Sony HT-ST5000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-ST5000 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wimpytron 14-01-2019

bangelijk geluid

Geschreven voor: Sony HT-ST5000

een atmos demo waarin het regende was even paniek.... oei het dak lekt ?!!? de klank is zeer goed en geeft een ruimtelijk gevoel, zeker als het goed hard staat. De mokerslagen van john wick waren precies in mijn living zelf ! krachtig geluid en bass alleen spijtig dat je er geen achterspeakers kunt aansluiten, dit zou de beleving nog intenser maken

Pluspunten

• krachtig geluid en bass
  • veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• atmos is niet vergelijkbaar met plafondspeaker

Peter 04-12-2018

Prachtig geluid - indrukwekkend surround geluid

Geschreven voor: Sony HT-ST5000

De soundbar klinkt echt enorm goed voor muziek. Ik ben enorm onder de indruk. Vaak is een soundbar goed voor films ed. maar is de kwaliteit voor muziek ver te zoeken. Deze soundbar klinkt gewoon goed voor muziek zelfs in vergelijking met een echte audioinstallatie.
Ondanks dat er geen rear speakers zijn en het geluid dus niet echt van achter je komt, ondanks wat er gezegd wordt, is het geluid bij een dolby atmos soundtrack toch echt indrukwekkend. Het klinkt enorm ruimtelijk en geluid lijkt toch wel van boven je te komen met momenten.
Alles klinkt ook heel proper en niet gewoon gedreun van de subwoofer zoals bij mij vorige soundbar (degelijke ook maar van 230 euro).
Het geeft een mooie bioscoop ervaring.

De soundbar is mooi afgewerkt en ook niet te groot. Past mooi onder een 50" tv.

Chromecast is heel handig. De soundbar staat op standby en via mijn smartphone heb ik met 2 klikken op de smartphone muziek via de soundbar.

Pluspunten

• Niet te groot zoals sommige concurrenten
  • Chromecast ingebouwd
  • Enorm goed geluid voor muziek
  • Zeer ruimtelijk geluid en fijne filmervaring

Minpunten

• Prijs
  • Geen optie voor rear speakers