Samsung HW-Q90R grijs

bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Type/soort
soundbar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q90R grijs op Kieskeurig.be.

Bert 22-08-2019

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Mooi geluid door de hele ruimte, makkelijk aan te sluiten, mooi design, meteen geleverd, blikvanger en makkelijk te bedienen

Steeef 08-11-2019

Super mooi, en super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Nu een tijdje in bezit maar wat een verrijking van geluid. Kan niet beter eigenlijk....Nooit meer anders. Als of je in een bioscoop zit.. Geweldig !!!

Ryuu 05-11-2019

Beste Atmos ervaring tot nu toe

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

De Q90R gekocht bij platteTV in Breda zelf heb ik al eerder wat soundbars/5.1 systemen beluisterd zoals de Sony HT-ST5000 en de LG SL10YG deze geeft daadwerkelijk in mijn mening de beste Cinema ervaring! Mensen die eventueel last hebben van subwoofer of achterspeakers disconnects kunnen het beste vanaf de Samsung site de nieuwste firmware downloaden dit lost het grotendeels op! Onthoud wel de speakers en subwoofer zijn draadloos en mocht je last krijgen van een slechte verbinding kan het ook bijvoorbeeld te maken hebben met en router "of ander draadloos apparaat wat "te" dicht in de buurt staat.

Het geluid klinkt erg goed! De bass is diep en aanwezig maar absoluut niet overweldigend of te aanwezig. De mid tonen / range is prima helder en duidelijk. En natuurlijk ook genoeg hoge tonen het geluid vind ik zelf perfect in Balans en zou mensen aanraden die interesse hebben in deze set em toch zelf gaan beluisteren.

De Atmos ervaring is zeer aangenaam je word omhuld in het geluid maar ik had zelf niet het idee dat het geluid van boven kwam. Of in ieder geval van het plafond hoorde afketsen.

Natuurliijk komt er met een spoedige firmware update deze maand als het goed is ondersteuning voor eARC!

Pluspunten

• Beste Atmos ervaring
  • Helder geluid
  • Volume kan erg luid!!
  • Ondersteuning voor eARC

Minpunten

• Soundbar redelijk hoog voor TV op tafel

Miroslav 04-11-2019

Great Product

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

I was surprised with the great sound, big advantage of this product is that it has real rear speakers - no virtual sound and of course support of Dolby ATMOS and DTS-X.

Pluspunten

• real rear speakers
  • Dolby Atmos
  • Nice design
  • Samsung product friendly

Minpunten

• small display

Freak 31-10-2019

Eenvoud en subliem geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

In combinatie met mijn Samsung Qled TV de perfecte combinatie. Installatie is echt heel eenvoudig, alles gaat bijna vanzelf... erg tevreden

Pluspunten

• eenvoud
  • straalt klasse uit
  • mooi geluid

RobAst 16-10-2019

Zeer goede soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Geluidservaring komt dicht in de buurt van veel duurdere losse componenten Dolby Atmos installaties!
Bouwkwaliteit is uitstekend en eenvoudig te installeren.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Kwaliteit materiaal

Fabian 15-10-2019

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Ondersteuning voor Dolby Atmos en DTS:X! Hij is niet goedkoop, maar voor alle mogelijkheden die dit apparaat biedt, kun je geen betere krijgen.

Barry 14-10-2019

Beter dan gehoopt

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Geweldige Soundbar met indrukwekkend goed geluid. Ik hoor tijdens het kijken veel meer details dan anders. Volume kan ook best hard maar blijft goed klinken. DTS en 5.1 werkt super. Atmos film helaas nog niet tegen gekomen, maar dat zal vast net zo goed klinken.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit geluid
  • Alle surround formaten
  • Draadloze achter speakers
  • Draadloze woofer

Minpunten

• Display aan kleine kant
  • Zonder app op mobiel geen TuneIn radio mogelijk

Truckerrob 13-10-2019

Mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Na enkele weken wachten de soundbar ontvangen en geïnstalleerd daar gaat vanzelf met een recent gekochte Samsung tv de soundbar geeft in combinatie met de subwoofer een mooi vol geluid .

Ludovicus 13-10-2019

geweldig Audio set (dolby Atmos)

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

net aangesloten, werkt meteen perfect. dolby atmos geluid is net of je het zelf meemaakt
muziek via streaming werkt ook geweldig.
ben super tevreden over deze aankoop!

Piet 12-10-2019

Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Wij hebben div. Soundbar,s gehoord, gezien en we vonden deze met vlag en wimpel de beste dus we hebben deze gekozen.

Arjan90 01-10-2019

Goed geluid voor film en muziek!

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Mooi apparaat met goed geluid, de subwoofer kan mooi laag geluid weergeven wat je merkt in de beleving. De instellingen van de soundbar zijn beperkt omdat je niet per kanaal kan instellen hoe het geluid is ingesteld (Adaptive, Surround, etc) en het is jammer dat de Smartthings app verplicht is voor het configureren, vooral omdat je dan een Samsung account nodig hebt en ik een uur bezig ben geweest om de Smartthings app aan de praat te krijgen omdat hij continu aangaf dat de Samsung Browser verplicht was.

David - C3k 01-10-2019

HW-Q90R - beste soundbar die ik tot nu heb mogen horen.

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

beste soundbar die ik tot nu heb mogen horen.
Veel connectie mogelijkheden, zoals bluetooth, wifi, Hdmi 1,2 en E-Arc over HDMI.
Afstandsbediening is klein, licht, en doet wat het doen moet.
De soundbar is makkelijk te voorzien van een update door middel van wifi in combinatie met de smart things app, en anders door middel van een usb stick, deze plug je in de service poort onderop de soundbar. De rest gaat vanzelf.

Support en documentatie is via samsung te vinden.

Geluid: Wow, overtreft mijn verwachtingen van een soundbar.
De bass is diep en krachtig, heldere tonen over het midden en hoge gedeelte.

Tv en de betreffende soundbar zijn te bedienen met 1 afstandsbediening mits je alles goed instelt, en als voorbeeld gaan de soundbar en tv met 1 knop tegelijk aan en uit.

Pluspunten

• Plug & Play
  • Veel connectie mogelijkheden
  • Krachtige bass
  • eenvoudige bediening
  • E-ARC

Danny 30-09-2019

Top soundbar, Samsung HW-Q90R

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Lang gezocht naar een nieuwe soundbar en deze in de Samsung HW-Q90R gevonden. Uit diverse reviews bleek dit de beste soundbar van 2019 te zijn en die reviews hadden geen ongelijk. Perfect geluid voor mijn Ultra HD filmcollectie door ATMOS en DTS X ondersteuning. Gemakkelijke setup, na 10 minuten was de set up and running!

Pluspunten

• ATMOS en DTSX
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Prijs/kwaliteit

S.F. 30-09-2019

Groot geluid, kleine omvang

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Ontzettend mooi geluid, uit kleine boxen die je mooi kunt wegwerken in je interieur. Bij mij geen problemen met de connectie met de rearspeakers

Pluspunten

• klein
  • mooi geluid
  • Ideaal te verbinden met telefoon / tablet

Marcel1977 30-09-2019

Prachtig geluid, goede surround!

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Afgelopen maand heb ik deze soundbar gekocht, en ben er erg tevreden mee. Het geluid dat er uit komt is zowel voor muziek als film heel mooi. De subwoofer levert goede bas. De ‘immersive’ ervaring is super. Installatie is zo gebeurd. Enige minpunt is het opzetten van de WiFi-verbinding. Dat lukt alleen door combinaties van de stekker er uit en er in, en het opnieuw instellen van je wachtwoord in de SmartThings app. Bij mij uiteindelijk gelukt, maar direct daarna weggevallen. Bluetooth verbinding is wel erg snel verbonden en werkt echt goed.

Gemo 28-09-2019

Een geluid om stil van te worden

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Wij hebben al vele soundbars gehad maar de Samsung Harman Kardon Dolby Atmos soundbar HW-Q90R, heeft alles overtroffen. Je haalt de bioscoop bij je thuis. Film, Concert en Formule 1 kijken/luisteren is nu echt genieten!

pilotrob 28-09-2019

Geweldig geluid en redelijk eenvoudige installatie

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Ik heb de soundbar begin september aangeschaft. De installatie van de soundbar was eenvoudig, echter de aansluiting op de Ziggo next is lastig. Waarschijnlijk is dat een probleem van Ziggo.
Geluid is geweldig. Zodra een film geluidseffecten heeft komen alle boxen tot leven. De volumeknop moet dan echt even naar beneden om geen gedonder met de buren te krijgen. Prima product tot nu toe.

Fifaplayer 27-09-2019

Geweldig samenwerking met H/K

Zo tevreden samen met de Samsung qled 60r
Supermooi beeld en geluid.
Zeker voor een soundbar haalt dit type een goed bioscoop ervaring.
Zeker in combinatie met harman kardon speakers.

Wijnhoven 27-09-2019

Heerlijk audiofiel geluid, ver boven verwachting.

Geschreven voor: Samsung HW-Q90R grijs

Deze soundbar een maand geleden gekocht en klinkt echt ontzettend goed. Heb ook een stereo setup staan van 2 x dezelfde prijs. Maar de soundbar doet er niet voor onder. Wat mij betreft hadden er wel uitgebreidere kalibratie mogelijkheden bij mogen zitten. Een calibratie microfoon had het product net helemaal afgemaakt.