Panasonic SC-HTE80EG-K - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

7,9

joke37 03-03-2014 Product kwartaal in bezit

Het geluid van mijn nog vrij nieuw Panasonic LED Smart TV liet te wensen over. Na onderzoek viel onze keus op de Panasonic SC-HTE80 soundbar, niet in de laatste plaats omdat mijn echtgenote enthousiast was over de vormgeving. Gekocht, aangesloten (echt simpel) en alles werkt perfect en eenvoudig via het Viera systeem van Panasonic. Een expert op gebied van geluid kon bij mij thuis eerst niet geloven dat deze relatief kleine soundbar zo'n voortreffelijk geluid kan voortbrengen.
Wij zijn er happy mee; een aanrader als je TV en DVD speler van het merk Panasonic is.

Nivea 22-02-2014 Product paar weken in bezit

De soundboard leek mij een ideale oplossing voor de matige geluidskwaliteit van mijn panasonic tv. Het design zier goed uit en past mooi onder de panasonic tv.

Het installeren van de soundboard is een fluitje van een cent. Voor mij was het een vereiste dat ik de soundboard via ARC hdmi kan koppelen aan me tv. Dit staat allemaal wel duidelijk aangegeven en was dus zo gepiept.

Het instellen van de VIERA link was even zoeken, omdat je enkel de kleine display op de voorkant hebt dat verder geen overzicht bied. Maar eenmaal goed ingesteld, dan heb je er geen omkijken meer naar. Ook het verbinden met de telefoon via bluetooth was even zoeken, maar wanneer het eenmaal werkt, werkt het goed.

Ik heb de soundboard uiteindelijk weer retour gestuurd. Dit om de volgende redenen:
1. Kwaliteit van het geluid viel mij sterk tegen. Er kwam wel wat volume uit maar ik vond het niet goed genoeg. De soundboard is redelijk licht uitgevoerd en dit hoor je terug in het geluid. Daarbij komt nog dat de sub geen fijne bass had.
2. Het meest irritante aan dit apparaat was dat via ARC (HDMI) soms het geluid weg viel. Het is minder dan een seconde maar soms wel een paar keer per uur. (Design fout) Zeer vervelend wanneer je naar een fijne film kijkt. De bluetooth connectie was verder prima. Nfc functie heb ik niet kunnen tresten.
3. Naast de kwaliteit van het geluid vond ik de soundboard geluidsbeleving tegenvallen. De 3D sound waar ze mee adverteren valt tegen. Het geluid wordt nog minder verspreid dan me tv standaard doet.

Product design en functies is goed. Maar voor het geld krijg je er weinig voor terug. In deze prijsklasse zijn er genoeg andere geluidsinstallaties die een mooier geluid geven.