Sony HT-XT3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-XT3 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

erostiff 03-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Al enige tijd op zoek naar een elegante en toch krachtige en geluidsgetrouwe oplossing voor in de woonkamer. Dankzij de sony HT-XT3 heb ik deze oplossing gevonden. Minimalistisch design maar met vol geluid dat pas heel laat verstoord wordt bij hoge volumes.
De verbindingsmogelijkheden van de soundbar zijn super, het enige wat mij lijkt te ontbreken is airplay van Apple, maar met Google Cast, Spotify Connect, bluetooth, NFC, netwerkmogelijkheden (bedraad en draadloos), analoge en digitale ingangen, doorlussen cdmi aansluitingen,... heb je heel wat mogelijkheden om met heel wat devices aan de slag te gaan.
Op dit moment heel tevreden van wat het toestel levert en hoe het werkt, soms is een herstart nodig als een verbinding weg valt (bv. spotify connect, bluetooth of cast mogelijkheid), maar dit zal vermoedelijk nog verbeterd worden met toekomstige updates.
Aanrader voor de prijs, zeker met de cashback optie die momenteel loopt tot eind januari.

harry 16-11-2015
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Een zeer mooie soundplate van sony het geluid is buitengewoon goed en er zijn vele mogelijkheden
Spotify word ondersteund alsook google cast voor audio ook wanneer men naar een film kijkt is het geluid zeer goed naar muziek luisteren is een plezier ik kan deze soundplate iedereen aanbevelen geen gedoe meer met allerhande kabels

rudi 08-11-2015
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Mooi design, aangenaam geluid maar sommige middentonen en instrumenten te onduidelijk of onhoorbaar. Goede bas,hoge tonen en krachig volume.

pascalmathyssen 22-06-2015
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Super goede geluidskwaliteit! Maakt samen met de Sony tv van je woonkamer een echte cinema! Misschien had het toestel net is compacter mogen zijn maar zeker geen afknapper!