Samsung HW-MS650 zwart

Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 55 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-MS650 zwart op Kieskeurig.be.

Niek Luinge 31-08-2017

Fantastisch goed geluid met schrikbarend goede bas!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Wat een fantastische soundbar! Toen ik deze bar uitpakte viel als eerste het gewicht op, en het formaat. Dit is geen slanke soundbar, geen model wat wegvalt in je interieur. Mensen die een kleine compacte soundbar zoeken hoeven dit model niet te bekijken.
Aangezien bekijken niet het enige is wat je doet met een soundbar, is er gelukkig nog het geluid.
Het geluid van deze soundbar is echt goed, verrassend goed. Ik heb meerdere soundbars beluisterd waarvan er heel veel niet bijzonder klinken. Een beetje dof, slechte bas, niet ruimtelijk, noem maar op.
Deze soundbar maakt duidelijk dat deze producten echt niet meer zijn voor de 'goedkoopies' die geen compleet systeem in huis willen. Het geluid van de soundbar verbaasde mij op alle fronten. Ten eerste door de afwezigheid van een subwoofer. Ik had verwacht dat er dan wel een klein zwak basje in zou zitten, of een wat opgepompte bonkerige bas, maar niets is minder waar. Deze soundbar weet een bizar strakke, gecontroleerde en diepe bas horen die je in je buik voelt. Een beetje subwoofer onder de 200 euro haalt het niet bij deze soundbar. Geweldig!
Dit systeem is daadwerkelijk in staat om de filmbeleving naar de huiskamer te brengen, inclusief bas.
De middentonen zijn ook erg goed, de soundbar heeft drie gescheiden kanalen, zijnde links, midden en rechts. Doordat het middenkanaal zijn eigen speakers heeft klinken stemmen erg duidelijk en helder, heel realistisch en een genot voor het oor. Ook de hoge tonen zijn erg sprankelend en worden geen moment blikkerig of schel.
De ruimtelijkheid van de soundbar is ook goed, maar niet bijzonder. Dat is het enige wat ik een beetje mis, ik heb soundbars gehoord waarbij het geluid meer om je heen kwam, dat is bij deze niet zo. Het komt weliswaar van links en rechts maar de cirkel gaat niet heel ver. Dit is trouwens wel afhankelijk van de luisterpositie, wij zitten op drie meter van de soundbar en ik had überhaubt geen idee dat er ook geluid van links en rechts kon komen met dit ding. Toen ik een keer als testje een stuk dichterbij ging zitten, anderhalve meter, klonk het wel degelijk heel ruimtelijk. Dus voor afstanden van twee meter of dichterbij is hij erg ruimtelijk, maar als je verder weg zit valt het ruimtelijke effect bijna of geheel weg. Dat is wel jammer maar begrijpelijk.
Wat wel het fijne is aan dit product, is dat er losse luidsprekers verkrijgbaar zijn die je draadloos kunt koppelen aan de soundbar, welke fungeren als achterluidsprekers. Dus als je redelijk dichtbij de tv zit en je sluit twee losse speakers aan op de soundbar, dan geniet je van 5.1 geluid!
Ik heb de soundbar getest via HDMI op tv, dit werkt prima. Ik vind het heel jammer dat er maar één HDMI-ingang op het apparaat zit, daardoor is hij niet geschikt als centraal systeem om van kanaal te wisselen, dat moet echt via de tv of andere apparatuur.
De afstandsbediening is heel simpel, met extreem weinig knoppen en functies. Op zich niet erg, alles is mooi binnen handbereik en de afstandsbediening is lekker klein en licht.
De soundbar is niet mooi, maar ook niet lelijk. Hij leidt totaal niet af, mede doordat het scherm verstopt zit achter de grille. Lekker onopvallend. Het is geen sierobject maar hij misstaat zelden in een huiskamer. Houdt wel rekening met het formaat want het is geen kleintje!

Pluspunten

• Fantastisch geluid!
  • Bizar goede, strakke en diepe bas
  • Hele duidelijke dialogen
  • Volume is dik in orde
  • Optioneel uit te breiden met achterluidsprekers

Minpunten

• Groot en zwaar
  • Ruimtelijke geluid valt weg als je verder weg zit
  • Geen sierlijk object in huis
  • Slechts één HDMI-ingang...

Piet 04-01-2019

Stevige en degelijke soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Extra vermogen uit de speakers is wel prettig vooral bij muziekprogrammas, wil je echt de ``bassen`` in zal je toch iets met een subwoofer moeten kopen.
Voor de doorsnee liefhebber is deze soundbar voldoende, aansluiting via bestaande Samsung TV is makkelijk te realiseren.
internet radio eenvoudig te streamen via tablet of smartphone.
Optische kabel is bijgesloten HDMI kabel niet.

Pluspunten

• Strak, degelijk en eenvoudig
  • Moder design

Minpunten

• te weinig vermogen voor grotere ruimte

Niels 04-07-2018

Goed geluid, meerwaarde voor bij de tv

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik zocht een soundbar, omdat ik het geluid uit de TV niet voldoende vond. Aangezien ik een samsung TV had van 2017 wilde ik het liefst ook een soundbar voor 2017, zodat het goed samenwerkt. Tot nu toe zeker geen klagen daarover. Op internet stond dat sommigen de afmetingen aan de grote kant vonden, zelf vind ik dat hij prima past onder mijn 65 inch tv. Wellicht als je de tv en soundbar aan de muur hangt, steekt hij wat ver uit vanaf de muur.

Het geluid is merkbaar beter dan dat van de tv en er zit een subwoofer ingebouwd in de soundbar. Deze haalt niet de kwaliteit van een losse subwoofer, maar is wel aanwezig en het scheelt ook een bulkige box naast de tv meubel.

Installatie was makkelijk en met wifi kunnen verbinden via de TV, zodat ik de soundbar ook via de telefoon kan gebruiken om muziek te luisteren.

Daarnaast ook voor deze Soundbar gekozen vanwege de lopende actie van Samsung dat er twee achterspeakers meegeleverd worden. Deze heb ik nog niet in huis, dus daar kan ik verder niks over zeggen, maar in verhouding een goede prijs voor wat je ervoor terugkrijgt.

Enige nadeel is dat het volume rap oploopt als ik het volume via de telefoon bedien en op het moment dat ik schakel naar een andere bron, dan kan het volume ineens op een ander niveau staan (harder of zachter).

Tevens is er een mogelijkheid om voeding vanaf de soundbar door te lussen naar de TV, echter wordt de kabel die je hiervoor nodig hebt niet meegeleverd en is deze ook niet te verkrijgen bij de meeste winkels.

Pluspunten

• Compatibiliteit
  • Wifi
  • Ingebouwde subwoofer

Minpunten

• Volume controle via meerdere bronnen

PietO 20-01-2019

Super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Na een jaar in gebruik nog nooit geen spijt gehad van deze aankoop. Samen met de achtergrondboxen super geluid. Soms schrik ik nog van het geluid van auto`s e.d in een flim, omdat je denkt dat het van buiten komt. Het geluid gaat ook mooi het vertrek rond.

J. Halm 24-12-2018

Perfecte soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Zeer goede soundbar, met een perfecte geluidsweergave, aansluiten op onze Philips televisie ging vlot en zonder problemen.
Ook de bleutooth en de wifi functioneren zonder problemen.
De wifi werkt weldegelijk ook zonder Samsung TV.
Via de multiroom app is alles te regelen.

Pluspunten

• Gemakkelijk aan te sluiten
  • Perfecte geluidsweergave
  • Uitgebreide mogelijkheden
  • Bleutooth functie
  • Wifi werkt perfect

Minpunten

• Is wel groot

Ad 07-12-2018

Prima geluid, verfijnd regelbaar met kleine afstandbediening

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Soundbar met mooi geluid, verfijnd instelbaar met compacte bijgeleverde afstandbediening: vooral muziek, film en heldere spraak (sound mode) geven prima resultaat waarbij bas en treble daarbij nog extra van -6 tot +6 in te stellen zijn op basis van persoonlijke voorkeur. Ook het simpelweg op ON zetten van de smart mode geeft automtisch goed geluid op basis van het aangeboden signaal (bijv. Journaal met afwisselend spraak en muziekfragmenten); ook bij deze instelling kan -6 tot +6 ingesteld worden. Kortom, geen extra box/subwoofer nodig!

Pluspunten

• Prima geluid
  • Instellingsmogelijkheden
  • Strakke vormgeving met weggewerkte front-display
  • Plug&play met hdmi-kabel (niet bijgeleverd)

Minpunten

• Vrij kort snoer
  • Hdmi-kabel niet bijgeleverd

Joke 06-08-2018

Verrassend!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

We waren toe aan een nieuw geluid. We hebben deze soundbar gekozen omdat we ook een Samsung tv hebben. Onze verwachtingen zijn meer dan overtroffen! Deze combinatie is helemaal af. Met ons "eitje" kunnen we alles bedienen.
We zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Geweldig goed geluid
  • Gemakkelijk aan te sluiten

Toine 04-08-2018

Geheel zoals verwacht; great sound

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Na bestudering van 20 verschillende soundbars. Uiteindelijk voor deze gegaan. Een van de weinige wasrbij je geen losse basspeaker nodig hebt. En zeer tevreden. Perfect geluid en eenvoudige instellingen. Aanrader voor deze prijsklasse.

Jonathan 25-07-2018

Super goed geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Erg blij met deze soundbar. Deze soundbar heeft een ingebouwde subwoofer die ook erg goede bass weergeeft. Een subwoofer is beslist niet nodig. Ook uit te breiden naar een 5.1 surround set.

Pluspunten

• Mooi vormgeving
  • Ingebouwde subwoofer

P huijsen 08-07-2018

soundbar HW-MS650

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Hij werkt top met een goed geluid. Wel even het boekje lezen.
Keuze met geluid instellingen voldoende. Alleen afstandsbediening was even zoeken naar de volume knop.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• nog niet gevolden

Siem 07-07-2018

Goede audiokwaliteit

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Grote soundbar die in zn eentje al beter geluid geeft dan mijn vorige HomeCinema set 5.1
Moet minimaal 47 inch TV hebben omdat anders de soundbar niet goed past bij de tv.
Tot nu toe erg tevreden!

Pluspunten

• Geluid
  • Mogelijkheden
  • Wifi
  • Bluetooth

Marten 18-03-2019
  • Product gekregen

Top soundbar!!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik heb deze soundbar gekocht obv de positieve recensies. Qua formaat valt hij inderdaad groot uit, maar het geluid wat er uitkomt is top!! Ik heb nog wel een vraag: ik krijg geen geluid als ik deze soundbar via HDMI ARC koppel met mijn LG televisie (LG Oled 55EG9A7V). Alleen via optische kabel. Weet iemand een oplossing hiervoor of is dit alleen mogelijk met een Samsung televisie? Alvast bedankt voor de reactie.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• HDMI ARC werkt niet met LG tv

Glenn 09-03-2019

Absoluut waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Deze bar nu ongeveer 2 weken in bezit en ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit. Geluid is over de gehele linie prima in orde muv van de lows, deze klinken wat leeg. Ik heb deze bar aangeschaft incuslief de woofer en kan dit zeker aanraden als je films wilt kijken, muziek wilt luisteren en/of wilt gamen. Voor alleen tv kijken is de bar voldoende. Installatie van bar en woofer was simpel. Tevens gebruik ik de multiroom app van Samsung om de bar aan WIFI te koppelen en muziek te streamen zonder je telefoon te tetheren via bluetooth. De Deezer en Tunin mogelijk binnen deze app werken prima (bijkomend voordeel met Deezer is wanneer je muziek streamt via WIFI dit niet als extra bezette user wordt gezien binnen het account). Enige wat een puntje was, was het aansluiten van de PS4 met behoud van DTS/DD geluid aangezien we via de console Netflix kijken. De juiste manier is HDMI van TV naar de bar en (de bijgeleverde) optische kabel van de bar naar de PS4.

Hugo 03-08-2018

Warm geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Tevreden met mijn aankoop. Warm geluid.
Ik krijg de rear end speakers er nog bij en hoop dat het surround effect dan groter is

Cor 02-08-2018

goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Ik vind het een goed kwaliteit product.
De tv is gemakkelijk te koppelen aan de sound bar.
Ik ben er blij met mijn nieuwe aankoop.

Samsung MS650 01-08-2018

Sound Bar with AWESOME sound!

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

After searching and viewing many different reviews, I came across the MS650 from Samsung. I found a great deal on platteTV and bought it soon after.

WHAT A GREAT CHOICE!!! It is truly unbelievable to hear the sound coming from this device. Crisp quality with endless bass and perfect treble.

All round great sound, with great compatibility. Wifi, Bluetooth etc all tested very well,

It is an absolute joy - my best tech-buy of the last 3 years.

Well done Samsung! Home run!

Pluspunten

• Compatibilty
  • Wireless
  • Crystal clear sound
  • Easy setup
  • Many inputs/outputs

Minpunten

• Slightly longer (size) than needed
  • Wi-Fi only works with selected Samsung TV's
  • Awkward Cable Hook

Rieks 25-07-2018

mooi robuust

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Prima soundbar. Vele mogelijlheden v.w.b. aansluiten van sounbar op tv. robuust apparaat. Makkelijk op te hangen onder de tv

Michel 23-07-2018

Super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Super geluid en makkelijk aan te sluiten. Zelfs zonder losse subwoofer een mooie bass. Had ik veel eerder moeten doen

Towiiba 18-07-2018

Prachtige Sound uit een strakke soundbar.

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

Gisteren gekocht, aansluiten ging super eenvoudig en ook zonder subwoofer klonk de klasseiker Top Gun als of ik in een bioskoop zat. De vliegtuigen kwamen visueel en geluid technisch overal vandaan. echt een aanrader. Nu nog wachten op de gratis surround speakers en dan helemaal genieten. Echt een aanrader. Prijs kwaliteit verhouding in optima vorma.

AK 14-07-2018

Not bad for all-in-one sound bar

Geschreven voor: Samsung HW-MS650 zwart

For an all-in-one sound bar, it does a great job. Sound quality is crisp, connectivity is good and the setup is simple. Not very impressed with the the surround sound.

Pluspunten

• sound quality
  • simplicity

Minpunten

• surround sound