Samsung HW-F751 - Reviews

los
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

GVogelBaan28 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben in de winkel meerdere keren geluisterd welke we wilde nemen. Twijfel bleef tussen een JBL en deze samsung. Geluidskwaliteit iets minder. Maar voor de rest veel meer mogelijkheden. Ook het idee dat je er speakers op kan aansluiten en dat allemaal via wifi. Geinstalleerd zonder problemen deed het gelijk. En dan nog met het promotiegeld erbij. Was toch de keuze snel gemaakt. Nu staat hij er heel mooi en een top geluid en zo simpel allemaal.

Huisman_1979 21-09-2013 Product paar dagen in bezit

Geluidskwaliteit: voor ons is het nieuw, een soundbar. We hebben dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar vergeleken met het geluid dat standaard uit een tv komt is het natuurlijk wel een heel verschil.
Mogelijkheden: ruime keuze uit diverse geluidsopties incl. 3d-sound. Gebruiksgemak: heel eenvoudig via bluetooth te verbinden met de smart tv van Samsung, binnen een minuut. Geen losliggende draden tussen tv en soundbar en subwoofer dus! Vormgeving: mooi strak design, gladde afwerking. Ook de oplichtende cijfers in het midden vd soundbar bij gebruikmaking van de afstandsbediening is goed ontworpen. Hierdoor lijkt de box 1 geheel. Duurzaamheid: slechts enkele dagen in bezit, waardoor nog geen oordeel gegeven kan worden hierover.

Sauren 15-09-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie soundbar!
Met deze actie zeker het geld waard. Mooie vorm en mooi uiterlijk met de buizenversterkers.

Sauren 15-09-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie soundbar met draadloze subwoofer. Geluid is goed en er zijn veel instellingen waardoor je het geluid kunt aanpassen.

tjongejonge 15-09-2013 Product paar dagen in bezit

Het is een mooie strakke bar, in een mooie matte zilvergrijze/RVS kleur. Aansluiting is echt zeer eenvoudig. Binnen 5 minuten werkzaam. Doordat zowel de TV als andere apparatuur van Samsung zijn, is het heel mooi en makkelijk draadloos aan te sluiten. Dat heeft Samsung mooi ontwikkeld! Gebruiksgemak dus een dikke 10.
Het geluid is mooi, goed vol. Zowel TV/beeld als muziek klinken echt goed!
De komende dagen nog eens goed verdiepen in alle mogelijkheden, die zijn legio. Wij luisteren ook cd's via de dvd speler en tot nu toe nog niet ontdekt dat we dit kunnen luisteren zonder de TV aan te zetten. Maar ongetwijfeld ligt dat nog aan onze beperkte kennis ;-).
We zijn echt super blij ermee. Weinig ruimte neemt het in, geen snoeren en wel mooi geluid!

Incognita 14-09-2013 Product paar dagen in bezit

Alles draadloos,wel voedingskabels en hdmi maar deze zijn ook goed weg te werken in de muur.
De sound is tot op heden subliem, mooi geheel met de superplatte samsung ue40f7000. Zoveel mogelijkheden dus dat wordt nog een tijdje instellen, testen en verkennen.

tjongejonge 14-09-2013 Product paar dagen in bezit

Deze soundbar sinds enkele dagen in ons bezit. Aangeschaft in combinatie met TV UE407000. Eindelijk einde aan alle losse boxen en bedradingen!
Het geluid is mooi, goed vol. Zowel TV als muziek klinken echt goed!

Snuffelario 14-09-2013 Product paar dagen in bezit

Mooi geheel met de superplatte samsung ue40f7000.
Alles draadloos ziet er prachtig uit, natuurlijk wel voedingskabels en hdmi, maar door gaten in de muur te boren (de voorraadkast in) zijn deze ook onzichtbaar.
Nu nog flink uitproberen wat alle mogelijkheden zijn van deze combi, maar de sound is vooralsnog erg goed.

korneel2013 13-09-2013 Product paar dagen in bezit

9,6
soundbar geeft prachtig geluid zowel van muziek als heldere spraak. In combinatie met de subwoofer kun je het geluid aan laten zwellen als in een concertzaal.

mbvanzwol 12-09-2013 Product paar dagen in bezit

Geluidkwaliteit is erg goed, de subwoover weet een hele lekkere bas voort te brengen. Aansluiten was zeer makkelijk en via bluetooth andere apparaten muziek laten streamen werkt ook erg makkelijk.

Rinus S 12-09-2013 Product paar dagen in bezit

Zeer goed geluid en heel simpel te installeren. Weg met alle bedrading achter de TV/Stereo.
Past mooi bij onze samsung UE407000 TV.

JJ100 12-09-2013 Product paar dagen in bezit

Wij hebben de HW-F751 aangesloten op onze UE55F7000 tv. De installatie was zeer eenvoudig en hij werkt volledig draadloos (zonder vertraging van het geluid).
Het design is prachtig en past perfect bij de tv!

sandis 10-09-2013 Product paar dagen in bezit

Samsung heeft op het gebied van televisie een grote voorsprong op haar concurenten. Ook op het gebied van mobiele telefoons hebben ze, in mijn optiek samen met Apple, een grote voorsprong op 'de rest'.

Voor mij is er geen ander merk dan Samsung!!

Deze soundbar is (in combinatie met de Samsung UE46F8000) subliem te noemen. De kwaliteit van het geluid is fantastisch!! Wat een genot om naar deze prachtset te luisteren en kijken!

Cock 07-09-2013 Product paar dagen in bezit

samen met de tv 46f800 gekocht en de installatie was z0oo eenvoudig echt geweldig super blij met beide

FEJ 07-09-2013 Product paar weken in bezit

7,4
volle klank; goed in te stellen; aansluiten was probleem; zeer slechte en niet-gebruiksvriendelijke en te compacte gebruiksaanwijzing (ook niet digitaal uitgebreider beschikbaar)

H. Verkuil 06-09-2013 Product paar dagen in bezit

7,4
Fijne soundbar, makkelijk aan te sluiten en zijn geld meer dan waard. Configuratie was in een omwenk gedaan. Zelfs mijn dochter van 4 weet er na een paar dagen al goed mee om te gaan.

Fun 03-09-2013 Product paar dagen in bezit

heerlijk geluid met mooie Bas ondersteuning films en dergelijke moet ik nog uit proberen maar heb er alle vertrouwen in dat dit ook goed gaat komen

Antonius Loonius 01-09-2013 Product paar dagen in bezit

Mooi vol geluid voor het bioscoop effect op je televisie. De sound bar is in combinatie gekocht met een samsung led tv waardoor het gebruiksgemak zeer hoog is. Direct koppelen en verder geen gedoe.

De strakke bar is prima te plaatsen onder de tv op een meubel of aan de muur. De woofer is draadloos en kan dus 'uit het zicht' worden geplaatst zonder kabels te leggen.

LK2013 28-08-2013 Product paar dagen in bezit

9,4
Perfecte soundbar passend bij de samsung smart tv.
Eenvoudige installatie en draadloos te gebruiken.
Stelt zichzelf in. geweldig voor je eigen home-cinema!

Louise52 25-08-2013 Product paar dagen in bezit

Een mooie strakke soundbar met een prachtige zilverkleurige subwoofer. Automatische installatie is heel eenvoudig. Geluid is prima.