Samsung HW-Q70R zwart

bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Type/soort
soundbar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q70R zwart op Kieskeurig.be.

Boris 01-07-2019

Geweldige sound, simplistische schoonheid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

De samenwerking Harman Kardon met Samsung is eigenlijk een samenwerking van mijn twee favoriete merken.

De geweldige sound van deze speaker doet je echt verbazen. In de winkel, Mediamarkt, waar ik de demo hoorde, kwam de soundbar niet tot zijn recht. Thuis eenmaal, na 10 minuten installatietijd, eindelijk mogen genieten van deze set. Subwoofer heeft een geweldig vermogen en speaker klinkt kraakhelder.

Echt een aanrader!

Pluspunten

• Strak design
  • Vermogen Subwoofer
  • Sound, treble
  • Dolby Atos

Anoniem 05-10-2019

MOOI EN STAK DESIGN, SUPER GELUID

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Ik heb vorige maand deze set gekocht als vervanging van mijn huidige Bose set. het geluid wat er uit komt vind ik van goede kwaliteit. daarnaast is het ontzettend gebruiksvriendelijk instelbaar. het koste me geen moeite om alles met elkaar te verbinden!

er tevreden met deze set.

Ton47 04-10-2019

Prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Bij vrienden van ons was ook deze soundbar gekocht en wij vonden het een prachtig apparaat en zijn toen nog dezelfde dag naar de winkel gegaan en de volgende dag opgehaald. Het installeren van de soundbar had wel wat voeten in aarde, daar de beschrijving niet echt volledig is., maar we zijn er toch nog uitgekomen dankzij mijn schoonzoon.

BADIZ 01-10-2019

Goed geluid, mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Ik heb de Soundbar afgelopen zaterdag gekocht. Ik kreeg een demonstratie en vond het geluid geweldig. De TV en soundbar heb ik nog niet opgehangen.

lolatoet 24-09-2019

mooi geluid, woofer klinkt geweldig

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

net gekocht als cadeau voor verjaardag, geweldig geluid, dacht laatst dat er onweer buiten was maar dat was het geweldige geluidsysteem.
wij zijn nog als samung liefhebbers dus horloge komt mooi uit.

Maarten 21-09-2019

Fantastisch geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

De soundbar is makkelijk aan te sluiten en het geluid is werkelijk fantastisch. Hiervoor had ik een bose systeem, maar deze set is toch wel beter. Het gemak met aansluiten, minder draden, minder gedoe en beter en voller geluid.

Pluspunten

• draadloos
  • goed geluid

Minpunten

• redelijke nieuwe tv nodig voor optimaal plezier

Robvv 21-09-2019

Geweldig geluid. Maakt verwachtingen waar

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Geweldig geluid en makkelijke installatie en bediening. Sluit naadloos aan op mijn QLED tv van Samsung. Veel eerder moeten doen. Top apparaat. Maakt verwachtingen waar.

Geert Lucas Drenthe 20-09-2019

Fantastisch geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Wow wat een geweldig geluid zeg. Voor weinig geld heb je een complete bioscoop ervaring (Dolby Atmos) in huis. En dat zonder satelliet speakers. Wel moet ik nog even uitzoeken welke settings voor muziek het beste zijn. Het geluid is al erg goed

Het aansluiten op een samsung mu7000 tv gaat super makkelijk. Je hoeft niks in te stellen. Alleen hdmi aansluiten en je hebt geluid en werkende remote op de soundbar. Zelfs dat is niet eens nodig want als de soundbar verbonden is met wifi herkend de tv deze automatisch.

Aanrader voor elke Samsung TV liefhebber.

btw hiervoor had ik een LG Soundbar

shumi 12-09-2019

soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

zeer goed geluid en heel makkelijk te installeren ben er heel erg blij en tevreden mee dit product past zeker goed bij mijn televisie en in de woonkamer top

Pluspunten

• aansluiten
  • compact

jorisvb 07-09-2019

geweldig geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

het geluid wat er uit komt is geweldig, ook bij hoog volume blijft alles helder klinken,
het aansluiten op mijn tv (samsung UE48H6200), niet het nieuwste model (in 2014 gekocht dacht ik), ging heel soepel, letterlijk plug n play met gebruik van de HDMI-ARC kabel. ik zet de tv aan en hierdoor gaat ook de soundbar automatisch aan, geluid bedienen met de TV-afstandsbediening, wat weer 1 afstandsbediening scheelt.

2 kleintje puntjes:
1: hij staat onder onze 48 inch tv. hier steekt hij 3 centimer uit in totaal, dus hij is vrij groot.
2: de sub-woofer is vrij groot, voor mij niet hinderlijk, maar het is wel echt een "object" wat je ziet staan, voordeel is wel weer dat het draadloos is, dus niet persé dicht bij de tv hoeft te staan.

al met al, een geweldig apparaat waar een enorm helder en en vol geluid uit komt die ik aan iedereen kan aanraden voor dit budget

Jos62 30-08-2019

Prachtig geluid met soundbar HWQ70r

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Heel verschil met deze soundbar prachtig geluid maar moet nog even via instelling spelen wat ik het mooist vindt aan geluid zeer solide subwoofer en mooie soundbar
staat prachtig

AccessLion 18-08-2019

Geeft iedere dag een beleving!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Heel mooi geluid! Precies goed! Ik wilde zo graag een bioscoop achtige ervaring hebben en die is nu compleet! Echter zijn instellingen met de afstandsbediening voor mij niet echt duidelijk, maar dat zal ik goed doornemen met behulp van de handleiding. Ook het connecten gaat niet altijd soepel, maar dat is te fixxen.

stefan1996 13-08-2019

geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

ik heb deze soundbar nu 3 dagen, en er komt een geweldig geluid uit. als de soundbar hard gezet word zie je echt hoe mooi hij klinkt, klinkt nogsteeds even goed ookal staat hij echt hard.

JHJB 13-08-2019

Samsung soundbar hd Q70R

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Nu een week in mijn bezit. Erg tevreden, makkelijk te installeren. Super mooi geluid, iedere keer weer een genot om muziek mee te luisteren of een film te bekijken.

Bogersje 13-08-2019

Mooi helder geluid,en een prima bass. Tevens mooi design

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Heerlijke soundbar.. geweldig geluid komt eruit.
Mooie zware bass met zuiver geluid.. ideaal voor muziek en films

Prima prijs kwaliteit verhouding

MarcoA 10-08-2019

Geweldig geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Neemt heel wat minder ruimte in beslag dan onze vorige surround set, maar het geluid is zeker niet minder. Mooi vol geluid, makkelijk aan te sluiten en gemakkelijk in gebruik.

Herbert 09-08-2019

Samsung HW-Q70R

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Fantastisch geluid, was nog gewent aan een analoog geluidssysteem, moest na 20 jaar van de kinderen maar eens over gaan op iets moderners, met deze soundbar is dat zekers gelukt, hoor dingen in de muziek die ik nog nooit gehoord heb, vooral het streamen vanuit Spotify is gewoon geweldig, kippevel. In combinatie met een Samsung tv, maar één afstandsbediening nodig. Films die Dolby Atmos ondersteunen komen tot leven op, hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet maar je wordt omringt door het geluid soundbar iedereen die voor deze prijs een goede, makkelijk te bedienen soundbar wil, na het testen van verschillende merken, kwam deze voor mij het beste uit de verf.

Pluspunten

• Uitstekend geluid zowel tv als spotify
  • Prijs kwaliteits verhouding

Minpunten

• Voor mij geen minpunten te ontdekken

Rcm Smits 04-08-2019

Samsung soundbar HW-q70r

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Prachtig geluid. Instellen gaat makkelijk.
Je zit echt midden in de film.
Als je het geluid goed hebt afgesteld.
Het is ook een beetje persoonlijke smaak.
Al met al ben ik zeer tevreden. Zo een geluid goed
geluid heb ik nog nooit gehad.

Anoniem 27-07-2019

Fantastische sound

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

De soundbar en bijbehorende subwoover klinken fantastisch. De sound op het apparaat is weergaloos en de Dolby Atmos-techniek is verbluffend. Een goede aankoop voor zowel de grote als kleine woon- of slaapkamer. Een echte bioscoopervaring zorgt ervoor dat je niet meer de deur uit hoeft om een film écht te beleven. Een aanrader dus voor de vrijgezel of het gezin. En niet alleen film, maar ook muziek klinkt fantastisch!

JoGG 30-06-2019

Goed surroundgeluid, heel helder!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

De Samsung Soundbar Q70 geeft een enorm mooi geluid in een grotere woonkamer. Doordat de bar ook speakers aan de bovenkant heeft is het geluid veel voller. Je hoort het verschil tov een soundbar die alleen speakers aan de voorkant heeft. Het geeft een mooi vol geluid, ook met muziek luisteren. Er zit een goed surround modus in. Bij voetbal kijken hoor je ook echt van welke kant van het veld het fluitje komt. Daarnaast is het een veel helderder geluid waardoor de tv niet veel harder hoeft als er storende bijgeluiden zijn (zoals een afzuigkap). Tip: Hij stond niet gelijk op een goede instelling, dus wel even spelen met bass en treble en front, rear speaker modus e.d. voor het perfecte effect. Wij hebben momenteel geen rear end speakers erop aangesloten, en is wat mij betreft voor tv kijken niet noodzakelijk. Het is wel mogelijk om deze soundbar uit te bereiden, en gaan wij ook nog wel eens doen. Dit zou puur zijn voor muziek luisteren, Omdat dit in een grote woonkamer mooier is als het geluid van meerdere kanten komt. Maar tov onze oude soundbar is het pluspunt dat deze soundbar vele malen voller klinkt en super mooie geluidseffecten geeft. Daarbij is hij tzt ook uitbreidbaar met draadloze speakers. Design ook mooi, en past perfect onder onze Samsung televisie. Helemaal blij mee!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Uitbreidbaar met boxen
  • Strak design