JBL Cinema SB350 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Tuner

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,8

Bert Lugtjes 26-02-2016 Product half jaar in bezit

5,5
Heb deze terug gebracht, na 2 reparaties. Er kwam een zeer storend poppend geluid uit de subwoofer. Heb het ook terug gelezen op andere review sites. Geld terug gekregen. Tevens veel te kleine losse afstandsbediening die telkens zoek raakt. Ga op zoek naar iets anders. Had dit niet verwacht van JBL.

Rob Heijink 07-11-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb nu sinds enkele maanden de JBL Cinema SB350 en hij bevalt mij prima. Geluid is echt super. TV is aangesloten via een optical kabel en mijn KPN kastje via een AUX kabel omdat dat niet anders kan, maar werkt er goed. Bleutooth werkt ook goed, ik heb diverse bleutooth apparaten aangesloten en het hapert niet. Goed helder geluid via Spotify.
Ik ben er erg blij mee en de prijs vind ik meevallen. De andere soundbars waren goedkoper, maar het geluid was dan ook véél minder.
TOP!

Wouter 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

5,6
Deze soundbar aangeschaft en geinstalleerd. Na veel proberen is het mij 1 maal gelukt om een smartfoon via bluetooth te koppelen. Hierna is ben ik daar niet meer in geslaagd. Krijg continue foutmeldingen. Of de soundbar wordt niet herkend, of er volgt een melding dat ik een verkeerde pincode heb ingevoerd. Terwijl je nergens een code oid hoeft in te vullen. Terwijl deze mogelijkheid voor mij essentieel is. De soundbar gaat morgen dus terug. Advies: NIET KOPEN!

Musa 10-12-2015 Product paar weken in bezit

Na heel veel soundbars gehoord te hebben heb ik de keuze gemaakt voor de jbl 350. Het is thuis gewoon super geluid !!! Echt zeker en zeker de prijs waard. Geen twijfels dit is qua prijs de beste kwaliteit.

vwcarfreak 08-06-2017 Product paar maanden in bezit

Voor een JBL slecht!

We hebben de JBL Cinema SB350 gekocht bij Media Markt op advies van een van de verkopers. We willen een soundbar aanschaffen om:
1) Beter geluid op onze Samsung Smart TV
2) Streaming via Bluetooth voor Radio en Spotify, zodat de House of Marley Get Together Midnight stereo Bluetooth speaker gebruikt kan worden voor andere doeleinden.

Thuis aangesloten op een Samsung Smart TV via HDMI op een ARC aansluiting. Het was even wel goed opletten hoe men het moest instellen, maar uiteindelijk gelukt. Zo gaat de JBL Cinema SB350 aan, als de TV ook aan gaat. Het komt soms voor dat deze niet aanspringt, of dat bij het harder of zachter zetten, de TV niet aangeeft : JBL Cinema SB350, maar Receiver.

Direct natuurlijk ook de Bluetooth in gebruik genomen i.c.m. de volgende apparaten:
- Samsung Galaxy Tab S2
- Huawei Nexus 6P
- iPhone 6S
Streaming apps:
- Radio2
- Spotify
- Radio Nederland
Direct hoorden we problemen, vaak gekraak uit beide boxen (ook subwoofer) en plop geluiden (subwoofer). Bij de Media Markt langs geweest en zij gaven juist aan dit te testen met diverse apparaten en ook met volle accu e.d..
Maar ook dan komt het gekraak en plop geluiden uit de JBL Cinema SB350.
Uiteindelijk aangeboden voor reparatie.
Binnen één week terug. Het bedrijf kon geen fouten vinden. De medewerker van Media Markt gaf aan dat men vaak de JBL Cinema SB350 terug zet naar fabrieksinstellingen en de firmware upgrade. Maar naar mijn mening is dat niet gebeurd.
Ik moest rekening houden met "atmosferische storingen".

Weer een week uitgeprobeerd, TV niets aan de hand, maar Bluetooth..... Zelfs een iPad geprobeerd, maar ook dan blijft het probleem. Zelfs alle apparatuur om de JBL Cinema SB350 die maar iets van "atmosferische storingen" kan veroorzaken uitgezet en stekker eruit, maar ook dan komt het probleem terug!

Weer terug naar Media Markt. De afdeling zou de JBL Cinema SB350 wel eens testen.
Diegene die getest heeft belde terug met de mededeling dat als men een apparaat gekoppeld met Bluetooth 2 meter van de JBL Cinema SB350 houdt, het gekraak en de plopgeluiden (uit de subwoofer) kan waarnemen.
Dit is natuurlijk niet waarvoor men een JBL Cinema SB350 koopt. Mijn House of Marley Get Together Midnight stereo Bluetooth speaker doet het zelfs als ik de speaker achter in de tuin zet en de tablet in huis ligt (5 tot 7 meter).
Nu is het afwachten hoe Media Markt dit nu gaat oplossen.

Verder is de afstandsbediening erg klein. Ook de bedienknoppen boven op de JBL Cinema SB350 zijn amateuristisch, daarmee wil ik zeggen dat ze los lijken te zitten. Via glasvezel aansluiten verbeterd het geluid niet.

Pluspunten

• Via HDMI werkt het product goed
  • Design is mooi

Minpunten

• Knoppen op het apparaat amateuristisch
  • Erg kleine afstandsbediening
  • Bluetooth werk erg slecht
  • Aansluiten via HDMI i.c.m. Samsung TV
  • Glasvezel verbeterd het geluid niet tov HDMI

Marcel 21-02-2017 Product paar weken in bezit

Systeem met veel storingen

Systeem geeft een irritant ploppend geluid om de paar seconden. Blue tooth verbinding via ipad niet mogelijk, via iphone wel maar geeft ook storingen naar verloop van tijd.
Geluidsinstelling zeer beperkt. Manual heel onduidelijk en zeer beperkt. Kleine onhandige afstandbediening. Design is wel ok maar gaat bij mij meer om het geluid. Ik heb inmiddels contact met jbl opgenomen en ben benieuwd hoe de service is. Kijkend naat andere recensies ben ik pessimistisch en heb eigenlijk spijt dat ik deze set gekocht heb.

Pluspunten

Minpunten

• Kleine onhandige afstandbediening
  • Ploppende bijgeluid uit subwoofer
  • Geen bluetooth verbinding met ipad
  • Slechte bleutooth verbinding met iphone
  • Zeer beperkte en onduidelijke handleiding

Driessen 24-01-2017 Product paar maanden in bezit

JBL sb350

Voor de 3e x weggebracht voor reparatie.
Vaak een storende doffe plop in de subwoofer.
Bij gebruik van Bluetooth is het helemaal erg.

Afstandbediening erg klein en onhandig.

Minpunten

• Vaak storing
  • Slechte service van jbl

gh 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

mooi afgewerkt

het koppelen van de buethooth basbox ergde veel gebel om .e.e.a voor elkaar te krijgen ,ook omdat de gebruiksaanwijzing niet al te duidelijk was , en omdat de klanten serv van JBL geen nederlands speerkt

Lianne285 19-11-2016 Product paar maanden in bezit

Slecht geluid

Sinds de aanschaf maakt de subwoofer een hard krakend geluid. Heel irritant, waardoor je niet meer van de muziek geniet. Ik heb de subwoofer teruggestuurd naar JBL, maar volgens hun werkte hij naar behoren en dus kreeg ik hem gewoon weer retour. Nog altijd maakt het dat harde krakende geluid. Erg jammer en zoiets verwacht je niet van JBL en voor die prijs.

Harman Consumer Nederland 21-11-2016

Beste JBL gebruiker, uiteraard moet een produkt 100% werken. Gelieve te controleren de omgeving van de wubwoofer vrij is van interferences zoals lampen en telefoons.
Mocht de klacht dan nog steeds aanwezig zijn zouden wij graag een duurtest tav de subwoofer willen voorstellen

dirk-789 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

5,6
Storend popend geluid bij gesprekken door een slechte cross over. Jammer want klinkt wel goed bij muziek...