Moulinex DJ905810

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Moulinex DJ905810 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D 12-01-2016
Geschreven voor: Moulinex DJ905810

Dit is een degelijk apparaat welke snel raspt en kleine blokjes of dunne sticks (frietjes) of plakjes maakt van allerlei soorten groenten. Het resultaat ziet er goed uit met mooie blokjes of schijfjes in een zeer korte tijd.
De sticks zijn echt te klein en te dun om als frietjes te gebruiken, maar zijn wel ideaal om van worteltjes/komkommertjes frietjes te maken voor een gezonde aperitief.
Voordeel: alle componenten kunnen in de vaatwasser, dus het is snel weer schoon.
1 nadeel: soms komen er kleine stukjes groenten in de groeve waar je de mes-bladen in moet klikken. Daardoor komen ze terecht in het motorblok. Hier kan je ze niet goed verwijderen. Dat is erg jammer.
Overall zijn wij heel tevreden met deze hulp bij het koken!