Sony HT-XT1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 488 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-XT1 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

bibaminoe 02-10-2014
Geschreven voor: Sony HT-XT1 zwart

De soundplate valt serieus tegen op gebied van geluid.
klinkt gewoonweg blikkerig en er is niks van ruimtelijk effect te horen.
De subwoofers beginnen te rammelen als het volume de hoogte ingaat.
Gewoon zonde van mijn geld en een regelrechte miskoop.

De Wilde Johan 16-09-2014
Geschreven voor: Sony HT-XT1 zwart

Heel eenvoudig te installeren en te bedienen met een heel goed geluid.
Een goede aanvulling van mijn Sony Bravia TV

timken 11-09-2014
Geschreven voor: Sony HT-XT1 zwart

dit toestel geeft een mooi vol geluid en is zeer gemakkelijk in gebruik.
ook aangenaam is de bluethooth functie waardoor je verbinding hebt met je smartphone en daar je muziak mee kunt afspelen.

vbree 14-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-XT1 zwart

Komend van een surround systeem waren we eerst sceptisch, maar de geluidskwaliteit is werkelijk subliem voor 'enkel' een soundbar te zijn. Staat ook prachtig in combinatie met een nieuwe Sony LCD. Spectrum van het geluid is zeer goed, misschien iets te fel de nadruk gelegd op de lage tonen maar dit is goed aanpasbaar. Enige klein puntje van kritiek is de gebruiksvriendelijkheid van de afstandsbediening en het menu.

Ralph14 12-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-XT1 zwart

Ideaal toestel met voldoende geluidskwaliteit om je muziek en geluid van zowel TV als tablet of gsm op af te spelen.

Joséphine Duraffourd 05-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-XT1 zwart

We are very happy with our Sony soundbar and we have recommended it to friends and family members.
The quality of the sound is pleasant, it is easy to use and the design is very elegant.

Fioole Paul 04-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-XT1 zwart

Voorheen had ik een homecinema van Samsung, 5 kleine boxen + subwoofer, de HTXT1 heeft alles in 1, het design is zeer prachtig en samen met de Bravia tv is dit SUPER, ik heb nog geen moment spijt van de aankoop

Degieter Alphonse 28-07-2014
Geschreven voor: Sony HT-XT1 zwart

De Sony HT- XT1 is een elegant toestel dat de geluidskwaliteit van het aangesloten TV toestel in grote mate verbetert. Het laat verschillende mogelijkheden toe om het geluid specifiek aan te passen aan het soort uitzendingen zoals films enz.

Gauthier O 28-07-2014
Geschreven voor: Sony HT-XT1 zwart

Aangekocht samen met een Sony Bravia KDL-50W829. Geweldig geluid, makkelijk aan mijn tv te koppelen via HDMI ARC (heb maar 1 afstandsbediening nodig voor beide apparaten), mooi design die perfect past bij mijn nieuwe tv. Bovendien makkelijk te koppelen via smartphone via NFC of Bluetooth. Maw. perfecte aanvulling van mijn tv.

olivier65 18-06-2014
Geschreven voor: Sony HT-XT1 zwart

zeer leuke soundbar die grote meerwaarde geeft aan de Sony KDL-50W80B - Bluetooth funktie werkt perfect