Sony HT-CT380 - Reviews

Totaal uitgangsvermogen

Elroy1972 09-07-2016 Product half jaar in bezit

Nog steeds uitermate tevreden

9,6
Na plm. half jaar in bezit van deze set nog steeds uitermate tevreden. Eerdere ervaring dat de link af en toe werd onderbroken, heeft zich niet meer voorgedaan. Eenvoudige bediening, hoofdzakelijk via afstandsbediening tv. Daarnaast zijn voldoende koppelingen mogelijk met smartphone e.d. Design is erg goed vanwege de afmeting, je ziet de soundbar bijna niet. Ik kan deze set aan iedereen aanraden !

THuberts 01-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prachtig geluid

De HT-CT380 soundbar van Sony is supereenvoudig aan te sluiten en de bediening is ook zeer eenvoudig. Ik ben heel tevreden over bediening met de fysieke knoppen, de afstandsbediening of de app op je telefoon. De basbox sluit je alleen aan op het lichtnet, de communicatie met de centrale unit gaat draadloos en helemaal vanzelf. Schakel ik een apparaat in dat is aangesloten, dan gaat de soundbar ook aan en schakelt vanzelf naar het juiste kanaal. Ook mijn kinderen kunnen het makkelijk bedienen. Het geluid is geweldig, zeker voor een soundbar. Zuiver en met een lekkere bas als je dat wilt.

Rene 24-06-2016 Product kwartaal in bezit

Prima set zonder cashback

Dit is een fijne set met prima geluid. Zeker een verbetering van het geluid tov de TV. Echter een surround effect is minimaal.
Set toendertijd gekocht icm een 50,- cashback actie. Ondanks velen malen contact met SONY en evenzoveel toezeggingen deze cashback nooit ontvangen.

TedH 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden klant

Was even wennen, maar ik ben blij met de aankoop ! Zowel ergonomisch als ook geluidstechnisch ben ik zeer tevreden. Het duurt wel even voordat je alle opties kent en weet bij welk TV programma je welke optie kunt of moet kiezen.

MmJ 06-06-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte aanvulling op nieuwe TV

Perfecte aanvulling op nieuwe TV, past perfect en veel beter geluid dan de TV zelf. Daarnaast ideaal om via je telefoon via bluetooth muziek af te spelen. Geen stekkers meer of nieuwe aansluitingen. Heel tevreden mee!

Sanderc2 04-06-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer goed geluid!

Er komt een verrassend goed geluid uit deze soundbar! De draadloze subwoofer klinkt ook erg goed en er lijkt geen vertraging in te zitten. Aansluiten is erg gemakkelijk.
De vorm van de soundbar is gelijk aan bijv. de PS4, erg mooi.

lukebest 02-06-2016 Product half jaar in bezit

Geweldige soundbar

ik heb het product nu een aantal maanden, nog steeds geen spijt van aankoop. Helder geluid, diepe bass en geweldige film ervaring!

hullie1972 21-05-2016 Product half jaar in bezit

Briljant in eenvoud

9,4
De HT-CT380 soundbar van Sony is supereenvoudig aan te sluiten en de bediening is een peuleschil. Of je nu de fysieke knoppen, de afstandsbediening of de app op je telefoon gebruikt - je gaat niet mis. De basbox sluit je alleen aan op het lichtnet, de communicatie met de centrale unit gaat draadloos en helemaal vanzelf. Schakel ik een apparaat in dat is aangesloten, dan gaat de soundbar ook aan en schakelt vanzelf naar het juiste kanaal. Zelfs mijn dochters van 6 en 7 jaar gaan er met het grootste gemak mee om. het geluid is geweldig, voor een soundbar. Het is geen 5.1 dolby 3D surround met actieve accoustische reverberatie (bestaat dat?), maar je zit bij een film er ook lekker in. Zuiver en met een lekkere bas als je dat wilt.

Pierre 08-05-2016 Product half jaar in bezit

Zeer goede soundbar van Sony

De soundbar is prijs kwaliteit een perfect goed apparaat.
Ik kan hem iedereen aanbevelen. Gemakkelijk in gebruik en mooi geluid.

Johan 20-04-2016 Product kwartaal in bezit

Schitterende soundbar voor een heel schappelijke prijs

Voorheen een midi-stereoketen van Sony gehad en ook deze aankoop stelt mij niet teleur. Modern design (mijn TV komt zelfs mooier uit), heel gemakkelijk om te bedienen en een schitterend geluid. Ik blijf bij Sony. Mvg, Johan

Anja 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

Sony sound bar

Het geluid is helder en duidelijk. Nederlandse series zijn duidelijk verstaanbaar ondanks de muziek op de achtergrond

Hdanny 05-04-2016 Product kwartaal in bezit

Degelijke soundbar

Ik heb soundbar nu al een paar maand en ik moet zeggen dat vormgeving zeker in orde is.
gebruiksgemak is zeker niet slecht al kan het beter menu is enkel via klein scherm beschikbaar op de soundbar zelf niet via een scherm op tv wat het gemakkelijker zou maken om alles in te stellen.
wat de mogelijkheden zijn om de soundbar aan te sluiten is zeer goed de 3 hdmi poorten een optische, analoge, bluethoot aansluitingen zijn zeker een meer waarde hier voor alleen al een aanrader om de soundbar aan te schaffen.
Het draadloos aansluiten van de subwoofer is zeker in orde werk zonder problemen.
Wat ik persoonlijk minder vind is het geluid sterkte deze mocht toch nog straffer zijn de bass is meer dan voldoende maar het gewoon geluid gesproken gedeelte mag zeker beter de soudbar moet toch redelijk luid staan om er wat geluid uit te krijgen onder de 15 heb je amper geluid dat is wel voor verbetering waard.
Maar in het algemeen is het zeker een goed toestel een aanrader om aan te schaffen.

Hans 24-03-2016 Product kwartaal in bezit

Duidelijk beter geluid.

Bij onze tv zitten de speakers aan de achterzijde door deze soundbar is alles nu duideljk te verstaan en het streamen van muziek is zeer comfortabel en goed geluid.
Het design past perfect bij onze inrichting, dus zeer te reden.

leo 24-03-2016 Product maand in bezit

Deze soundbar heeft een vol en mooi geluid

De bassen komen goed tot z´n recht en geen kabel naar de subwoofer maar een bluetooth verbinding is handig en werkt goed.

Ron542 23-03-2016 Product kwartaal in bezit

Prima geluid

Mooie vormgeving en prima geluid. Het is alleen jammer dat er relatief weinig keuzemogelijkheden zijn om de klankkleur aan te passen aan je eigen smaak. Het gebruik is eenvoudig en het koppelen met een bluetooth apparaten verloopt vlot. Ik ben tot nog toe erg tevreden over deze soundbar.

Stef 22-03-2016 Product paar weken in bezit

Sony soundbar

Ik ben zeer tevreden met mijn keus, geluid klinkt
fantastisch en het ziet er ook nog eens gelikt uit.

Dennis 22-03-2016 Product kwartaal in bezit

Kerstcadeau

Ik heb deze soundbar met een kerstbon van mijn werk (€ 50,-) en de cashback actie gekocht. Helaas is er bij de cashback actie is mis gegaan maar ik vertrouw erop dat het goedkomt. De geluidskwaliteit is heel behoorlijk maar verwacht geen vervanging van een 5.1 systeem. Ik heb de soundbar voornamelijk aangeschaft om van alle kabels af te zijn en daarin voldoet deze goed. Enig minpuntje vind ik dat de draadloze subwoofer, welke achter de bank staat, nu een aantal keer onderbroken werd. Waarschijnlijk door het bereik van de bluetoothverbinding. De subwoofer staat ongeveer 5 meter van de soundbar vandaan. Al met al is de gebruiksvriendelijkheid en geluidskwaliteit goed.

Wendy 22-03-2016 Product kwartaal in bezit

Soundbar Sony

Soundbar past mooi onder mijn sony televisie. Geluid is een welkome aanvulling. Door losse sub erbij zorgt het voor een mooi & warm geluid. Daarnaast gebruik ik hem ook om regelmatig muziek af te spelen, via BT werkt het allemaal heel bebruiksvriendelijk. Daarnaast is het instaleren een plug & play principe, binnen 5 minuten aangesloten.

Kan het mijn stereo vervangen? Nee dat zeker niet. Voldoet het aan de verwachtingen? Ja, zeker.

Elroy1972 21-03-2016 Product paar weken in bezit

Uitval subwoofer

Vraagje: heeft iemand ervaring met uitval van de subwoofer. Afgelopen maand is deze tot 2 maal toe uitgevallen. Enige optie is dan resetten: stekkers uittrekken en nieuw opstarten. En dan is het weer goed. Niet erg praktisch dit...

Iemand een idee waar de oorzaak kan liggen. Subwoofer staat op 30 centimeter afstand van de soundbar achter de een gordijnpaneel. Qua storingsgevoeligheid zou dit toch geen probleem moeten zijn.
Iemand met soortgelijke ervaringen ?

Jan 18-03-2016 Product maand in bezit

Sony soundbar

Ik heb de soundbar nu een maand. Aansluiten was een fluitje van cent. Soundbar ziet er mooi uit en geeft prima geluid.
Nadeel is dat ik hem niet voor de mijn TV (Sony KDL-43W805C) kon plaatsen omdat hij dan voor de ir-sensor van de afstandbediening staat. Hij staat nu achter de TV en het geluid is zo ook goed. Werkt verder prima samen met de TV, gaat automatisch aan en uit bij het in- en uitschakelen van de TV. Ook het afspelen van muziek vanaf mijn smartphone via bluetooth werkt perfect!