Samsung HW-H7500

Beoordeling op basis van 54 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

cmvink26 10-02-2015

Nou ik vind het super mooi het is nu eengeheel en super geluid mooi design een pronk stuk in de huis kamer.

Soewarlien K 01-02-2015

Makkelijk te installeren en goed geluid.
Vooral het gemak met de bluetouth verbinding.
Kan je telefoon en Ipad op afspelen op afstand.
Echt cool.

Hans Bonte 03-01-2015

9,6
Zojuist mijn nieuwe Soundbar uitgepakt en geinstalleerd, dit ging echt super eenvoudig via mijn setupbox van KPN interactieve Televisie. De soundbar heeft een HDMI in en HDMI out aansluiting en deze wordt tussen de setupbox en je televisie geplaatst (minpuntje is dat er geen HDMI kabel meegeleverd wordt). Nadat ik de soundbar had aangezet, verbond deze zich automatisch met de meegeleverde subwoofer, hier hoefde ik helemaal niets voor te doen. Met de meegeleverde afstandbediening is het heel eenvoudig om via menu gestuurde bediening van de diverse instellingen gebruik te maken, Zo zijn bijvoorbeeld al functies voorgeprogammeerd als, cinema, surround sound, music etc. super handig als je een programma of film aanzet en zo direct te switchen naar het juiste geluid wat erbij hoort en het verschil ertussen is echt enorm goed te onderscheiden. Ik sta echt versteld van het geluid wat uit deze soundbar komt, heel zuiver en opeens is alles hoorbaar in een film, echt een aanwinst in mijn huiskamer. Niet alleen voor wat betreft het geluid maar ook de vormgeving spreekt mij enorm aan, is weer eens wat anders dan een langwerpige staaf onder je televisie, niet alleen het oor maar ook het oog wil natuurlijk ook wat.

Ruben84 18-02-2015

deze soundbar gekocht bij mijn curved th 55inch 8500 serie.
Een geweldige aanwinst voor in huis. Precies dezelfde vorm en past precies tussen het meubel en de tv.
Ideaal dat de subwoofer draadloos van de soundbar is.
Een groot pluspunt van de soundbar is de vele mogelijkheden (music, video enz) en het geluid is beter dan welke soundbar ik ooit eerder heb gehoord

GerardvdK23 06-02-2015

Een Soundbar waarbij alles mogelijk is.Meteen na het uitpakken viel mij op dat hij stevig aanvoelt. Gewoon degelijke onderdelen gebruikt. Het geluid was perfect
De installatie was heel erg simpel het dessins is echt geweldig met de curve van mijn Samsung smart-TV H8000 een plaatje om te zien, er zit een beugel bij om al hangend aan de TV te bevestigen van de duurzaamheid kan ik nog niet veel vertellen wordt vervolgd

esther55 03-02-2015

7,6
ziet er mooi uit! nog weinig ervaring mee. geluid is top!! duurzaamheid valt nog weinig over te zeggen. Makkelijk in het gebruik

Ramon236 03-02-2015

Mooie vormgeving en goed geluid gebruiksgemak ook super gemakkelijk te combineren met de samsung tv 8000 serie.

jozefine77 03-02-2015

Samen met een soundbar en het geluid vult de ruimte, in eerste instantie naar Sonos gekeken maar Samsung biedt m.i. meer en beter tegen minder geld.

geke0592 01-02-2015

super mooie soundbar, bij me UHD 65inch.. helemaal top. de basbox is draadloos, dus alleen in het stopcontact doen en de installatie doet de rest... ideaal

Nicoleta 01-02-2015

Fantastisch geluid en mooi design staat geweldig met de samsung curved tv
Soundbar is heel erg makkelijk in te stellen en via bluetooth verbind je het heel simpel op de tv

Gert Krijgsman 01-02-2015

Een prachtig design en een bere goed geluid.
Vooral in combinatie met de Curve TV een waardevolle aanwinst

Saadje 31-01-2015

Zuiver geluid, makkelijk aan te sluiten en te plaatsen door de speciale onderkant, makkelijk te bedienen en het ziet er strak uit.

Hans123321 31-01-2015

9,4
Prachtige, handige geluidsinstallatie. Alleen Subwoofer niet sterk genoeg. EN ik kom er niet uit met niet de aux kabel maar de andere geluidspoort. Die werkt nog niet maar moet ik nog uitvogelen. Als jullie daar een korte handleiding voor hebben ontvang ik deze graag. Ik heb het over een kabel die niet is bijgeleverd maar ik apart hebt gekocht voor een nog betere kwaliteit van het geluid te krijgen.

Catharina V. 30-01-2015

In 1 woord: SUPER! Het lijkt wel of we in een bioscoop zitten. Een mooi product met goede geluidskwaliteit, helder en duidelijk, zeker voor mij als slechthorende is deze aanschaf het dubbel en dwars waard. Het geluid is echt indrukwekkend. Mooi design.

marco 6968 29-01-2015

Heb deze soundbar samen met de 65inch gekocht in het zwart dit staat erg chique en nog daarbij zeer goed geluid ook het installeren is een makkie.
heb ook mijn tablet en andere apparatuur aangesloten en dit werkt feilloos, hierbij is ook alles met 1 remote te bedienen. heb zelf de soundbar via bluetooth gekoppeld en dit werkt ook heel goed. Bij mij staat de sub 5,5mtr van de tv aan de andere kant van de kamer en die staat onder een houten tafeltje en heeft daar geen hinder van en klinkt zeer goed. P.s. als je de tv gaat ophangen dan zit er bij de soundbar een beugel die op de plaats van de voet word gemonteerd dit staat erg mooi omdat de soundbar en dan net onder lijkt te zweven. en ga je de tv met een draaibare beugel monteren gebruik dan de design mount next 7345 dit is een draaibare beugel die erg goed stabiel is een enkele beugel met enkele arm door de grote en het gewicht met de sounbar gaat hij licht kantelen als je de tv draait. dit was een extra aanvulling heb dit ook te horen gekregen van de winkel .

youngguy 29-01-2015

Super TV, geld meer dan waard.
Makkelijk te installeren en in combinatie met de curved soundbar een plaatje.

Patrick Osterholt 28-01-2015

9,4
Een geweldig product qua gebruiksgemak geluidskwaliteit en vormgeving echt super in combinatie met mijn curve 55 inch 4k8500 tv een plaatje

Soundfan 28-01-2015

De soundbar past perfect bij de curved TV van Samsung. Het systeem is draadloos en maakt het geluid geweldig zoals het hoort bij een hyper moderne tv.
Niets dan lof is mijn eerste indruk.

B. Boerland 23-01-2015

Geweldig geluid
Vormgeving past perfect bij Samsung curved 55 inch.
Eenvoudig te instaleren
Gebruiksvriendelijke subwoofer

Hans Meijer Tiel 20-01-2015

9,4
ik ben helemaal blij met mijn Samsung soundbar die geweldig klinkt en een mooie combinatie vormt met mijn Samsung UHD tv 55 inch