Samsung HW-J355 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Actieve subwoofer

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

James H. 21-02-2016 Product maand in bezit

De meeste Smart TV, s hebben standaard een slecht geluid , ik heb reeds een aantal jaren een Philips met Ambilight, en vond dat ik daar eens iets aan moest doen , er waren bij een zeer grote electronicaketen btw vrije verkoopdagen en daar viel mijn oog op deze Samsung soundbar, voor 98 euries was ik de man. Thuisgekomen , de boel uitgepakt, geloof me " een kind kan de was doen" , nadat alles keurig passend onder mijn TV was geplaatst, het " subje" netjes weggewerkt en de boel aangesloten via het meegeleverde optische kabeltje, en ik heb toch een zeer goed klinkend setje gekocht , daar is niks mis mee, toonregeling is goed, de keuzemogelijkheden voor aansluiten van andere apparaten zijn ook voorhanden, en wat ik ook heel fijn vind s de " bluetooth" aansluiting, kan muziek afspelen vanaf mijn iPad, smartphone, enz. Het leuke is ook dat de automatische " power On/Of" een geweldige " gadget" is , kortom een mooi klinkende set voor een aangename prijs

winy 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

samsung soundbar

in eerste instantie was het een kat in de zak, na contact gehad te hebben met medewerker van samsung die eerst zei dat de soundbar het wel moest doen later wwas het weer niet compatible met mijn tv, toen weer wel, wat was nu het euvel? de optische kabel die erbij zat werkte niet, maar daar kwam ik pas achter nadat ik een nieuwe had gekocht en die werkte wel, wat ik wel jammer vind dat ze er een kapotte kabel bij doen, kostte mij toch weer € 20,00 voor nieuwe kabel. verder zeer tevreden over de soundbar hw j355, eigenlijk heel makkelijk aan te sluiten, als je geen kapotte kabels erbij krijgt want dan kun je blijven zoeken tot je een ons weegt.verder mooi geluid voor deze prijs. bluetooth nog niet geprobeerd

Pluspunten

• mooi geluid
  • makkelijk aan te sluiten
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• kapotte kabel

Tjalling 22-09-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch systeem!

Wat een fantastisch stukje elektronica en wat een geluid! Zonder meer één van mijn beste aankopen de afgelopen jaren. Zeer eenvoudig aan te sluiten, gebruiksvriendelijk en genoeg keuze in instellingen om naar eigen wens je beste geluid te kiezen. De bluetooth verbinding met telefoon werkt uitstekend!

Pluspunten

• Geluid!
  • Vormgeving
  • Gebruiksgemak
  • Optische kabel
  • Muurbevestiging

Wim 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung Soundbar HW J355

Het product komt degelijk over en heeft interessante gebruiksmogelijkheden. Een goede geluidskwaliteit.
Was goed verpakt. Nederlandse gebruiksaanwijzing. Keurig!

Jan 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

7,4
Met deze soundbar maak je van je televisie in hand omdraai een bioscoop setting. Mooi helder geluid met een zware bas voor de bijzondere geluidseffecten.

windy 07-01-2017 Product paar maanden in bezit

goed geluid

in 1e instantie deed de soundbar het niet, een nieuwe kabel besteld en coolblue op de hoogte gebracht dat de kabel die erbij zat niet werkte dat ik een nieuwe heb moeten kopen, ik zou als vergoeding een cadeaubon krijgen, maar nooit gehad, jammer slechte klantenservice vind ik.
maar verder prima geluid, apart in te stellen voor spraak, film, standaard en echt als je film kijkt en zet de soundbar op movie geweldig geluidje. en schakelt als je de tv aanzet automtisch aan.
mooie soundbar voor relatief weinig geld

Pluspunten

• goed geluid
  • goede prijs

Minpunten

• zelf nieuwe kabel moeten kopen

Chantal 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goed geluid

Prima soundbar voor een mooie prijs. De bijgeleverde subwoofer zorgt voor een erg mooi geluid. De soundbar is eenvoudig zelf aan te sluiten op tv en/of mediabox.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Bijgeleverde soundbar
  • Bluetooth
  • Usb ingang
  • Prijs-kwaliteit verhouding erg goed

hvdven 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

voor deze prijs een heel leuke sounbar.
waar goed geluid uit komt.
zeker geen mis koop.
makkelijk aan te sluiten.
mooi compleet met beugels om op te hangen, usb kabeltje .

Fam. Verheij 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Goed geluid, goede bas

Deze soundbar van Samsung bevalt ons erg goed. Goed, helder geluid met een aanpasbare, krachtige bas. Goede kwaliteit voor de prijs.

Pluspunten

• Goede bas
  • Helder geluid
  • Prima voor een kleine kamer

Niek 02-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima Soundbar.

Soundbar gekocht omdat vooral bij films het geluid van de Samsung 55 inch tegenviel.

We hebben een tussenwoning. Daar is de Soundbar krachtig genoeg voor. Prima geluid, heldere bas.

Link via Bluetooth werkt perfect. Tv gaat aan. Soundbar ook automatisch. Afstandsbediening niet nodig :)

• Bluetooth verbinding met Samsung TV
  • Optische ingang voor TV decoder

Minpunten

• Geen draadloze subwoofer. (Maarja, €100)