Bose SoundTouch 300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 82 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundTouch 300 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Rudibon 30-12-2017

ERGERNIS

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Ja, de soundbar oogt mooi en produceert een fraai geluid, maar er is een ergernis t.o.v.het regelmatig wegvallen van het wifi signaal bij het beluisteren van internetradio. Na Bose gecontacteerd te hebben ben ik zover dat het niet direct op te lossen valt want het zou een probleem zijn binnen de soundtouch app van Bose die ze niet opgelost krijgen, de oplossing moet vanuit Amerika komen zegt men bij Bose. Heel jammer voor zo een gerenomeerd maar duur merk.

Pluspunten

• design
  • prachtig geluid

Minpunten

• wifi problemen
  • vrij prijzig

Linda Devolder 29-11-2017

Help!

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Wij kochten in februari de soundtouch en de Bose Acoustimass 300 wireless bass module aan. Aanvankelijk verliep alles goed, inderdaad super geluid! Maar afgelopen zomer kon de soundtouch niet meer geconnecteerd worden met de subwoofer! Dat is tot op heden niet opgelost!!! Het dure apparaat staat daar te staan zonder dat het gebruikt kan worden. Volgens de installateur moet de software vanop afstand een update ondergaan. We hebben Bose zelf gecontacteerd, een spiksplinternieuwe subwoofer gekregen. Helaas!!! Niet draadloos aan te sluiten op de soundtouch! Wat een teleurstelling! We waren zo blij met de prachtige installatie die nu al enkele maanden gewoon niet werkt! Noch Bose, noch de installateur komen met een oplossing!

Pluspunten

• Prachtig geluid, als het werkt...

Minpunten

• Subwoofer en soundbar niet verbindbaar!