Sony HT-CT780 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-CT780 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Hugo B 29-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Al enige tijd merkte ik dat het geluid van mijn platte Sony HD TV niet echt voldeed. De luidsprekers zijn naar achteren gericht en daardoor gaan bij gewone gesproken uitzendingen, zoals het nieuws, vaak wel wat flarden van de dialogen verloren. Bij films of muziek-programma's miste ik dan weer het warme volume in de klank.
Voor wie deze problemen herkent, is de soundbaar HT-CT 780 van Sony absoluut aan te bevelen. Voor de prijs moet je hem zeker niet laten staan en zijn vormgeving is zo strak en discreet dat hij nauwelijks zichtbaar voor het scherm geplaatst kan worden. Ik vond op internet geen enkel model met zo'n platte uitvoering. Ook de draadloze subwoofer is mooi afgewerkt (misschien net iets te hoog) en kan zo nodig nog verder uit het zicht geplaatst worden, zonder enig kwaliteitsverlies..
Deze HT-CT 780-soundbar geeft een bijzonder aangenaam en uitgebalanceerd geluid, perfect gericht naar de kijkers. Ik heb de soundbar op dit ogenblik enkel met het glasvezelkabeltje aangesloten. De installatie verliep overigens moeiteloos: apparaat uitpakken, optisch kabeltje naar tv aansluiten, stekker van soundbar en subwoofer in stopcontact, met afstandsbediening voor 'TV' kiezen en dat was het. Haast even simpel is het aansluiten van een tablet of smarthphone via bluetooth.
De soundbar wordt geleverd met een even compacte als overzichtelijke afstandsbediening waarmee je onder andere het volume van de subwoofer afzonderlijk kan instellen, alsook een aantal specifieke geluidsprofielen voor bv. muziek, film of games. Als je het geluidsveld op Clearaudio+ instelt wordt automatisch het meest geschikte geluidsveld geselecteerd . Hierdoor worden veel programma's beter of extra helder verstaanbaar.
Het geluid is zeker voldoende, zelfs voor een vrij grote woonkamer, maar gaat tegelijk nooit de buren storen als hij op max staat.
Besluit: mooi design, degelijk afgewerkt, met een prima, helder en toch vol geluid! Het is door zijn scherpe prijs-kwaliteitsverhouding echt een aanrader voor wie het eigen geluid van de TV onvoldoende vindt en een echte home-theater veel te omslachtig.

Kristof 29-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Sinds enkele weken deze soundbar aangekocht
samen met een nieuwe Sony 4K televisie.
Prachtige visuele combinatie. Strak en modern.
Er komt een geweldig diep en zuiver geluid uit deze soundbar.
Een superaankoop voor wie van duurzaamheid houdt!

Denspike10 19-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Het aansluiten van de soundbar is op enkele minuten gefixed door de meegeleverde optische kabel. Het geluid is warm en kamervullend. Het toestel oogt niet alleen mooi, het doet ook wat je er van verwacht! Héél tevreden met mijn aankoop en een meerwaarde aan mijn Sony TV toestel.

Caroline 12-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Zeer tevreden: mooi design (stijlvol en strak), mooie, warme sound. Zeer goed prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader!

reviewboarder 06-09-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT780 zwart

Perfect geluid. Veel mogelijkheden met als plus ondersteuning van NFC. Handig in gebruik en automatisch in stand-by wanneer even niet in gebruik.