 zwart

We gebruiken de soundbar nu 3 weken naar volle tevredenheid. De soundbar van Samsung biedt mooi geluid voor weinig geld. Echt top! In vergelijking met de soundplate die we eerst bij onze tv hadden, geeft de soundbar wat voller en dieper geluid. Het was nog best een zoektocht, want we wilden absoluut geen losse subwoofer naast onze tv hebben staan. Deze soundbar geeft mooi geluid zonder dat een losse sub nodig is!Echt veel geluid zeer compact verpakt.

Groot voordeel van de soundbar is het gemak waarmee hij gekoppeld kan worden aan de Samsung tv. Echt 2 klikken en de tv en soundbar zijn aan elkaar gekoppeld. Dit betekent ook dat de soundbar automatisch aangaat wanneer je de tv aanzet. Er is dus maar 1 afstandbediening nodig, enorm handig vind ik.

Een ander voordeel is de makkelijke communicatie via bluetooth met je telefoon. Onze bluetooth radio gebruiken we niet meer, want spotify gooi je zo via de soundbar de kamer in en geeft super geluid.

Al met al zeer tevreden over deze soundbar!

Pluspunten

• gemakkelijk te koppelen met tv
  • mooi geluid
  • geen losse subwoofer nodig
  • waar voor je geld

Gert 06-01-2019

Goed geluid, makkelijk te bedienen en compact

Prima soundbar.
Vooral in combinatie met smartphone, spotify heb je snel zo je eigen discotheek in huis. Als Home-cinema set in combinatie met je TV wél te gebruiken maar de midden- en lage tonen overheersen waardoor je minder goed de hoge tonen kunt opnemen. Een klein nadeel omdat je daardoor via de TV gesprekken moeilijker kan verstaan. De lage tonen (bas) kan je wél instellen via je afstandbediening (bereik van -6 naar +6). De hoge tonen (treble) kan je óók instellen via je afstandbediening enkel de soundbar reageert hier niet op. Ik denk een een bug in de software omdat de soundbar niet reageert als je het volume van de hoge tonen (treble) wijzigt tussen de waarden -6 en +6.. Al met al klinkt de soundbar perfect in de huiskamer als je gezellig naar muziek wil luisteren via je smartphone in combinatie met spotify en een chromecast die niet duur is (ongeveer 40 EUR). Echt topgeluid voor niet te veel geld in je huiskamer...jazz, pop, rock, ballads, blues, klassiek.Maakt niet uit. Alles klinkt goed.

Pluspunten

• makkelijk aan te sluiten en direct te gebruiken
  • i.c.m.smartphone,spotify en chromecast mooi geluid

Minpunten

• wijzigen hoge tonen volume (treble) doet het niet

JMeijer 13-07-2018

Klein maar krachtig

Geschreven voor: Samsung HW-N400 zwart

Sinds 2 maanden deze fantastische soundbar in huis, en er tot nu toe nog elke dag even veel van genoten! Voor het formaat van de soundbar zou je niet al te veel verwachten, maar het geluid zal je zeker verassen. Ook past hij erg mooi kwa formaat onder mijn televisie, en oogt het strakke design hierbij erg goed!
Wat betreft geluid zit je met zowel hoge/lage tonen erg goed, geen enkele vervorming bij hoger volume waargenomen.
De beste functie vind ik trouwens het verbinden met Bluetooth, zo kan ik ook mijn smartphone makkelijk gebruiken om audio af te spelen, echt een topper.
Misschien wel de beste soundbar voor deze zachte prijs, dus zeker een aanrader!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

gautier 14-05-2018

Goed en mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N400 zwart

Mooi en goed geluid. Makkelijk aansluiten met kabel voor TV en via blue-tooth via app.

via mediamarkt binnen 24 h geleverd

Anoniem 01-11-2019

Prima aankoop.

Geschreven voor: Samsung HW-N400 zwart

Ik wilde een verbetering van mijn tv-geluid.
Deze soundbar presteert echter boven verwachting. Erg blij mee.
Hij ziet er ook goed uit en past prima bij mijn samsung tv.
Ook voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Geluid.
  • Mooie vormgeving

Bud 06-09-2019

Prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-N400 zwart

Heb deze soundbar gekoppeld aan een een LG 42UB820V ultra HD led tv, die weer van beeld wordt voorzien door een Ziggo mediabox next systeem. Heb zowel de optische kabel als de HDMI kabel aangesloten. Dan werkt de afstandsbediening van de mediabox op zowel de tv als de soundbar. Wel enige seconden wachten tot de boel elkaar herkend heeft , anders bediend de afstandsbediening van de mediabox alleen de tv en gaat het geluid van de tv en soundbar beiden aan en dat gaat niet gelijk. Het geluid is prachtig wil je wat meer hoge tonen gesprekken etc. Dan moet je de bassen met de afstandsbediening van de soundbar op -6 terugstellen. Maar stand 0 bass is al heel ok.
Al met al voor die prijs een topproduct mijn tv is er van opgefleurd.

Wim 02-02-2019

Prima geluid

Ik heb de soubdbar van samsung hw 400
geinstalleerd en dat kan iedereen,
dat ging zo makkelijk.
Het is een prima geluid wat er uit komt.
Daar zit wel wat verschil in van de tv of de soundbar.

Minpunten

Timo 22-06-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung HW-N400 zwart

De soundbar is eenvoudig aan te sluiten en ziet er mooi uit, vooral omdat er geen losse subwoofer bij zit.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Eenvoudig te installeren
  • Goed geluid