LG DSP7 grijs

• Test panel 8,3 okt 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG DSP7 grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

kevinclaeskens@gmail.com 15-01-2022

super soundbar

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Dit is en blijft een van de beste soundbars, na nu een paar maanden in huis te hebben, is dit echt een aanrader, door lijn handicap heb ik een gehoorverlies van meer dan 40 % aan mijn linkerkant , en echt door deze te gebruiken en op aanraden van vrienden. echt maar een soundbar die er in huis komt de LG DSP7 . dus ben je aan het zoeken voor een soundbar met pit . stop met zoeken en bestel deze maar , je gaat er geen spijt van hebben.

Pluspunten

• bas rondom
  • arc verbinding met een lg tv

Minpunten

• geen

Koen 13-10-2021

Goede degelijke soundbar

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Ik heb de kans gehad om deze soundbar te testen en moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam verast was.
Voor de test had ik niet echt veel verwachtingen.

De soundbar werd via een pakjesdienst aan huis geleverd en tot mijn grote verbazing gewoon aan de voordeur achter gelaten zonder aan te bellen of zonder dat iemand voor het pakket had afgetekend.
Wel een beetje riskant lijkt mij. Het product kon gewoon nat regenen of erger zelf gestolen worden. Toch wel een aandachtspuntje lijkt mij.

Het uitpakken en plaatsen van de soundbar ging erg vlot. Het enige minpunt voor mij is dat ik een TV van een ander merk heb en de soundbar er daardoor niet mooi onder past. Om het echt netjes te hebben moet ik de soundbar op de muur bevestigen, maar dat kan zonder problemen met de bijgeleverde steunen. (ik moet het wel nog doen :p)

Het installeren en koppelen was heel eenvoudig. Het ging erg vlot. Handig ook dat de soundbar via bluetooth verbinding maakt met de subwoofer.
De bijgeleverde optische kabel is ook wel handig, al kan je hem ook makkelijk aansluiten met een HDMI kabel.

Het geluid verbaasde mij ook. De geluidskwaliteit is echt goed, ook wanneer je de soundbar luider zet.
Er zijn heel wat verschillende instellingen (geluidsprofielen) mogelijk.
Ik heb mijn TV zo ingesteld dat de soundbar altijd werkt bij het aanschakelen van de TV en het moet gezegd, ik zou hem niet meer willen missen.

De soundbar geeft een mooi en zuiver geluid. De surround sound komt misschien iets minder tot zijn recht, omdat de ruimte waarin de soundbar staat misschien wat groot is. Dit zou perfect op te lossen zijn met de 2 achterluidsprekers, al moet ik nog nagaan of deze voor dit model beschikbaar zijn.

De soundbar heeft een heel sober design en eenvoudige display op de voorzijde.
Ik heb de soundbar ook gebruikt om er muziek mee af te spelen en de bijgeleverde subwoofer zorgt wel voor een leuke diepe bas.
Het verbinden met bluetooth ging heel vlot, waardoor ik zonder problemen muziek kon streamen met mijn telefoon.

De soundbar is handig in gebruik en wat ook handig is, is dat het volume van de soundbar gewoon kan bedienen met de afstandsbediening van de TV of door bv. het geluid van mijn telefoon aan te passen. Dus geen gedoe met verschillende afstandsbedieningen.

Tot slot moet ik er ook nog wel bij vermelden dat er een heel handige app beschikbaar is voor verschillende instellingen van de soundbar.

Ik ben echt positief verast!
Prijs kwaliteit zeker de investering waard!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Geen gedoe met kabels door bluetooth
  • Verassende goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Past niet goed onder mijn TV (ander merk)
  • Verlies van kwaliteit in een te grote ruimte

k*******@h********** 12-10-2021

Bevalt me heel goed een echte aanrader voor zijn prijs .

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Ik heb deze enkele weken in bezit als tester ,bij aankomst deze direct uit de verpakking gehaald en aangesloten gewoon op tafel .
Eerste indruk speelt heel helder en gedetailleerd strakke bas en niet overheersend verbinding was via bluethoot op gsm deze verbinding ging heel vlot .
Dag nadien deze aangesloten op tv via digitale aansluiting wat een verademing tegenover vorig systeem heel kamer vullend.
Speelt luid en dit zonder vervorming of zo alles blijft strak bij hoog volume .
Voor mij mocht er voor gewoon tv te kijken nog iets hoger bas inzitten staat nu op max ma bij beetje meer volume is hij er wel geeft eigenlijk weer wat hij aangestuurd wordt want bij echte bassen zijn ze er wel .
Spraak is heel goed via tv en helder .
Met afstandsbeding makkelijk bij te sturen vaste instellingen van verschillende setups voor geluid zijn makkelijk te bedienen en ook om op bluethoot te zetten 1 knop niet dat je eerst in menu enz moet zitten prutsen .
Ga deze zeker nog verder testen en veel kans dat ik deze koop .

Pluspunten

• Heel naturel geluid en strakke bassen
  • Mooi uitzicht
  • Makkelijk om te bedienen via afstandsbediening

Minpunten

• Mocht iets meer bas kunnen instellen

brca 06-10-2021

een soundbar met kraakhelder geluid

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Na deze Soundbar enige tijd te hebben kunnen testen even mijn bevindingen.

De soundbar werd geleverd in een stevige verpakking.
In de verpakking vinden we (natuurlijk) de soundbar alsook de Subwoofer.
We vinden er ook een optische kabel in terug en de aansluitkabels voor zowel soundbar als subwoofer.
Als laatste stuiten we ook op de afstandsbediening en twee AA-batterijen (zodat we de afstandsbediening direct kunnen gebruiken) en dan ook nog de handleiding.

Mijn TV is helaas iets ouder en beschikt noch over een optische uitgang noch over HDMI ARC.
Ik speel echter bijna alles af via mijn playstation 4 die wel een optische aansluiting geeft dus dan doen we het zo.

Het aansluiten ging zeer vlot (beetje voorzichtig met de optische aansluiting op de soundbar omwille van wat krappe bewegingsruimte maar het is toch gelukt).
Onder de soundbar vinden we een gleuf waarin we de gebruikte kabels kunnen wegwerken.
Minpuntje misschien is het feit dat de "klemmetjes" die de kabels in de gleuf moeten houden net wat te ver uit elkaar staan als je enkel de optische kabel gebruikt en de voeding van de soundbar.
Ik vermoed dat als je er ook een HDMI kabel zou op aansluiten dit al wat beter zou werken maar goed. Met wat handigheid is dit snel op te lossen.
Beetje spijtig dat de kartonnen band die rond de soundbar gedraaid zit blijkbaar aan de onderkant vastgekleefd zit aan de soundbar wat toch wat residu achterliet bij het uitpakken.

De Soundbar is net geen meter lang dus daar moet je wel even rekening mee houden.
De Soundbar is aan de voor- en bovenzijde volledig bekleed en de display zit er handig in verwerkt maar vormt nooit een storende factor.

Alles klaargezet, daarna stroom aansluiten en de draadloze connectie met de subwoofer was onmiddellijk ook in orde.

Het geluid van deze soundbar is uiterst helder en zowel bij het filmkijken als bij het gamen vind ik deze zeer zeker een grote meerwaarde. Het geluid loopt echt de kamer binnen en ook bij het gamen lijkt het alsof je er midden in zit.
Bij het luisteren van muziek ook zeer tevreden over de heldere klank maar hier toch een minpuntje dat ik net dat ietsje luider had willen kunnen gaan.
Het maximum volume is luid maar ontbreekt net dat laatste beetje extra voor die zeldzame momenten dat je echt los wilt gaan.

Bediening van de soundbar kan door de knopjes aan de bovenzijde en verdere instellingen kun je gaan doen met de handige app.
Koppelen via bluetooth gaat ook zeer makkelijk om zodoende muziek of dergelijke van je telefoon of zo te kunnen afspelen.

Voor mij zeker een aanrader maar hij mocht dus net nog iets luider kunnen.

Pluspunten

• kraakhelder geluid
  • design
  • bediening
  • draadloze subwoofer

Minpunten

• mist net dat ietsje extra volume

Jan Vekemans 04-10-2021

Na een moeilijke installatie, kunnen we nu niet meer zonder

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

In het begin was ik niet tevreden over de LG DSP7. De instructies waren zeer beperkt en ik vond het heel moeilijk deze soundbar op te zetten. De handleiding bevat vrijwel geen afbeeldingen en de uitleg is verwarrend. Thank God for Youtube!
Eens ik de soundbar correct had geïnstalleerd, was ik er wel zeer tevreden over. Ik gebruikte zowel de aansluiting via de HDMI kabel (televisie) als de aansluiting via Bluetooth (smartphone).
Wij zijn een gezin dat enkel films kijkt op onze televisie en daarvoor is deze soundbar met subwoofer ideaal. Onze movie nights zijn nu een echte home cinema ervaring. Je krijgt een echte kamervullend surround sound. Soms gingen we er zo in op dat het volume echt wel heel luid stond, maar dit merkten we pas als iemand de woonkamer had verlaten en terugkwam.
Eens ik de installatie en set up onder de knie had, bleek de soundbar toch heel gebruiksvriendelijk te zijn met de display op de soundbar en de afstandsbediening.
Enkel de speakers van de televisie gebruiken komt nu heel eentonig en saai over. Wij kunnen niet meer zonder. Zelfs onze oude soundbar (zonder subwoofer wel te verstaan) voldoet niet meer aan onze verhoogde verwachtingen.

Pluspunten

• geweldige surround
  • subwoofer overpowered niet, maar vult aan
  • echt cinema effect

Minpunten

• installatie, eerste gebruik
  • handleiding

stefaan vandorpe 04-10-2021

goede prijs kwaliteit!

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

De LG SPD7 is een soundbar met 3.1.2 kanalen, Dolby Atmos, DTS:X, 380 watt en Meridian Tuning. Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Wat de installatie betreft was deze in een handomdraai opgesteld en geactiveerd geen opmerkingen hieromtrent. Met een app kan je gemakkelijk kiezen tussen verschillende geluidsinstellingen en het volume aanpassen.Qua geluidservaring was het een aangename ervaring en bekomt men een vol geluid die de kamer omarmt zeker met de bijkomende subwoofer die de diepe klanken mooi accentueert. Enige minpuntje is misschien dat de scherpte soms wat ontbreekt.
Qua design is het een mooi afgewerkt product dat zeker niet visueel stoort en niet veel plaats inneemt. In al een goede ervaring met dit product en prijs kwaliteit zeker op zijn plaats.

Pluspunten

• mooi design
  • vol surround geluid

Minpunten

• iets minder scherpe klanken

Roel B 03-10-2021

Top soundbar

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Als eenvoudige openingszin: Een geweldige soundbar met zeer goed geluid.

De connectie via bluetooth naar mijn laptop of gsm ging zeer vlot. Het is wel jammer dat deze connectie nadien niet automatisch opnieuw gebeurd als je de functie ‘bluetooth ready’ activeert.

De connectie met de subwoofer ging ook vlot na het lezen van de manual. De eerste keer deed deze het niet automatisch, nadien altijd wel.

Het is zeer eenvoudig om met de bijgeleverde afstandsbediening de geluidsstijl aan te passen voor muziek, films, enz. .

Qua afwerking van de soundbar ben ik eveneens zeer tevreden. Een mooi elegant design, de knopjes erop zijn duidelijk van dichtbij maar mooi weggewerkt vanop afstand. De display is netjes weggewerkt en niet storend bij het televisie kijken.

Zelf heb ik een iets oudere tv (ongeveer 5 jaar) zonder bluetooth of optische aansluiting, hierdoor miste ik een 3,5mm aansluiting waarmee dit wel gewerkt zou hebben (ondanks dat je dan aan geluidskwaliteit moet inboeten).

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen 3,5mm input

m*************@h********** 03-10-2021

Perfecte aanvulling voor de homecinema

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Allereerst, de installatie van deze soundbar verloopt zeer vlot, enkele stekkertjes erin en je kan direct beginnen.
Enig minpuntje is hier dat de optische ingang wat verkeerd is geplaatst zodat deze iets moeilijker kan worden ingeplugd
De subwoofer is draadloos gekoppeld aan de soundbar en kan je plaatsen waar je wilt, enkel een voedingskabel is nodig.
Je hebt bijna alles om direct te kunnen starten, bijgeleverd zijn een optische kabel en 2 muurhaakjes.

Met een afmeting van ongeveer een meter is deze soundbar misschien niet geschikt om onder elke tv te passen.

Met de bijgeleverde kleine afstandsbediening kan je vlot het volume, ingang en geluidsprofiel instellen.

Ik had verwacht dat de subwoofer veel bas zou produceren, wat al snel als vervelend kan aanzien worden, maar toch is dit niet het geval.
De Subwoofer vult perfect en subliem het geluid van de soundbar aan.

Pluspunten

• Strak modern design
  • Vlotte installatie

Minpunten

• plaatsing optische ingang

k********@g******** 01-10-2021

Aanrader, goed geluid

Installatie:
Installatie van de soundbar verloopt vlot en intuïtief. Even de ‘Quick start guide’ bekeken, stekker erin, HDMI ARC connecteren et voila, we zijn vertrokken.

Geluid:
Muziek: de bas lijkt op het eerste gehoor iets te zacht. Maar na wat langer luistereren merk je dat het geluid goed gebalanceerd is.In mijn kleine leefruimte (28m2) is het geluid zeker kamervullend te noemen.
Film: ook hier klinkt het geluid betrouwbaar en warm. Gesprekken zijn helder en actiescenes vullen de kamer
Surround: voor een 5.1 surround is het geluid iets te 'centraal'. Links-rechts verdeling is prima en de kamer is wel volledig gevuld met geluid, maar echt van achter komt het niet.

Design:
De soundbar vind ik netjes afgewerkt, de blauwgrijze stof zorgt ervoor dat hij mooi aanwezig mag zijn onder je TV. De subwoofer kan je zonder moeite subtiel plaatsen. De bouwkwaliteit voelt degelijk en solide.

Pluspunten

• Kamervullend geluid
  • mooi design
  • Sterke bas (instelbaar)

Minpunten

• Niet helemaal 5.1
  • Iets te prijzig

Ilias 30-09-2021

Enorm verrast.

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Ik ga beginnen bij het begin. De installatie verliep heel vlot en het verbinden via bluetooth was een eitje, met andere woorden, heel gebruiksvriendelijk.
De geluidskwaliteit van deze soundbar is enorm goed, vooral zuiver en door de bijhorende woofer heb je ook de nodige bassen (bijvoorbeeld bij het spelen van muziek of een spannende film).
Het geluid is enorm ruimte vullend, als ik het vergelijk met mijn andere soundbar, moet is deze soundbar een stuk minder luid zetten om alles goed te verstaan, dit komt vooral omdat het geluid zo goed de ruimte vult.
Wat ik wel heb gemerkt, is dat de kwaliteit bij lage volumes niet enorm tot zijn recht komt. hiervoor kun je het volume best luider zetten.

De verschillende geluidsopties zoals muziek, cinema, zuiver,... zijn leuk, maar ik gebruik voornamelijk de AI functie, hierbij beslist de soundbar zelf wat de beste instelling is!

Er is ook een bijhorende app, hiermee kun je de soundbar bedienen en de instellingen aanpassen, handig!

Ik zou mijn review willen afsluiten met nog een laatste positief puntje, namelijk het design. De soundbar zelf is redelijk breed, echter stoort mij dit niet omdat het een mooi strak design is. Ook de grijze kleur zorgt ervoor dat het, ondanks de grootte, toch een subtiele soundbar blijft.

Pluspunten

• zuiver
  • ruimte vullend

Kevin Claeskens 27-09-2021

Geweldige soundbar

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Ik kan jullie zeggen in een woord “WHAAW” deze LG-soundbar DSP7. We kijken zeer graag films bij ons thuis en dit voelt echt alsof je in de bioscoop zit.
Het geluid door de Meridian , lijkt het als heel het geluid de kamer rond gaat.
Het was heel gemakkelijk te installeren. Samen met de kinderen en ik waren we in staat om het in ongeveer 10 minuten op te zetten. Het uiterlijk is zeer strak.
Ook met een LG televisie is dit zeker aan te raden, door de HDMI ARC instelling die deze soundbar automatisch overneemt. Dus als je nog zou twijfelen om deze soundbar aan te schaffen, raad ik hem ten zeerste aan! Onze hele familie geeft het 5 sterren!

Pluspunten

• een kamer vullend geluid
  • muziek streamen via bluetooth
  • gemakkelijk te installeren
  • er is een handige app
  • een kraakhelder geluid

Minpunten

• je kan geen muziek streamen vanuit Chromecast

Engelen W. 27-09-2021

Engelen W.

LG DSP7 grijs
Dit product is voor mij een van de meest heldere en geluidsvriendelijke soundbar die ik tot nog toe heb mogen ervaren.
De geluidskwaliteit van het surround sound is helder, verstaanbaar, geweldig om naar te luisteren.
De intensiteit is prachtig en zelfzeker.
De kwaliteit is voor zijn prijs schitterend, zeker het aankopen waard.
Deze soundbar van LG vult mijn volledige huiskamer, zowel op niveau 5 als volledig op maximum.
Via mijn smartphone en of tablet of laptop is de aansluiting schitterend en snel. De interface voor het aansluiten van deze soundbar LG is super eenvoudig en is daarbij ook nog snel gemonteerd aan de muur of aan je LG toestel (als je deze bezit). Het gebruiksgemak met andere toestellen is snel en eenvoudig ( zelfs voor een smart-tv van 10 jaar oud)
Het design is simpel maar toch modern. Voor mij heeft een hippe uitstraling en past perfect bij mijn interieur.

Pluspunten

• geluid
  • installatie
  • draadloze subwoofer
  • design

g**************@h********** 27-09-2021

Geweldige soundbar!

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Een soundbar in samenwerking met Meridian.
Dat moet je gewoonweg proberen. We hebben de LG Dsp7 na ontvangst onmiddelijk geïnstalleerd!
Gelukkig niet te veel kabel gedoe! Wel was het wat zoeken waar wij de woofer een goeie plek konden geven voor de ultieme geluidservaring.
Het geluid klinkt zeer helder. Scherp en tegelijk vol warm, alsof je er zelf bij bent!
Een aanrader qua prijs / kwaliteit!

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Mooi design
  • Mooi geluid, helder en warm
  • Bluetooth connectie

Minpunten

• 1 hdmi input

Bjorn 26-09-2021

RIjk geluid, mooi design

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Ik heb de DSP7 intussen een paar weken in gebruik. Erg tevreden, en een waardige upgrade van mijn huidige soundbar.

De DSP7 heeft een rijk, diep geluid dat het spelen van games, films, en muziek veel aangenamer maakt. Het is niet echt surround, maar het geluid is echt wel breed en kamervullend, zeker als je het op iets hoger volume kan zetten. Vooral als je als bron hoge kwaliteit gebruikt, zoals een bluray film, of streaming muziek met een hoge bitrate.

Installatie is eenvoudig. De subwoofer verbindt automatisch met de rest. Aansluitingen zijn makkelijk te vinden, enkel de optische connector is wat krap. Overigens zijn alle kabels mooi verborgen aan de onderkant, waardoor de soundbar erg klassevol oogt.

Gebruik: de LG app voor smartphone geeft overzichtelijk toegang tot alle functies, maar de standaard remote is makkelijker in het gebruik, zeker als je even uitdoktert hoe de LED display op de voorkant van de soundbar werkt. Enkel spijtig dat je die display niet kan uitzetten in een donkere kamer.

Kwaliteit is uitstekend, en zeker de prijs waard als je het bij een goeie tv zet.

Pluspunten

• Geluid
  • Bediening
  • App

Minpunten

• Te heldere LED display
  • Minder bijzonder op lage volumes

Adam 26-09-2021

Goede prijs-kwaliteit soundbar

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Ik probeerde mijn man al een tijdje te overtuigen om een soundbar te kopen, maar ik had een product van goede prijskwaliteit nodig dat het budget niet zou overschrijden. Deze LG-soundbar onder de 400 euro voldeed aan alle eisen.

Het product is keurig verpakt in een stevige doos. De LG-soundbar wordt compleet geleverd inclusief de optisch kabel om aan te sluiten op de TV. Je krijgt een handige afstandsbediening erbij.

Superhandig is ook de LG-soundbar app die je voor je telefoon kunt downloaden om de soundbar te bedienen. Het is heel eenvoudig om verbinding te maken met de telefoon of tablet via BT.

De LG-soundbar gebruik ik niet alleen voor TV te kijken, maar voor ook voor het afspelen van mijn muziek via de gsm en voor het gamen.

Geluid is echt van mooie kwaliteit, vooral bij het kijken van films geeft het je die coole cinema-ervaring met surround sound. Deze soundbar heeft zeker genoeg vermogen om een grote kamer te vullen.

Het design is ook mooi: hij past perfect voor mijn 49"-tv.

Voor mij voldoet deze bar dus toch echt helemaal!

Wil je niet meer als 400 euro uitgeven, raad ik je dit product sterk aan.

Pluspunten

• Goed prijs-kwaliteit
  • Makkelijk te installeren
  • GSM app
  • Bioscoop-gevoel

Minpunten

• Geen HDMI kabel

Kevin 25-09-2021

Kwalitatieve soundbar

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Ik heb de soundbar nu al een 2 weken kunnen testen, en ik ben verschoten wat deze soundbar aankan. Om te beginnen, het aansluiten is supergemakkelijk met de optische kabel die hier op de digitale box is aangesloten, maar kan ook op de tv. De woofer is draadloos dus deze kan je verder zetten zonder kabels. Het geluid van de soundbar is enorm krachtig in onze grote ruimte, ook al staat deze op max dan hoor je geen gekraak, deze soundbar kan het aan. Dankzij de bluethoot functie kun je gemakkelijk je gsm op aansluiten en muziek beluisteren. 1 minpunt persoonlijk vind ik de soundbar redelijk groot, maar je kan deze onder de tv hangen met de bijgeleverde haken dus dat het maakt dan weer een pluspunt. De prijs is redelijk pittig voor deze soundbar, maar wel kwaliteit qua geluid.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede sound

Minpunten

• Robuust
  • Duur

s***************@g******** 25-09-2021

Gebruiksvriendelijke soundbar die kwalitatief goed is!

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Als je een goede soundbar zoekt, stop dan met zoeken.

Deze LG DSP7 is enorm gebruiksvriendelijk. Door de verschillende opties in het menu van deze bar kun je zelf kiezen hoe je je klanken wilt. De hoge tonen, bas en zijsprekers kunnen apart ingesteld worden.
Via een app van LG kun je de bar via je smartphone instellen. Evenals de bluetoothfunctie is het een gemak om je favoriete muziek die op je gsm staat door deze soundbar te knallen.

Met mooie intense klanken speelt deze bar echt zuiver, zelfs als je die op max zet. Door de subwoofer heb je echt een deftige bas, waarmee de buren lekker kunnen meegenieten van je plaatje ;). Het 1ne minpuntje is de redelijke korte snoer die de sub van stroom moet voorzien.

De looks van de de soundbar zijn neutraal, zodanig dat ze vrijwel bij iedere woonkamerstijl passen.

Kortom naar prijs-kwaliteit zit je echt goed met deze LG-DSP7.

Pluspunten

• Volle sound
  • Gebruiksgemak
  • verschillende instellingen in het menu
  • bluetooth

Minpunten

• Korte snoer van de subwoofer

d**************@g******** 24-09-2021

zeer goed maar niet voor een audiofiel

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Als een middelmatige of bijna hoogkwaliteit soundbar is dit een goed product. Het geeft een beetje het cinema gevoel maar het mist toch een vol surround sound gevoel. Ik zelf ben tevreden over het product maar zou geen (bijna) 400 euro uitgeven aan deze soundbar. Het installeren ging vanzelf met de bijgevoegde optische kabel. Heb even moeten kijken in de installatie gids om de subwoofer te synchroniseren met de bar, maar dan verliep alles vlotjes.
Ik heb een LG tv (OLED55C9MLB) en ben toch niet tevreden van ofwel de afmeting van de TV en/of de afmeting van de bar omdat als ik de bar voor mijn tv probeer te zetten de bar te hoog is en een gedeelte van het scherm en ook de IR ontvanger blokkeert van de TV. Iets hogere voet op de TV had wel gemogen.
De bluetooth verbinding met een ander toestel heb ik door mijn vrouw laten doen die, alhoewel toch zeer technisch is aangelegd, moeite had om een verbinding te kunnen maken.
De afstandsbediening is eenvoudig en gemakkelijk. Uiteindelijk is de instelling enkel goed om het woofer level aan te passen.
Ik ben tevreden over de performance en zou geen probleem hebben om dit product een plaats in mijn audio opstelling te geven. De strakke afwerking is mooi en staat goed in elk decor. Het is een aanrader voor een breed publiek.

Pluspunten

• gemakkelijk installeren
  • strak design
  • Goed geluid
  • goede subwoofer
  • versterkt cinema gevoel

Minpunten

• duur
  • surround kan beter
  • bluetooth is niet gemakkelijk aan te sluiten

Melissa C 24-09-2021

Zeer kwalitatieve en strakke soundbar

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Wij zijn hier zeer tevreden over deze soundbar van LG.
Ik heb hem nu een aantal weken in mijn bezit en ik zou niet meer zonder kunnen.

Kwa aansluiting is het echt zeer simpel. Je krijgt een speciale audio kabel die je moet verbinden met je tv. Wil je verbinden met een dvd speler of een ander apparaat dan moet je zelf een hdmi kabel voorzien.
De kabels kun je ook mooi wegwerken zodat je er niks van ziet en de subwoofer heeft zelfs maar 1kabel, hij verbind namelijk via Bluetooth en dit doet die gewoon vanzelf.

Je kan de soundbar ook ophangen. Hiervoor zijn er haakjes voorzien en een super handig sjabloon dat je kunt gebruiken om te kijken waar je moet aftekenen met zeer goede uitleg erbij.

En dan het geluid. Dit is gewoon geweldig. Ik heb het al geprobeerd met een blu-ray en ik viel echt omver wat een zalig geluid tegenover op de tv geweldig gewoon.
Ook met muziek van spotify via de gsm komt het geluid er zo goed uit. Je kan zelfs kiezen wat voor soort je wil bv. Concert, discotheek, enzo…..
Je kan hem ook gebruiken om te gamen, je moet alleen oppassen dat je buren dan niet komen kijken als alles in orde is als je een shooter game aan het spelen bent omdat het geluid zo echt klinkt.

Conclusie: De beste soundbar en subwoofer op de markt in mijn ogen en zou niet meer zonder kunnen.

Pluspunten

• mooie bas
  • goede uitleg
  • prijs kwaliteit verhouding top
  • super geluid
  • mooi design

Minpunten

• meer uitleg over de afstandsbediening

N******************@g******** 23-09-2021

Absolute aanrader

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Ik heb het product getest .mijn ervaring daar over .het tv kijken was super geweldige goeie klank alles is goed verstaanbaar. En zeker als je actie kijken je beleeft het lik echt dat je erbij bent .zeker een aanrader om in huis te hebben

Pluspunten

• Geweldige klank

Minpunten

• 1 hdmi uitgang

M***********@o********** 23-09-2021

Test LG DSP7.

Geschreven voor: LG DSP7 grijs

Ik mocht de soundbar testen voor een paar weken, ik raad deze zeker aan en is zeker zijn geld waard!
Kort wat uitleg ;
Het aansluiten was gemakkelijk, goed uitgelegd in het boekje.
Kamergevullend geluid, de soundbar staat in een open ruimte en geluid vind ik goed en vul zeker de ruimte.
Kwaliteit, de soundbar is zeer goed van kwaliteit.
Bluetooth, is gemakkelijk aan te sluiten. En de verbinding is ook goed.
Intensiteit, de volume is voor mij zeker goed en een goeie bass sound effect.
De design, van de soundbar vind ik een mooi design.

Pluspunten

• Mooi design.
  • Goed soundbass effect.
  • Makkelijk te installeren.