Philips Fidelio SoundBar HTL9100/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio SoundBar HTL9100/12 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Will I am 29-04-2013

Prachtige oplossing! Eindelijk echt 5.1 geluid uit een soundbar. De speakers koppel je los en schakelen automatisch over op surround geluid. Bovendien is dit toestel heel krachtig. Over de autonomie van de draadloze achterspeakers heb ik absoluut niet te klagen. Ik gebruik deze soundbar nu al enkele weken. Mooie uitvinding Philips!

Connymus 18-01-2014

Hoi :-)
Ik bezocht vandaag 3 winkels en leerde heel veel bij.
Mijn trouwe leverancier had deze staan en ik voelde de klik!
Ook qua prijs zie ik het zeker zitten.
De 3de winkel brak dit draadloze systeem helemaal af en ze vertelden mij dat draadloos niet goed is vanwege storingen ...
Nochtans klonk het super! Heb maar voor 2 minuten geluisterd, dat wel.

Je hoort mijn vraag al? :-) Zitten er storingen op dit systeem tijdens 5.1?

Dank u!

Groetjes
Conny

patrick.claus 15-08-2013

Hoi will i am.

Ik ben in de winkel geweest maar die zeggen dat het geen 5.1 is nu hebben ze daar de speakers eraf gepakt en gewoon een tv uitzending laten horen maar dan hoor je overal hetzelfde geluid heeft dit dan met de bron te maken waarover jij het hebt.

Will I am 30-05-2013

Dag Rominus, ja het is echt volwaardig 5.1 dolby (als je bron dit heeft natuurlijk). Ook niet 5.1 bronnen (zoals kabeltv) doe hij ook heel goed met virtual surround zoals een 5.1 set ook kan.
Ik heb hem nu enkele maanden en ben supertevreden

Romius 08-05-2013

Will I am, ik heb even een vraag. Is het surround geluid echt 5.1 geluid of is het een eigen mix van virtueel surround? Ik heb nu de Sonos playbar, maar die maakt er gewoon een eigen surround van ipv het echte geluidsspoor vanuit de film.