Sony HT-RTZ7 - Reviews

los
Bluetooth
Subwoofer vermogen

Toon VA 24-10-2016 Product paar weken in bezit

Redlijk geluid maar niet voor de audiofielen

Ik heb de soundbar met bijhorende speakers nu 2 weken in huis en dus is het tijd om hier een review over te schrijven.
Tijdens het uitpakken overviel het gewicht me een beetje. Voor de subwoofer heb je 2 stevige handen nodig terwijl de soundbar licht maar toch fors van formaat is. Ook de 2 losse speakers wegen meer dan de soundbar waardoor ik begon na te denken over de kwaliteit van de soundbar.
Na alles mooi te hebben uitgestald en de handleiding door te nemen was het tijd voor de installatie. Alles wat je nodig hebt wordt meegeleverd in de doos zoals stroom, batterijen en optische kabel maar helaas geen extra HDMI-kabel. Dit is een gemiste kans aangezien je voor dit geld toch een compleet starterspakket mag verwachten. Gelukkig heb ik als altijd wel wat extra kabels op reserve.
De installatie verliep op zich vrij vlot. De subwoofer moet enkel worden voorzien van stroom waar de soundbar de koppeling naar je tv verzorgt via HDMI. Hier heb je dan het probleem van de HDMI-kabel die niet is meegeleverd. Je moet namelijk op je tv de HDMI ARC aansluiting koppelen met de soundbar en daarna al je andere digitale apparaten terugkoppelen met de soundbar via HDMI. Helaas is deze kabel niet meegeleverd en kan je dus in het slechtste geval terug naar de winkel (dit staat ergens in het klein op de doos). De soundbar kan tot 3 apparaten aansturen via HDMI wat handig is mocht je tv maar enkele aansluitingen hebben om zo toch makkelijk uit te breiden. Na de koppeling met de kabels was het aan de software in de soundbar om de subwoofer te koppelen. Deze koppeling verliep met een wizard op het tv-scherm en was om minder dan 2 minuten gebeurd.
Verder was het koppelen van de 2 losse speakers veel moeilijker. Hoewel ik voldoende kennis heb van deze zaken lukt het me toch niet om deze snel werkend te krijgen. Via Wifi hadden deze volgens de handleiding snel gekoppeld moeten zijn maar dit was niet het geval. Via de Songpal applicatie op de smartphone is het me dan toch gelukt op deze te configureren. Via bluetooth, NFC of Wifi kan je de verschillende apparaten zien en koppelen in groepen voor surround of Multi-room opstelling. Ik heb de surround modus gecreëerd maar van zodra ik een van de losse speakers koppelde wou de andere niet meer verbinden en vice-versa. Uiteindelijk na veel proberen was me dit toch gelukt en had ik een surround opstelling. Het jammere is wel dat van zodra je de surround opstelling kiest je geen gebruik meer kan maken van het netwerk waar dit in Multi room opstelling wel het geval is.
Voor het eerst kreeg ik nu info op mijn tv en kwam er een melding dat er een nieuwere firmwareversie beschikbaar was. Deze heb ik meermaals proberen te installeren over het netwerk maar helaas zonder resultaat. Meerdere keren is de update gefaald waardoor de interface 5 minuten bleef hangen en ik niets anders kon doen dan wachten. Uiteindelijk via de website van Sony heb ik een procedure gevonden (zonder uitleg) over het installeren van firmware met een USB-stick. Het komt hierop neer de bestanden in de hoofdfolder van de USB-stick te zetten en ze niet in de zip of folderstructuur van de zip te laten staan. Eens de firmware update was gebeurd kon ik beginnen instellen, finetunen en muziek beluisteren.
Het aanmaken van de surround groep heb ik meermaals moeten uitvoeren omdat ik simpelweg geen geluid kreeg uit de speakers. Enkel als het volume op het hardst stond en de virtuele afstond op bijna 10m kon ik iets waarnemen uit de speakers. Ik had ondertussen mijn digicorder reeds ingesteld op “home cinema” en de werkelijke afstand was maar 1m tussen mij en de speakers. Uiteindelijk is alles na veel pogingen toch ingesteld geraakt en werkt het systeem nu zonder problemen.
Bij het bekijken en beluisteren van film of muziek geeft de surround opstelling een mooi geluid. Je voelt ook de bas echt trillen tegen je lichaam wat de beleving nog beter maakt. Ik merkte wel op dat er een lichte vertraging (asynchroon) was op de 2 losse speakers wat soms voor vreemde effecten zorgt bij het kijken van een film. Dit vind ik aandachtspunt voor Sony aangezien het toch geen goedkoop systeem is en mogelijks kan dit worden opgelost met een software update. Verder mochten de klank uit de 2 speakers iets harder zijn, je kan dit wel aanpassen in de interface door deze te versterken maar standaard hadden deze anders ingesteld mogen zijn.
Nog een minder fijn punt is dat bij talkshows het geluid heel schel of flets klinkt. Dit viel me op wanneer mijn vriendin tv aan het kijken was. Door het volume op te krikken was dit al beter maar stond het eigenlijk te hard om gewoon te genieten van een gezellige tv-avond. Ik heb dan nog de verschillende spraakmodi geprobeerd maar dit gaf geen verbetering in de klank.
Ik zou dit systeem dan ook aanraden voor mensen die veel films kijken of muziek beluisteren. Voor het algemeen tv kijken vind ik de klank niet wauw en de investering niet waard. Als laatst heb ik ook nog even de soundbar alleen met de subwoofer gebruikt en vind de klank hier niet super. Je hebt echt de surround opstelling nodig met de juiste (of overdreven) instellingen om toch deftige klank te hebben.

Pluspunten

• Draadloos
  • Goed voor Films / Muziek

Minpunten

• Asynchroon
  • Duur
  • Schel of flets geluid
  • Niet voor alledaags TV kijken

Thierry 24-10-2016 Product paar weken in bezit

superveel mogelijkheden

Natuurlijk wil je onmiddellijk aan de slag met je nieuwe speelgoed, dus na een korte blik op de quick reference guide blijkt dat de aansluitingen op de soundbar goed vertegenwoordigd zijn . We spreken voor de soundbar over : 3 HDMI, 1 HDMI, Arc TV in optical ( kabel is bijgesloten ), USB, LAN 100, analoge IN en aansluiting voor USB. Bovendien is er aan de rechterzijde een N sensor voor NFC compatibele apparaten. Op de surroundspeakers heb je eveneens meerdere aansluitingsmogelijkheden : LAN, Bluetooth, USB, audio in en HDMI-arc naar de tv.
Het aansluiten gaat heel vlot en soepel, en aangezien ik zo snel mogelijk resultaat wilde horen, had ik het lumineus idee om al een test te doen zonder aangesloten subwoofer… doch dan klinkt het wel heel scherp. Lijkt wel treble op max en bas op min. Dus… onmiddellijk de subwoofer erbij die heel gemakkelijk draadloos connecteert met het thuisstation.
Wat een wereld van verschil,het geheel komt helemaal tot zijn recht! Met de verschillende muziekkanalen van mijn digitale tv-leverancier als testbron. Vooral bij klassieke nummers en de jazz nummers komt de brede waaier van tonen op een enorm zuivere manier tot jou. Een waar genot. Zelf als je de pre-geïnstalleerde settings gebruikt, hoor je verschil : clear, music, movie,game, standard en sport.. Een extraatje is dat het volume van de dialogen met enkel decibels kunnen aangepast worden, en dit zonder dat de achtergrondmuziek eveneens mee in volume stijgt…Heel handig is dit voor minder goed horende of in omgevingen met achtergrondgeluiden. Zo heb je ook de nightsetting, dewelke de instellingen automatisch omzet naar een kalme rustige omgeving… Simpelweg een on off.. en je kan relaxen…
Volgende stap… de surround speakers mee aansluiten: simpelweg naar het home menu van de soundbar gaan : gewoon de instructies op het scherm volgen en de surroundspeakers connecteren zich vlekkeloos. Mijn eerste idee was dat ze nogal zwak overkwamen, maar door de heel gemakkelijke instellingsmogelijkheden kon de afstand en het volume (beperkt) in de surroundmodus bijgesteld worden. Hoewel ik persoonlijk wel vind dat het volume van de achterste speakers iets luider mocht kunnen aan te passen zijn in de surround modus. Een voordeel is dat op elke surroundspeaker eveneens een volume- regeling staat. Het nadeel is echter dat bij het veranderen van het volume van de surroundspeakers het volume van de soundbar evenredig aangepast wordt. Het is dus onmogelijk zonder de instellingen in het homemenu te veranderen het volume van de surroundspeakers afzonderlijk te bedienen. Een ander puntje aangaande de multiroom speakers is dat wanneer ze geconnecteerd worden als surrounds op het surroundsysteem hun functie als multiroom verliezen. Dit wilt zeggen dat op het moment dat ze makkelijk en vlekkeloos als achterste surroundsspeakers functioneren, ze gedeconnecteerd worden van hun bluetooth of wifi instelling. Als ze echter gebruikt worden met een LAN kabel dan behouden ze hun functie van multiroom wel. Om in elke kamer dat je ze gebruikt, een kabel te moeten leggen, dat is er over. Dit is ook de bedoeling niet... Bovendien worden ze heel gemakkelijk teruggezet naar hun oorspronkelijke functie in het netwerk of bluetooth, mits ze op die manier geplaatst worden, zodat ze gemakkelijk gedeconnecteerd en verplaatst kunnen worden. Dit is ook nodig, zodat je de soft touch toetsen kunt bedienen ( deze staan bovenaan en achteraan de speakers, dus praktisch gezien, moet je kijken waar je de speakers zet).
Bij het volgen van de handleiding over het aansluiten van de extra speakers leek me alles duidelijk, toen ik echter overging naar de praktijk leverde dit enkele kleinere probleempjes op... Toen ik mijn surround speakers SRS ZR5 via WIFI wou koppelen aan smartphone, laptop en tablet via de songpal kreeg ik tot mijn spijt meerdere malen de melding dat de verbinding niet tot stand kon gebracht worden. De dag nadien kon ik wel verbinding maken dus ik zal iets over het hoofd gezien hebben. Bij het connecteren via bluetooth ( zowel via laptop, tablet als gsm ) verliep alles perfect en snel. Ook de bluetooth connectie van laptop, gsm of tablet naar de soundbar loopt heel makkelijk en vlekkeloos.
Dit alles brengt me naar een volgend punt, het is volgens mij niet de draadloze mogelijkheden van de soundbar die de multiroom speakers sturen, maar de router van het lokale netwerk van de provider. En het is net dit netwerk dat bij mij vooraan de woning binnenkomt en een beperkt bereik geeft naar het achterste gedeelte van de woning, terras en tuin.. ik geef toe, ik spreek over een persoonlijke situatie maar dit lijkt me heel handig om weten. Ik had gehoopt dat de soundbar, dewelke meer naar achter staat in de woning, dit euvel had kunnen oplossen door zijn draadloze verbinding met de extra speakers. Met het ertussen zetten van een versterkertje, wat haast niets meer kost, kwam het wifi signaal verder en sterker in de woning en was dit probleem opgelost.
De geluidskwaliteit van de multiroom “luidsprekertjes” met een behuizing van 16*10*10cm is meer dan voldoende, ook het vermogen ligt hier in dezelfde categorie. Hoewel ik bij de multiroomspeakers eigenlijk wel een soort batterij mis… Wat ik bedoel is dat overal waar je de speaker wilt laten spelen er een stopcontact nodig is. Hetgeen bvb niet altijd het geval is als je in de tuin snel wat muziek wilt laten klinken als je onverwacht gasten ontvangt, of als je ze onderweg wilt gebruiken. Bvb speeltuin, picknick etc..
Alles bij elkaar ben ik enorm tevreden van de volledige installatie. Zowel de soundbar, met subwoofer, de extra speakers (al dan niet gebruikt als multiroom), geven niet alleen een heldere zuivere klank, ze produceren ook meer dan voldoende volume om in een standaard woning of oppervlakte een feestje te verzorgen zonder dat er aan de geluidskwaliteit afbreuk gedaan wordt wanneer het volume opengedraaid wordt.. Het enige minpuntje, als ik er een dien te vermelden, zijn mijn persoonlijke ervaringen met het verbinden van de extra luidsprekers op het draadloos netwerk.. Persoonlijke quotering : veel meer en beter dan het gemiddelde, een aanrader als je snel en gemakkelijk een goede surround installatie wilt met de optie van verplaatsbare zelfstandige multiroom-speakers. 8.5/10.

Pluspunten

• connectiviteit
  • wifi en bluetooth aanwezig
  • geen kabels door je huis
  • afzonderlijke muziek per luidspreker

Minpunten

• wifi verbinding voor multiroom
  • update nodig

Kcub 12-10-2016 Product paar weken in bezit

Goed geluid voor een mooie prijs

De Sony HT-RTZ7 is een handig surround systeem zonder speaker kabels. Dankzij de draadloze verbinding tussen de speakers en de subwoofer is het makkelijk om ze een mooi plekje te geven. Alleen een stopcontact is nodig. Gelukkig geen speaker kabels meer door het hele huis! De multi-room speakers hebben een behoorlijk gewicht waardoor het kwalitatief goed aanvoelt.
De soundbar in combinatie met de multi-room speakers is een erg fijne set, de multi-room speakers vullen het geluid van de soundbar en actieve subwoofer goed aan.
Toen begon het uitproberen, eerst wat muziek streamen vanaf m'n telefoon, wauw!! Verbazingwekkend hoe ruimte vullend het geluid is en hoe goed de subwoofer klinkt! Na het uitproberen van meerdere soorten muziek was ik al zeer tevreden met mijn keuze, voordat ik er ubehoud een film op had gekeken.
Films & series voelen dankzij het realistische kristalheldere geluid net alsof je het zelf meemaakt. Het subwoofer niveau is makkelijk af te stellen door de knoppen op de afstandsbediening. Er is geen vervorming bij hogere volumes wat erg prettig is, het geluid blijft zuiver! Ook heeft het een night-modus en een heldere spraak modus.

De multi-room speakers hebben stand-alone ook een goed geluid, via Bluetooth/WIFI en de songpal app zijn ze makkelijk te bedienen en in te stellen. Ook is het ideaal dat je ze in elke kamer van het huis neer kan zetten en er muziek op kan afspelen. Als je de 2 multiroom speakers stereo instelt zit er soms vertraging in het geluid bij een van de twee.

De HDMI doorvoer werkt goed, het set heeft 4 HDMI ingangen en 1 uitgang voor de tv, waardoor je het beeld van een spelcomputer e.d. Via de soundbar naar de tv kan zenden. Voor de rest zijn alle aansluitingen aanwezig.

Ik zou de combinatie van soundbar en multi-room speakers zeker aanraden, de geluidskwaliteit die dit set heeft is voor dit budget zelden te vinden!

Pluspunten

• Connectiviteit
  • NFC technologie
  • Geen speakerkabels meer

Minpunten

• Geen internettoegang bij surround setup
  • Echo bij multiroom speakers (software update?)

Niek Luinge 24-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, veel aansluitmogelijkheden, redelijk geluid

Sinds twee weken heb ik nu deze set in huis, bestaande uit een soundbar en twee draadloze luidsprekers.
Bij het uitpakken viel me eerst op hoe zwaar de luidsprekers zijn, en hoe licht de soundbar. Een root contrast. Ik sloot eerst de luidsprekers aan om even te testen. Dit had nogal wat meer voeten in de aarde dan je zou denken.
Na het aansluiten verliep het koppelen met bluetooth ietwat stroef, maar goed te doen. De twee speakers aan elkaar koppelen was echter een hele kluif, en dat terwijl ik toch bovengemiddeld verstand heb van alle vormen van elektronica.
De speakers leken maar niet te begrijpen hoe het moest. Totdat ik ontdekte dat ik ze eerst moest updaten. Bijzonder, ik had er nooit bij stil gestaan dat je tegenwoordig zelfs speakers moet updaten...
Zodra dat gebeurd was ging het prima. Toen ik begon met wat zware metal naar de speakers streamen stond ik versteld! Wat een enorme sound! De bas die uit de kleine luidsprekers komt is verbluffend, heel zwaar en heel hard voor dat formaat! Bijzonder goed. De hoge tonen waren in mijn oren een beetje schel en ik hoorde ook een lichte echo. Middentonen klonken wel weer heel goed. Het volume is ook geen probleem, ik heb ze niet eens helemaal open gezet uit angst dat ik uit huis wordt gezet ;-)
Nadat ik een tijdje hiervan genoten heb, heb ik toch ook de soundbar maar uitgepakt. Het aansluiten hiervan is uiteraard een peuleschil, dat is hét grote voordeel van een soundbar. Eén kabel in het stopcontact en in mijn geval ééntje in de HDMI-ingang en ééntje in HDMI uit.
Ook dit apparaat liet zich niet zo makkelijk installeren. Ook hierbij moest ik eerst een update uitvoeren en het koppelen aan het netwerk verliep zeer moeilijk. Toen ik de soundbar met moeite heb gekoppeld aan de luidsprekers, bleek dat ik geen netwerktoegang meer had. Een enorme tegenvaller. De set kan dus óf als surroundset, óf als multiroomset met internet werken, maar niet als surroundset met netwerktoegang.
Ik kon wel keurig voor elke surroundspeaker instellen hoe hard deze moest, dus ik kon het redelijk balanceren zodat het op de bank mooi verdeeld klonk.
Ik moet zeggen dat het geluid van het geheel niet lelijk was, maar het blies me niet omver. De subwoofer is enorm hard, je zult niet snel verlangen naar een zwaardere sub. Wel vind ik de lage tonen heel klef en vet klinken, niet strak. In mijn smaak niet mooi, maar dat is uiteraard voor iedereen persoonlijk.
De hoge tonen van de soundbar vielen mij ook tegen, ook weer een beetje schel. De middentonen zijn wel top. Alle speakers bij elkaar leveren een heel fijn middengebied, lekker warm en goed gearticuleerd. De hoge tonen zijn echter een ondergeschoven kindje in mijn optiek.
De soundbar heeft daarnaast absoluut geen ruimtelijk geluid. Ik heb eerder een soundbar gehad, ook een Sony, maar dan een veel simpeler goedkoper model, deze verbaasde mij met zijn ruimtelijkheid, het apparaat was een meter breed maar het geluid klonk alsof het links en rechts van me kwam, ik was compleet verbaasd.
Bij deze CT-HT790 was ik dan ook heel benieuwd maar werd teleurgesteld. Op welke instelling je ook luistert, het geluidsveld is exact even breed als de soundbar, het lijkt niet van links of rechts te komen. Heel zonde voor deze prijs.
Gelukkig zijn er nog de surroundspeakers, maar hierdoor is het nog geen 'echt' surround, je hebt eigenlijk alleen een centerspeaker en twee surroundspeakers, linksvoor en rechtsvoor ontbreken.
In films is de set wel heel bedreven in het weergeven van álle denkbare audioformaten, tot DTS HD Master Audio aan toe. En dit gaat heel goed, zonder vervorming zelfs op de hoogste volumes. Wel valt het mij direct op dat de surroundspeakers niet goed synchroon lopen met de soundbar, er zit een piepkleine vertraging op, zeker bij bijvoorbeeld schietscènes hoor je dit duidelijk. En het is niet aan te passen... Weer een gemiste kans.
Als je een set zoekt die je van je sokken blaast met veel donderend geraas en hoog volume, dan is dit een prima set voor jou, met enorm veel aansluitmogelijkheden (bedraad netwerk, bluetooth, 3 (!) HDMI-ingangen en één uitgang, optisch, aux, usb... alles wat je wilt!)
Als je echter op zoek bent naar een systeem wat prachtig gebalanceerd en mooi geluid levert, een strakke en nauwkeurige bas en kraakheldere hoge tonen, dan is deze set minder geschikt.

Als multiroomset is dit systeem ook zeer geschikt. Als je de set niet koppelt als surround maar als multiroom, dan krijg je weer heel andere mogelijkheden. De soundbar staat dan bij de tv voor je films, en de surroundspeakers kun je plaatsen waar jij dat wilt. Eéntje in de slaapkamer en ééntje in de tuin, om maar iets te noemen. En je kunt ze ook zo verplaatsen, perfect! Aansluiten en go.
Wat bijzonder is is dat beide luidsprekers elk een HDMI-ingang hebben, een usb-poort, ethernetpoort, Wi-Fi én bluetooth en aux aansluiting. Dus als je in de tuin zit kun je zo een stickje in je speaker stoppen, terwijl op de slaapkamer je partner met bluetooth muziek luistert, terwijl de kinderen tv kijken met de soundbar. Dát is de grote kracht van dit systeem als je het mij vraagt.
Mobiliteit door het huis, je kunt alle speakers hetzelfde laten afspelen, maar ook elke speaker zijn eigen muziek, allemaal tegelijk via meerdere apparaten. Perfect!
De surroundspeakers leveren hiervoor prima geluid, de soundbar is wel een beetje aan de kale kant in zijn eentje.
Dan nog even het design. Strak en degelijk. De speakers zijn zwaar en massief en zien er mooi uit, met een metalen rooster. De soundbar heeft hetzelfde rooster, en is ook zwart en strak. Weinig poespas maar dat is des te mooier vind ik.
De afstandsbediening die bij de set zit is een beetje karig, voelt goedkoop en te licht. Wel zitten alle knoppen erop die je zou willen, dus functioneel gezien is hij helemaal in orde.
Het bedienen van alle componenten via de app SongPal gaat prima. Geen problemen mee, het werkt goed.

Pluspunten

• Goede bas speakers
  • Mobiel en veelzijdig
  • Aansluitmogelijkheden
  • Mooie middentonen

Minpunten

• Schelle hoge tonen
  • Vertraging bij surround
  • Subwoofer te vet
  • Soundbar niet ruimtelijk
  • Updaten bij uitpakken

A Westen 10-09-2016 Product paar weken in bezit

Helder geluid, veelzijdig en mooi design zonder kabels!

De SONY HT-RTZ6 hebben wij nu al een tijdje in gebruik. Hiervoor hadden we een surround sound systeem met kabels overal over de vloer. Dit vonden we in ons nieuwe huis best storend, dus zijn we op zoek gegaan naar een alternatief.

Bij vrienden van ons stond al een ruime tijd een SONOS soundbar. Helaas, dit vonden we wel een erg prijzige optie, toen kwamen we deze SONY set tegen. De boxen en soundbar hebben een mooie uitstraling. Ze zijn robuust (best zwaar) en hebben een strak doch mooi en simpel design. De soundbar kun je aan de muur monteren, maar ook zoals bij ons thuis gewoon neerleggen. Het geluid wordt er niet minder van, en dit is kraakhelder. Uiteindelijk is dat toch waar het om gaat.

Het installeren van de subwoofer en soundbar was eenvoudig. Een paar kabels aansluiten achter je tv en het werkt. Het updaten ging makkelijk en binnen een paar minuten was alles geïnstalleerd met de nieuwste software. Het menu van de soundbar is overzichtelijk en makkelijk, er ontbreekt niks.

De multiroom speakers waren iets lastiger om te installeren op ons wifi netwerk. Daarom hebben we ervoor gekozen om het te gebruiken met de bluetooth optie. Dit was binnen een paar minuten werkzaam en eenvoudig. De speakers werken ook met de SONY app, sony songpal, erg makkelijk. Je kunt het zelfs gebruiken met een MP3 speler en google cast.

Het toffe van de speakers is dat je ze mee kunt nemen naar buiten, de badkamer, slaapkamer, hobbykamer, de schuur en zelfs de wc (als je dat zou willen ;-)). Ze functioneren overal doordat ze gebruik maken van wifi/bluetooth/audio-jack of zelfs de muziek die gedraaid wordt op de televisie.

Wij hebben zelf een aparte kamer in huis voor bordspellen, het is erg gezellig om daar met vrienden te zitten en een box mee te nemen. Ook hebben we de box al eens in de tuin gehad, terwijl we genoten bij het kampvuur.

De geluidskwaliteit van de subwoofer samen met de soundbar vinden we echt heel goed. Vergeleken met ons oude surround sound systeem is dit een prima vervanger. Ik vind het geluid zelfs beter. De subwoofer is super bij horror films en goede muziek, de lage tonen hoor je erg goed.

De speakers hebben wat ons betreft een iets slechter geluid, soms denk ik zelfs een echo te herkennen. Maar ze werken samen met de subwoofer en de lage geluiden zijn ook goed.

Wat ik vooral een voordeel vind aan deze set is de prijs en de kwaliteit die je ervoor terug krijgt. Daarnaast passen deze boxen gewoon bij onze levensstijl. We houden van muziek en het is super dat je deze boxen mee kunt nemen naar waar je maar wilt in huis!

En hoewel wij ook al een soundbar hadden in onze slaapkamer, vind ik deze toch beter. Er zit verschil in het geluid en de kwaliteit van de SONY bar is beter dan de bar die wij in onze slaapkamer hebben.

Wat ons betreft een goede deal en ik zou het zeker aan mijn vrienden aanraden! Onze favo series Vikings/Game of thrones zijn in elk geval nog leuker om te kijken met goed geluid en deze mega goede subwoofer!

• Veelzijdigheid
  • Bluetooth/Wifi
  • Makkelijk te installeren
  • Geen kabels door je kamer

Minpunten

• Geluid multiroom speakers