De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q950A zwart op Kieskeurig.be.

rvdp 01-08-2021

niet zo super als ik had verwacht

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Ook deze gekocht,uitpakken is een eitje,alles netjes verpakt.
De hele handel geplaatst waar t moet staan,en lets goo.

Nou daar ging t al mis,dacht ff die smartthing app downloaden,en meteen ff updaten............mooi niet dus.blijkt dat ik de soundbar niet kan registreren,en dan werkt de app niet.
Gezocht naar samsung service,en na wat zoeken gevonden ,en met Emily van samsung geappt.
De vriendelijke vrouw vertelde mij dat ik niet op wifi kan,als ik geen samsung tv heb,er stonden nog meer opties bij om te proberen,,(ehm..... dit is een soundbar van ruim 1000euro mag toch wel verwachten zonder problemen aan de slag te kunnen.)

Afijn dan updaten via een usb stick.,stickkie gekocht de update na wat zoeken op usb stick gezet en via de handleiding alles gevolgd hoe te handelen,maar nee hoor werkt niet.

Via de afstandbediening kun je het een en ander verzetten,maar dan moet je op de soundbar kijken welke keuze je maakt,niet handig dus.
Zelfs de afstandbediening werkte niet naar behoren ,in mijn beleving ,daar ik op bass drukte en dat ik de bass niet kon verzetten,maar dat hij op een andere instelling sprong.

Ik was/ben er helemaal klaar mee,nu staat hij ingepakt om retour winkel te gaan.

Oja Emily van samsung heeft goed der best gedaan om mij opweg te helpen.

Nu dus opzoek naar een andere sounbar,helaas want het geluid is TOP.

Pluspunten

• geluid
  • achter spiekers draadloos

Minpunten

• bediening via smarttingapp
  • afstand beding niet compleet.
  • aflezen menu ,op de sound bar

Jan20 29-11-2021

Super sound

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Sinds kort in bezit van een Samsung Neo Qled tv en soundbar , wat een geweldige combinatie qua beeld en geluid, Top

Gerda71 26-11-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Wat een geweldig geluid, doet het perfect hier. Net een bioscoop in ons huis. Series en films zijn net echt

Anoniem 25-11-2021

Beste producten altijd

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Ik maak al 11 jaar gebruik van Samsung producten en heb nooit over wat te klagen.
Altijd super goede service en al mijn producten werken super goed zoals mijn mobiel,vr bril,gear fit, gear wach, tablet, tv ,en soundbar. En zal nooit over stappen naar een andere merk.

Wdevries81 23-11-2021

Geweldige geluidskwaliteit!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Wat een mega geluid komt er uit het systeem. De soundbar is wel aan de grote kant en past helaas niet onder de 65" Samsung tv. Dus conclusie, tv ophangen en soundbar eronder zetten of ook ophangen. Connectie maken met achterspeakers en sub is heel eenvoudig. Systeem werkt perfect met een Samsung tv, ook de bediening vanuit de smartthings app is prima, helaas kun je hier niet alles instellen van het systeem, maar wel de belangrijkste features. Misschien komt die met een software update.

Anoniem 23-11-2021

buiten verwachting goed

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

mooi design, deugdelijke kwaliteit. dat voel je alleen al aan het gewicht bij het uitpakken. het geluid komt in een grote showroom al goed tot zijn recht. laat staan een reguliere woonkamer. ik werd even terug in de bank gedrukt toen de installatie zijn kracht liet horen en daadwerkelijk voelen.
aan alles is gedacht. makkelijk set-up zelf regulerende instellingen en testfasering.

enige minpunt echt zou ik het schermpje willen noemen. je moet opstaan om te kijken welke uitgang de installatie heeft. normaliter wordt zoiets weergegeven op de voorzijde. maar wellicht is dit een bedenking geweest van de designer om niets te zien als soort van rustieke weergave ipv oplichtende LED met uitgang die brand. ik weet het niet. maar overall een supergoede installatie en zeker zijn geld waard!

Tl1000rstef 20-11-2021

Top keuze

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Een hele mooie vormgeving en geluid is ook nog eens top.
Het was even zoeken maar dit is hem geworden.
De 950 Super sound en mooie afwerking

oleg123 19-11-2021

please reduce minimum woofer volume

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Great sound, however minimum woofer volume (-12) is sometimes way too much, so I have to plug it off from time to time.
please fix in firmware updates!!

Anoniem 19-11-2021

Top geluid!!!

De hw950a + 55qn93a.
Een super beeld met een super geluid!
Ik heb heelnlang getwijfeld over het aanschaffen vam een nieuwe tv in combinatie met een soundbar(atmos).
Ik moet zeggen de atmos werkt echt goed bij films!!!

Anoniem 18-11-2021

heerlijk geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

De Samsung producten zijn uitstekend op elkaar afgestemd. De TV is superscherp en de soundbar klinkt geweldig

Anoniem 18-11-2021

Geweldig geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Super mooie tonen met diepe geluiden voor een echt bioscoopgevoel. Een echte aanwinst en een mooie toevoeging op de eerder gekochte tv!

Jack18 17-11-2021

Nog even wachten...

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Soundbar gekocht samen met standaards voor de boxen. Helaas zijn de schroeven om de speakers vast te schroeven aan de standaards te kort. Vervolgens stapje voor stapje installeren.... Alles goed tot dat er de verbinding gemaakt moest worden met de Sony Bravia..... Na talloze pogingen maar gestopt en ga dus hulplijnen inschakelen. Vreemd omdat ik de oude Magnat soundbar wel meteen aan de praat kreeg. Deze ontkoppelt en Samsung op, dezelfde hdmi uitgang ingesteld..... Helaas.... Of het ligt AAN koppeling of tv... We gaan 't uitzoeken.

Anoniem 17-11-2021

Zeer goed geluid voor muziek en film

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Makkelijk te installeren draadloze speakers en basbox worden gelijk herkend. Het geluid is vertreffelijk en de instelling autocue is fijn om te gebruiken. Al met al zeer tevreden.

Chris777 15-11-2021

Uitstekende Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Prachtig surround sound met heel sterke subwoofer. Bioscoopervaaring voor thuis. Ik kan ze 100% aanbevelen.

Ons6368 15-11-2021

Super tv set met surround

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Je krijgt echt een mooi beeld met een mooi geluid en het installeert zich gemakkelijk.
Het is plug en play

Anoniem 13-11-2021

Ik hoef echt niet meer naar de bioscoop

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Deze Soundbar is een heerlijke beleving voor zowel film als muziek beleving
ook de wifi alsmede bluetooth werken fenomenaal
als er al minpunten zijn heb ik ze niet ontdekt
als enige toevoeging zou een vaste ethernet aansluiting een pluspunt zijn

RyanardoDaVinci 13-11-2021

Uitstekende Soundbar!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Mooi geluid, eenvoudige installatie, prima prijs - kwaliteit verhouding, zeker aangezien de sub en rear speakers er bij zijn inbegrepen, en een mooi ontwerp! Zeker aan te bevelen!

Anoniem 13-11-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Super mooi beeld en in combinatie met de soundbar is het een wereldervaring.
Je hebt het gevoel dat je in de bioscoop zit. Helemaal top

Anoniem 12-11-2021

Soundbar Samsung whq950a

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Gewoon super goed geluid de afwerking en zwaar product dus zekker geen zooi ben super tevreden en zou het andere mensen zeker aanraden

Anoniem 12-11-2021

Soundbar type HW-Q950A

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Vandaag deze Soundbar aangeschaft. De installatie van dit product is erg gemakkelijk. Binnen het uur was het aangesloten, Alles werkte gelijk goed. Ik had even een film opgezet met het 5.1 geluid ik was gelijk verkocht wat een geluid.