Philips HTL2163B/12

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,9

Patrick046 10-03-2017

Komt goed geluid uit bluetooht werkt niet

Soundbar is een goed product mits je de bluetooht wil gebruiken krijg nooit een apparaat gekoppeld voorheen loste ik dit op door een software update te downloaden en te instaleren dan deed de bluetooht het weer 2 weken maar telkens was het de zelfde software die ik van de site af haalde zeer vervelend dat ik mijn buetooht functie hierdoor niet kan gebruiken ik overweeg een ander merk soundbar hiervoor te gaan kopen terwijl ik buiten het bluetooht probleem om gewoon tevreden ben

Galjose 09-05-2016

Bluetooth werkt na een week niet meer

Als het apparaat functioneert dan werkt hij goed. Mooi geluid. Alleen werkt na een week de bluetooth niet meer. Deed het goed, na twee dagen viel hij af en toe weg en nu koppelt hij helemaal niet meer. Erg jammer!

Fuzzie 10-03-2016

Sync

Sinds een paar dagen in het bezit van deze soundbar. Ook ik heb last van "sync-problemen". Reeds na enkel minuten zit er een vertraging in. Heeft hier iemand een oplossing voor?

Opa1950 14-12-2015

Geluid prima

Na wat zoekwerk ; welk schroefje waar, soundbar gemonteerd en met het uitpakken van de subwoofer de conus van de luidspreker bijna gemold ( geen afscherming aanwezig).

DStef 07-12-2015

Knappe soundbar op alle punten tov de prijs.

Knappe soundbar op alle punten tov de prijs.

Een extra regeling als bvb de midden-tonen onder de vorm van een 'voice' regeling (4khz) op de remote control is gewenst !

Klank is zeer gedetailleerd, Yephoera, maar toch iet wat eigen koudere klankkleur.

SnieSna 12-09-2015

5,8
Op zich is het geluid prima als het werkt. Het apparaat heeft echter telkens andere storingen, heel irritant.
HDMI: Aan het begin maakte hij automatisch verbinding en kon ik het volume bedienen via de afstandsbediening van de tv. Nu maakt hij soms helemaal geen verbinding, andere dagen is er zowel geluid via de televisie als via de soundbar. En dan doet hij het weer gewoon normaal. Dat alles zonder dat ik iets heb gedaan met de kabels, het apparaat of wat dan ook. Erg onbetrouwbaar dus.
Verder vind ik het vervelend dat het geluid vaak niet synchroon loopt met het beeld. Er zit wel een optie voor "audio sync", maar dat is het toch ook net niet.
Bluetooth: doet het heel soms, meestal maakt hij helemaal geen verbinding, als hij wel werkt hapert het geluid steeds.

Andere verbindingen heb ik niet geprobeerd.

Officiele reactie van Philips Nederland 14-09-2015

Beste SnieSna,

Heel erg bedankt voor uw review. Het is altijd fijn iets van onze klanten te horen! Ik zie dat u soms met uw SoundBar worstelt. Hoog tijd om daar iets aan te gaan doen.

Soms doet uw EasyLink het niet helemaal. Gebruikt u een high-speed HDMI kabel? Het kan geen kwaad deze te vervangen.

En heeft u misschien andere draadloze apparaten in de buurt van de SoundBar staan? Denkt u daarbij aan routers, draadloze telefoons, andere Bluetooth dingen. Ook een magnetron kan roet in het eten gooien van een anders perfecte Bluetooth verbinding.

Of probeert u een software update. Deze vindt u hier: http://www.philips.nl/c-p/HTL2163B_12/soundbar-luidspreker/ondersteuning

Wilt u hulp van ons? Dat is geen enkel probleem. We zijn bereikbaar per telefoon, chat, e-mail, facebook en twitter. Kijkt u hier: http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html
De tweede optie is voor de afdeling geluid, waar ze u graag helpen.

Philips Webcare

Toin 10-09-2015

Is niet nadrukkelijk aanwezig. Prima dus.

Ik ben dik tevreden over deze sound bar. het is voor mij de perfecte ondersteuning van mijn TV en Radio geluid. Ziet er ook nog een prima uit.

babbelaar 09-09-2015

prima soundbar

een goed product, en voldoet aan de verwachting die ik had.
alleen jammer dat er bij sommige tv zenders er wat vertraging zit in de overbrenging van het geluid.

don62 09-09-2015

dit product voldoet aan kwaliteit-prijs verhouding

goed geluid voor films maar helaas iets minder voor life muziek.
bluetooth met computer voldoet qua snelheid niet optimaal.
eindbeoordeling is prettig in gebruik maar had op een paar puntjes na , iets beter gekund.

berfera 09-09-2015

Bij inschakeling te traag met geluidsweergave.
Persoonlijk vind ik de bastonen te veel overheersend.
Na uitschakeling moet bij opnieuw inschakelen wederom voorkeur telkens opnieuw ingesteld worden.

Marianne20 07-09-2015

Spijt van de aankoop

Box gaat vanzelf uit. Niet handig bij interactieve TV. Als ik TV stop zet als ik telefoon krijg gaat na verloop van tijd de box uit. Die kan ik niet meer aanzetten. Gaat dan hard ruisen! Eerst moet ik de box aandoen, dan TV en dan de dig.decoder. andere volgorde kan niet. Gaat de box hard ruisen. Soms moet ik alles 3 keer aan en uit zetten voor alles het doet. Dan kan ik dus het programma op TV niet meer afkijken. Rot ding!

eli2015 07-09-2015

een fantastische product makkelijk te gebruiken

Hele goede product uitstekende geluid en heel mooi en praktisch je kan hem overal meenemen en heeft heel veel functies

Karel52 07-09-2015

Niet aan te beveken

Aardig geluid maar bediening is erg lastig.
Bediening via afstandbediening alleen mogelijk als je binnen 1 meter van het apparaat staat (batterijen zijn goed).

Kevin1234 07-09-2015

Loopt nooit gelijk met het beeld

Hoe ik het geluid ook instel het loopt nooit gelijk met het beeld. Als ik de instellingen aanpas loopt het even goed maar vrij snel daarna al niet meer. Het geluid loopt altijd iets achter.

Bosifyable 26-06-2015

Zeer tevreden

Afgelopen kerst was dit één van de cadeaus die ik mocht ontvangen. Helemaal blij mee, want het 'platte' geluid van een televisie is niks, zeker niet in vergelijking met een extra geluidsinstallatie. In no time geïnstalleerd, mooi geluid voor films, muziek en voetbal; helemaal blij mee.

Alleen sinds kort loop ik tegen een klein probleem aan. Normaal gesproken zet ik de televisie aan, zap ik naar een HDMI kanaal en start de soundbar automatisch op en stemt af op HDMI ARC. Sinds een week of twee gebeurt dit niet meer, en blijft hij op 'STARTING' hangen. Niets reageert dan meer. De touch-knoppen op de soundbar niet en de afstandbediening ook niet. Wanneer ik de stroom er verschillende keren afhaal stemt hij dan af en toe wel weer automatisch af, maar het werkt nu niet meer zo fijn als voorheen.

Bijzonder jammer, ik hoop dat jullie hier ook wellicht een oplossing voor hebben..!

Pg59 22-06-2015

Gemiddeld, veel delay op beeld tov. geluid

Bediening is zeer summier, het afstellen van een vast start volume wordt gemist.
Per zender telkens opnieuw synchroniseren haalt het product omlaag
Geluid prestatie is goed en prettig te beluisteren.

Chantal2015 21-06-2015

Bluetooth valt na een paar minuten weg??!!!

Mooi soundbar! Vandaag gekocht..Jammer dat de bluetooth wegvalt.... Weet iemand waar dit aan kan liggen? Volgens mij bijna alles geprobeerd...

Wietse2015 26-02-2015

Sync niet gelijk te krijgen

Heb dit apparaat nu 3 dagen in huis maar via optical wil de TV LG) maar niet gelijk lopen met de soundbar heb al andere kabels gebrobeerd en andere aansluitingen maar helaas niets helpt

Ashna 24-02-2015

De belangrijkste reden functioneert niet goed...

Bluetooth valt steeds weg na 3/4 minuten en dat is irritant. En als ik dan de iPhone of de IPad via de kabel erop aansluit, kan hij hem niet connecten. Erg jammer.

hijsbeer 30-01-2015

voor het geld zeker doen

Prima geluid en weinig storing. Heel soms een conflictje met bluetoot als mij note aanstaat en de soundbar moet vinden.Vind hij hem dan pas als ik de soundbar uitzet. Dit is opzich wel vreemd maar even de stekker eruit en hij doet het weer prima.

Ik ben er erg blij mee en de rest van dit gezin ook.