Pinnacle Studio 19 - Reviews

1,7 Lees 1 review
Besturingssystemen
Windows 8, N, Windows 8 Pro, Windows 8 Enterprise, Windows 8 x64, Windows 8 Pro x64, Windows 8 Enterprise x64, Windows 7 Home Basic, Windows 7 Home Basic x64, Windows 8.1, Windows 8.1 x64, Windows 8.1 Pro, Windows 8.1 Pro x64, Windows 8.1 Enterprise, Windows 8.1 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise x64, Windows 7 Enterprise
Taalversie
Duits, Engels, Italiaans, Nederlands, Spaans, SWE, FIN
Min. werkgeheugen (ram)
2048 MB

Beoordeling op basis van 1 review

1,7

Karel 04-01-2016 Product paar weken in bezit

1,7
Studio 19 is voor de profesional of voor mensen met veel ervaring. Voor mensen die een paar keer per jaar een filmpje maken is dit programma sterk af te raden. Snel aan de slag met dit programma kan je vergeten. Te moeilijk, te ingewikkeld en daardoor gebruiksonvriendelijk. De installatie was een probleem. De computer liep vast en was niet meer op te starten hoewel mijn computer aan de gestelde eisen voldoet. De (engelse) lessen bieden weinig soelaas. Ook de gebruikershandleiding van bijna 500 pagina's is nauwelijks door te komen. Kortom voor mij is het een miskoop. Ik heb het bijltje er inmiddels bij neergegooid, mijn verlies genomen en het programma van mijn computer verwijderd.