Panasonic SC-HTB170 - Reviews

geïntegreerd
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

Olga20000 22-01-2014 Product kwartaal in bezit

Ik wilde een leuke kleine soundbar bij mijn Samsung TV. Geluid uit deze platte TV's is natuurlijk heel beperkt. Je probeer het soms op niveau 30 te zetten met resultaat dat die vanaf pakweg niveau 18 niet harder wordt.

Tevens voor mij persoonlijk de mogelijkheid om muziek te streamen vanuit iPhone/iPod nogal belangrijk was en ik wilde geen losse subwoofer.

Deze Panasonic voldoet aan mijn wensen. Geluid is prima en mooie aanvulling op TV. Met ab van de TV kan ik geluid harder en zachter zetten.

Let op dat je goede HDMI kabel neemt, als je gebruik van arc wil maken. Dat herhaaldelijke bewering dat goedkope HDMI kabel is net zo goed als dure HDMI kabel heeft mij een beetje op verkeerde been gezet, want in het begin kreeg ik geen geluid uit!! Met een goede (dure?) HDMI kabel van Konig van 17 Euro (2,5 meter) bleek het wereld van verschil zijn! TV ziet nu soundbar als een externe recever en alles werkt perfect samen.

wolter2 01-01-2014 Product half jaar in bezit

prima soundbar met mooi geluid, voor dagelijks tv kijken goed genoeg. werkt perfect samen met panasonic plasma tv via hdmi. tv bediend automatisch de soundbar. kan voor de infrarood sensor van de tv geplaats worden want de soundbar geeft het signaal van je afstandsbediening door.

robert-weert 13-07-2013 Product maand in bezit

makkelijk te installeren en geluid is goed.. ben er tevreden mee.

ik heb overigens wel een subwoofer erbij

meeusverver 30-06-2013 Product maand in bezit

5,2
Deze soundbar is spijtig genoeg geen goed toestel, na een week moest ik de soundbar van de stroom halen voor ik er nog geluid uit kreeg. Hierover Panasonic gemaild, en wacht nu nog steeds op een antwoord. Als de soundbar 2 dagen niet gebruikt wordt moet ik hem weer van de stroom halen gedurende een paar minuten voor er weer geluid uit komt.