Yamaha YAS-105 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Soundplate

C.G.F te Zwolle 24-10-2016 Product paar weken in bezit

Een super soundbar voor weinig die de concurentie aankan!

Op basis van de reviews heb ik deze soundbar aangeschaft. De prijs is stukken goedkoper dan andere systemen. Ik verbaas mij over het geluid. zo goed! De bas/subwoofer is op de momenten dat het moet goed aanwezig en doet mij versteld staan dat zulk geluid uit zo'n smalle soundbar kan komen. De gratis te downloaden App van Yamaha is ook super. Met de App kan je simpel de volume van de bass aanpassen en verschillende instellingen selecteren zoals TV-programma, Film, Muziek, Sport en Stereo. Niet te veel maar simpel en doeltreffend.
Clear Voice maakt de stemmen nog beter hoorbaar en met BASS Extension versterkt geeft de bas net wat meer diepgang. Ook de subwoofer kan je instellen van -5 naar +5. Voor een woonkamer van 50M2 is dit ruim voldoende. Het voordeel van dit system is dat je niet je woonkamer uitdreunt zoals met aparte subwoofers soms wel het geval is. Een externe subwoofer aansluiten is altijd nog mogelijk. Voor dit geld een super soundbar!

Pluspunten

• Als tafemodel te gebruiken en als wandmontage
  • eenvoudige instellingen mogelijk
  • gratis App van Yamaha
  • Te bedienen met afstandbediening TV
  • Uit te breiden met externe subwoofer (niet nodig)

Minpunten

• Géén HDMI aansluiting
  • verder géén minpunten

Eric van de Langenberg 05-03-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Mooie vormgeving. Eenvoudig te installeren en in het gebruik. Beter dan Sonos en Samsung. Aan de muur hangen geeft nog betere weergave.

Sjobosaya 26-09-2015 Product maand in bezit

Sinds een maandje deze sound bar in bezit en wat een geweldig apparaat. Hiervoor had ik een onkyo receiver met een 5.1 surroundgeluid met speakers van canton ook super geluid maar erg groot en lomp ding. Dus ik opzoek naar een Soundbar met goed geluid!! Heb de JBL cinemabase 350 en de onkyo lb50 in huis gehad! Geluid prima maar een sterk overheersende bass! Weinig tot geen instellings mogelijkheden en de subwoofer op de laagste stand gaf nog veel te veel bass. Deze dus beide weer retour gedaan en uitgekomen bij de Yamaha yas 105 een plaatje om te zien maar wat ook een geweldig geluid met ingebouwde subwoofer, en Yamaha heeft een prima app ontwikkelt waarmee je je Soundbar naar eigen smaak kan instellen! Je kan clear voice instellen zodat het praten nog beter te horen is en bass extention aan zetten en de kracht van de subwoofer regelen. Verder 6verschillende surroundgeluid opties tv program, stereo, movie,music, sport en game. Voor de echte bass liefhebber kan je er ook nog een externe subwoofer op aansluiten!!! Ik heb veel soundbars beluisterd maar deze heeft een mooier en voller geluid dan de Sonos Soundbar zonder subwoofer, prijs 799 en met sub betaal je nog eens 799! Een super ding dit erg blij mee