Philips HTL5140B/12 - Reviews

los
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

adrian92 16-06-2014 Product paar dagen in bezit

De HTL5140B/12 soundbar met bijbehorende subwoofer van philips zorgt voor een prachtig geluid in huis. De soundbar creëert een zeer zuiver geluid met meer dan voldoende volume. Naast de topkwaliteit van het geluid is de soundbar voorzien van verschillende, goed werkende functies. Zo kan de soundbar worden aangesloten op de tv waardoor de beleving een stuk groter wordt tijdens een goede film. Maar daarnaast is de soundbar ook zeker goed inzetbaar als geluidsinstallatie voor je muziek. Met een bluetooth functie een aux kabel en usb ingang zijn er genoeg mogelijkheden om je muziek met uitstekende kwaliteit af te spelen. De installatie van de HTL5140B/12 verliep ook erg soepel en makkelijk waardoor ik snel van de HTL5140B/12 kon genieten.

bobby80 15-06-2014 Product paar dagen in bezit

Geluidskwaliteit: mooi vol, rond en krachtig geluid
Mogelijkheden: muziek via bluetooth en afspeel mogelijkheden via USB, compatibel met 3d.
Gebruiksgemak: zonder gedoe muziek luisteren via je telefoon. Draadloze subwoofer, erg fijn dit scheelt een hoop kabels door je huiskamer
Vormgeving: mooie soundbar, goede materialen gebruikt.

Ik ben erg tevreden over deze soundbar. Prijs kwaliteit is mooi in balans. Lust voor het oog en het oor.

jtfm 13-06-2014 Product paar weken in bezit

Deze soundbar zorgt voor een ongelooflijk lekker en vol geluid! Na een paar harde platen(het tapijt danste ervan) en een aantal rustige nummers, ben ik tot de conclusie gekomen dat er echt uiterst zuiver geluid uit de allesbehalve grote box komt. Het enige mindere is misschien dat deze soundbar maar in 1 kleur te verkrijgen is. Ik raad iedereen die tv-geluid al voldoende vindt aan, om eens te proberen hoe deze box-set voor altijd je perceptie van mooi geluid veranderd.