Sonos Playbar - Reviews

Bluetooth
Soundplate

Mark 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Sonos playbar

Top geluid. Wel heb je de sub erbij nodig. Ik ben een fan van volle lage klanken. Helder geluid zonder vervorming als je hem harder zet.

Pluspunten

• Super geluid
  • Simpele installatie

Minpunten

• Kost wel wat

Lex 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

degelijk robuust

Robuust apparaat, erg makkelijke installatie. En mocht je het verkeerd doen zoals mij toch overkwam super helpdesk(gratis nummer)
Vele mogelijk heden om de verschillende boxen aan elkaar te koppelen of alleen te gebruiken.
Vol geluid overweeg nog de aanschaf van de bass kast.

Pluspunten

• degelijk
  • aansluit gemak
  • weinig snoeren

Minpunten

• toch wel de prijs

Wingrider 06-11-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldig geluid

De Sonos Playbar is niet de goedkoopste maar wel het BESTE luidsprekersysteem voor bij de TV. Geweldig geluid . Meerdere kanalen voor WiFi ,heb je storing waardoor je een dip in het geluid hebt zitten neem je gewoon een ander kanaal en het probleem is op gelost. Ook het koppelen in een andere groep van sonos is heel simpel.

Pluspunten

• Goede spreiding van het geluid
  • Mooie vorm
  • Makkelijk te installeren
  • Goed werkende App

Ronald 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima geluid

Goed geluid en goede wifiverbinding, mooie vormgeving. Makkelijk aan te sluiten en werkt goed in combinatie met de Sonos app

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede WiFi verbinding

Tjeerd 14-10-2016 Product paar dagen in bezit

fantastische geluidsweergave en bediening app

De soundbar hebben we onlangs gekocht, de installatie en configuratie gaat super goed. Het is wel van belang te beschikken over een ,moderne tv met optische overdracht.

Wij zijn zeer tevreden, het geluid is perfect en kijk uit naar de uitbereiding van meerdere componenten. Een top product👍

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • geweldige geluidsweergave
  • goede werking met de sonos app
  • goede schakeling tussen tv en radio instelling

Hans 08-10-2016 Product paar dagen in bezit

Super geluid

De playbar is gemakkelijk op te hangen en heel gemakkelijk te installeren door middel van de zeer gebruikersvriendelijke app. Het geluid is super, ik kan niet wachten tot dat ik hem kan uitbreiden met 2 play ones.

Gilbert 06-09-2016 Product paar maanden in bezit

Sonos en windows phone

Na vele jaren waren we toe een totaal renovatie van woonruimte, keuken enz. Dus ook een nieuwe tv- en geluidsinstallatie. We hebben uiteindelijke gekozen voor een sonos systeem. Momenteel gebruiken we een playbar gekoppeld aan de tv en 2 play 1 als surround. Verder hebben we nog een play1 in de outdoor geplaatst. De bedoeling is binnenkort nog een subwoofer bij te plaatsen en een play1 in de keuken, slaapkamer en badkamer. Hetgeen nu al functioneel is is prachtig. installatie was een fluitje van een cent. Bediening gebeurt via pc of windows phone. De sonos app enkel op pc , voor de windows phone gebruik ik de phonos app te kopen voor 2,49 euro in de windows store. Deze app werkt perfect. Mijn cd collectie ben ik aan het rippen en wordt via de pc gedeeld met sonos apparatuur. Tijdens de we er voor gezorgd dat in alle ruimten een deftig wifi signaal aanwezig is. De bediening is prima ik kan de twee kamer combineren of afzonderlijk bedienen van op iedere plaats in mijn huis. Wordtde tv aangeschakeld dan wordt meteen overgegaan op tv mode. Prachtig systeem.

Pluspunten

• radio keuze
  • installatie gemak
  • bediening pc of phone

Minpunten

• prijs

thies 02-08-2016 Product kwartaal in bezit

zeer tevreeden over de sonos playbar

De sonos playbar heeft een zeer goed geluid heb er ook sonos sub en sonos play 1 bij voor 5.1 geluid.
En dat geeft een mooi strak geluid

Hans 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit en vormgeving

De Sonos playbar heb ik icm een sub woofer en 500 speaker. Het geluid is prima, een prachtig design en de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Tv geluid, streaming diensten en internet radio beschikbaar. De hele wereld aan radiostations met keuze uit regio, genre en nog veel meer.

thies 27-07-2016 Product kwartaal in bezit

goed spul van sonos

Ik ben dik tevreden over de playbar.
heb er verder de 2x play1 en de sub er bij voor 5.1
echt goed geluid

Daniel81 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Sonos Playbar na 4 weken weer verkocht

6,2
De Sonos Playbar heb ik na een aantal weken weer verkocht wegens tegenvallende prestaties.
De Playbar laat zich zoals de fabrikant zegt zich makkelijk installeren.
Maar na de installatie viel mij op dat het geluid meer geschikt is om tv en films af te spelen dan om muziek af te spelen mede omdat het de bas overheersend is en het vocale gedeelte niet zuiver overkomt.
Verder heb ik geprobeerd om het geluid van de Playbar dmv equalizer
te optimaliseren maar deze is zeer beperkt en kent maar beperkte mogelijkheden. Het streamen van muziek is ook maar beperkt want je kan alleen maar de apps gebuiken welke standaard in de Playbar geprogammeerd zijn (geen Youtube). Dus mocht je op zoek naar alleen een soundbar om tv en films te bekijken dan is deze geschikt maar mocht je ook graag naar muziek op dezelfde manier willen beluisteren dan is de Playbar niet aan te raden en zou ik bijv. de Denon Heos aanraden.

Leonie 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

super blij!

Hartstikke blij met mijn nieuwe aankoop. Super geluid en hartstikke makkelijk in gebruik. zo geïnstalleerd en daarnaast een mooi design.

Hamburger12 19-02-2016 Product kwartaal in bezit

zeer tevreden over deze Sonos soundbar. Installatie was een eitje en het geluid is super. Bass en hoge tonen zijn in een perfecte balans. We zijn filmliefhebbers en deze soundbar maakt het nog meer genieten.

Globetrotter 07-02-2016 Product maand in bezit

Zeer tevreden over deze soundbar, gekocht tijdens de BTW dagen. Aansluiting ging erg makkelijk, geluid is goed vol en de lage tonen zijn precies goed! Bovendien ziet hij er mooi uit en misstaat niet in de woonkamer.

Andreas 12-01-2016 Product paar weken in bezit

6,6
Sinds enkele weken de Sonos bar in huis. Geweldig geluid prachtig om te zien. Echter met Dolby voortdurend korte uitval van geluid.. Op internet kun je lezen dat deze problemen al jaren bestaan en niet opgelost worden door Sonos.. Terug naar PCM lost het probleem op maar gaat ten koste van de kwaliteit. Het plan was om het systeem verder uit te breiden maar dat gaan we maar niet doen. Echt jammer, had hoge verwachting..

Adrie 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds 30 oktober in bezet van een Sonos Soundbar-Sub en 2x play 1 als surroundspeaker.
Installatie binnen 5 minuten alles werkende.
Prima geluid, goede surround, prima SUB

leroyb007 17-07-2015 Product half jaar in bezit

erg mooi design

geluid is erg goed
zelf wel voor gekozen om een subwoofer extra te nemen en 2 play 3s ben er nog steeds er van onder de indruk en heb nooit vertragingen

remsiee 28-05-2015 Product paar dagen in bezit

Playbar gekocht en het aansluiten kostte me een halve dag. Mn draadloze netwerk werd herkend maar ik kon maar niet verbinding maken. Bleek dat de sonos kanaal 13 van mn router niet herkende. Voordat je daar achter bent.....ben je een halve dag verder. Na aanpassing naar kanaal 11 werkte het pas. Geluid is goed, de app was ook zo geinstalleerd. Helaas geen equalizer voor de middentonen. Enkel de treble en bas en loudness. Ik heb echt een instelling nodig voor het middenbereik want ik heb heldere treble en bas is vol maar ik mis de middentonen. Dat is dus een minpunt.
De App is geweldig vooral icm betaalde spotify van 9,99 per maand. Gebruiksgemak is groot. Kedereen die de app installeert binnen het netwerk kan het systeem bedienen. Ook zien zij de spotify in de app . De sonos kan uitgebreid worden en dat is de reden waarom ik hem kocht. Hou er rekening mee dat de componenten behoorlijk wat energie vragen in standby de playbar 6,1 watt dat is een spaarlamp die continu brandt. Breid het systeem uit en de energieconsumptie kan oplopen tot 100 euro per jaar. Een duidelijk minpunt. Maar goed als je dat voor lief neemt heb je er een prachtset voor terug en je vrienden kun je er jaloers mee maken ;)

Ben Pieter de Vries 04-05-2015 Product paar dagen in bezit

Na jaren van teleurstelling m.b.t. de matige geluidskwaliteit van de nieuwe Led t.v.'s, de teleurstellingen met diverse soundbars, van 140 euro tot 700 euro en mijn afnemende gehoor, toch nog een keer voor een vervanging gegaan.
Dat moest dan, na vele dagen lezen van reviews en technische beschrijvingen de Sonos worden.
Na inlichtingen en demonstratie van een deskundig verkoper, bekend van: "Ik ben toch niet gek", heb ik zijn advies opgevolgd en ben voor de playbar in combinatie met twee play 1's gegaan, aangestuurd door een bridge. Na installatie, dat bijna vlekkeloos verliep, kan ik niet anders zeggen, dat ik totaal verrukt ben van het geluid en de kwaliteit van de installatie. Geweldig, ik kan de tv weer fatsoenlijk op een normaal volume beluisteren. Helemaal te gek vind ik de vele radiozenders die ik kan beluisteren zonder de t.v. aan te zetten en dan nog mijn persoonlijke muziek, die ik vanaf mijn iPhone over de installatie beluister, net of de uitvoerders van de muziek bij mij in de kamer staan. Ik geniet weer van tv en muziek. Sonos je hebt een wereldproduct gemaakt en hebt iedereen achter je gelaten.

Eliseraika 26-03-2015 Product half jaar in bezit

9,4
Wij hebben in december de Sonos Playbar aangeschaft ongelofelijk makkelijk te instaleren, kind kan de was doen en het bedienen met je telefoon is gewoon super. De Sonos Playbar is iedere euro waard, wij genieten er nog elke dag van!!
en gaan ook zeker uitbreiden met de play1 en play2