LG DSN11RG zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG DSN11RG zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

benny 20-09-2020

Goede sound

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Een van de betere soundbars die er is. Hij is heel eenvoudig om aan te sluiten en ook in gebruik heel simpel. Het geluid is goed en sub doe goed zijn best zonder te storen . Je heb wel een app nodig om alles fijn af te stellen en past op met de breed van toestel want hij is langer dan een 55 inch tv. Je heb geen kabels nodig maar je heb wel 4 stopkontakten nodig om alles van stroom te voorzien. Ok je gsm kan je er perfect op aansluiten en je heb tevens google assistant erop.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • goed geluid

Minpunten

• 4 stopkontakten
  • breed

bb 09-09-2020

Een intelligente soundbar!

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Super geluid, eenvoudige bediening, mooi design, snelle installatie, bluetooth, google home, ...
Maar vooral slim dat deze soundbar is. Razendsnel (je merkt er niets van) analyseert hij de tv-beelden en past het geluid dan optimaal aan! Je moet het gezien/gehoord hebben om het te geloven....

Pluspunten

• intelligentie

Minpunten

• verpakking

Tess 05-09-2020

Geweldig geluid!

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Het design is ongelooflijk knap, gelijk in welke ruimte je dit hangt het past zeker overal!
Om het product te verbinden heb ik even bezig geweest, voor mij ging dit niet zo vlot omdat google wat moeite had met verbinden. Maar eens dit inorde was was het puur genieten van het geluid dat uit dit toestel komt!!

• Geluid

Minpunten

• verbinden

Joke De Schryder 26-08-2020

Topper van een soundbar

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Zeer mooie kwaliteitsvolle soundbar met een fantastisch geluid. Hij is een paradepaardje in je woonkamer! Je hoeft niet meer naar de bioscoop want tv, film of muziek is all suround. Google assistent is ook aanwezig dus je vraagt wat je wil of voert commando uit om je tv te bedienen. Alles makkelijk snel te instaleren. De draadloze achterspeakers kunnen bevestigd worden aan de muur, zowel ook de soundbar. Hij staat mooi. Wij zijn zeer zeer positief over deze soundbar, hij staat altijd op ofwel muziek of film of streamen. Wij hebben geen minpunten. Hij is echt een pareltje. Als je twijfelt, niet doen! Ga ervoor is zeer zeker zijn geld waardig.

Pluspunten

• Mooi
  • Fantastische sound
  • Draadloze speakers
  • Kwaliteit
  • Leuke extras

Minpunten

• Echt geen te vinden

Patrick Maquoi 24-08-2020

Geweldig klinkende soundbar

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Vandaag heb ik LG Soundbar DSN11RG geïnstalleerd.

De ‘unboxing’ (het uitpakken van de verschillende apparaten) ging zeer vlot. Alle onderdelen zitten goed verpakt.
Enkel moet men er rekening mee houden dat de grootte van de doos nogal onhandig is om alleen te dragen.

De gebruiksaanwijzing is eenvoudig opgesteld. Eens de Google Home app is gedownload en de connectie met uw WiFi netwerk ok is loopt alles een trein.

Zelf heb ik de soundbar aangesloten via de meegeleverde optische kabel.
Spijtig dat er standaard geen HDMI bij zit voor mensen zonder optische in/out.
De subwoofer en de surround speakers zijn draadloos en moeten enkel 'gepaired' worden.

Zodra alles aangesloten is wordt je van je stoel geblazen door het verbluffende geluid. Alle zones zijn perfect regelbaar.

Kortom, een echte kanjer van een soundbar!

• Klankwaliteit
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Geen meegeleverde HDMI kabel

Jans Steven 21-08-2020

mooi geluid

Geschreven voor: LG DSN11RG zwart

Bij deze behoor ik tot de gelukkige die deze sounbar met bijhorende subwoofer en achter speakers mocht testen. Het is echt een genot om naar deze opstelling te luisteren, het komt zeer natuurlijk over tijdens interviews en praatprogramma's maar het geeft je even zeer een een cinema gevoel bij een actie film. Het geluid draait dan net rondom u alsof je zelf mee doet in de film. Kwa vermogen kom je zeker niet te kort, bij het afspelen van muziek kun het zo hard zetten alsof je op een concert zit, en dit allemaal zonder de klank te vervormen.
De opstelling is zeer makkelijk te bedienen via de app of via de bijgeleverde afstandsbediening. Idem de installatie van de soundbar zelf, dit is echt kinderspel. Stekker in het stopcontact en je bent vertrokken. Verbinden kan je via wifi, bluetooth, hdmi, aux of optische kabel, allemaal zeer eenvoudig. En las je het niet weet kan je het altijd aan de Google assistent vragen die je verder helpt. Het is echt een aanrader want het levert dezelfde kwaliteit als een installatie de 2x zo duur is.

Pluspunten

• kwaliteit
  • design
  • verbindingen