Samsung Galaxy Watch Active zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active zwart op Kieskeurig.be.

Shellbaco91 26-10-2021

Fijne smartwatch voor weinig geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Heel blij met de Samsung active smartwatch.
Fijn makkelijk horloge, verbinding met mijn Samsung telefoon is niets op aan te merken en batterij houd het lang vol.

Laura1974 20-10-2021

Ziet er super uit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Zeer leuke watch, met handige functies die makkelijk te bedienen zijn. En vele leuke, mooie en handige te downloaden wijzerplaten. Heel klein min puntje kan geen spraakbericht geven op whats app.

Anoniem 19-10-2021

Batterij snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Op zich ben ik blij met de Galaxy active watch, alleen is de batterij wel erg snel leeg, moet de horloge om de dag opladen. Hiervoor had ik een Garmin, die batterij gaat wel veel langer mee..

Cindymamavan 16-10-2021

Super !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Mooi formaat , heerlijk pols bandje . Makkelijk bedien baar en lees baar .. voldoende apps . De enige melding die ik mis is snap chat .. voor de rest Facebook whatsapp werkt erop

Anoniem 15-10-2021

Super horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ik heb de watch nu pas een paar dagen en ik ben er echt super enthousiast over. Het is handig in gebruik, je kunt (bijna) alles meten, ik beweeg veel meer tijdens het thuiswerken door de vriendelijke reminders die worden gegeven en de watch staat echt super mooi om mijn arm! Ik ben er heel blij mee! Prijs kwaliteit verhouding is echt top..

Sam89 14-10-2021

Fijne horloge, maar niet accuraat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Inmiddels heb ik mijn Galaxy Active al 2,5 jaar. Hij doet het nog goed, maar mijn hartslagmeter is nooit betrouwbaar geweest. Als ik in een intensieve spinningsessie mijn hartslag meet, zegt hij dat ik een hartslag van 60 heb. Als ik soms rustig over straat loop, staat er opeens 134. Er mankeert niets aan mijn hart zover ik weet haha. Ik hoop dat het nieuwere typen een accurate hartslagmeter heeft en beter is met het tracken van mijn workouts.

Nikki C 12-10-2021

Top voor hardlopen en dagelijks gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Zelf hardloop ik alleen maar en wou graag meer informatie hebben over hoe ik het doe. Daarom kocht ik de Galaxy Active watch 2 40mm, want hij zag er mooi uit. Het is heel fijn voor hardlopen, aangezien je hem niet of nauwelijks om je pols voelt. Bij elke km krijg ik een trilling die zegt hoe ik de km heb gedaan: de tijd, mijn hartslag, gemiddelde snelheid etc. De batterijduur is ook fijn, als ik de watch in de ochtend om doe is die in de avond nog niet leeg ookal heb ik de functies gebruikt. Persoonlijk laad ik de watch op in de avond, maar het zou niet nodig zijn. De watch laad ook vrij snel op. Als vrouw zijnde is het ook fijn dat ik mijn menstruatie kan invoeren en bijhouden in de watch. De bandjes van de watch zijn ook goed voor als je smalle polsen hebt en heeft een mooie uitstraling. Het is ook leuk dat je het naar je eigen smaak kan veranderen met kleurtjes en wijzerplaten. Ik vind deze watch zeker een aanrader en de kwaliteit die je krijgt voor de watch is ook top!

ABAyoub 10-10-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Dit horloge heeft alles wat ik zocht.
Werkt prachtig en ziet er mooi uit.
Goed prijs, goed kwaliteit.

Lyannevs 08-10-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Heel erg blij met dit horloge.
Hij ziet er mooi uit.
Batterij gaat lang mee.
Is super fijn in gebruik.
Kortom echt een super product!

RebeccaJ 03-10-2021

Top ding! Kan niet meer zonder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ik ben heel blij met de watch active, ik vind het zo fijn en ook dat je zelf kan aangeven van welke apps je meldingen wil krijgen. Het leukste vind ik misschien wel het bewegen en slapen wat hij bij houd.

Tiny5419 27-09-2021

Mooi en doet wat het moet doen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Het doet wat het moet doen ben zeer tevreden makkelijk in te stellen staat leuk en zit lekker ben er heel blij mee

Yvonne 62 24-09-2021

Smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ik ben heel blij met mijn smartwatch maar heel vaak valt de verbinding weg tussen telefoon en horloge.

Laura61 23-09-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Mijn ervaring met de samsung smartwatch active is dat hij goed om de pols zit. Ik heb een dunne pols en hoefde met dit bandje niet moeilijk te doen, hij paste meteen!

Verder zou ik het nog prettig vinden als ik een reminder kan instellen op mijn waterinname (maar dat is meer een functie van samsung health)

Al met al bevalt me deze smartwatch goed!!

Noor03 21-09-2021

Super, maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Het is echt een super product! Heel leuk dat je de bandjes kan verwisselen. Misschien een idee om er al een andere kleur bandje bij te doen? Of er een speciaal pakket van maakt om te verkopen? Wat iets minder is, is dat de batterij bij veel apps snel leeg gaat. Ik heb hem gekocht omdat ik scheidsrechter ben bij hockey wedstrijden, maar door de app gaat hij toch erg snel leeg en kan ik soms de wedstrijd er niet mee af maken. Maar verder, helemaal super en heel erg blij mee

Leonie0209 17-09-2021

Een stijlvolle smartwatch bomvol handige features!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ik heb hem nu 2 weken in gebruik en ben er super blij mee! Met hardlopen gebruik ik hem altijd en het is zo uitgebreid in uitleg en mogelijkheden super leuk om mee bezig te zijn. Ik vindt het bijna een perfect horloge ik mis alleen de mogelijkheid om te kunnen betalen of geluid af te spelen. Dus mocht ik hierna opzoek gaan naar een opvolger wil ik die features er graag op. Maar verder ben ik uitermate tevreden met deze smartwatch!

Anoniem 12-09-2021

Super fijne werking.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ik ben erg blij met de Samsung watch active. Hij werkt erg goed en nauwkeurig met de GPS. Ook gaat de accu lang mee.

Liekedj 11-09-2021

Super fijne watch voor alle gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Ik had er één gekocht voor het hardlopen ,maar toen kwam ik er achter dat niet alleen fijn is voor hardlopen maar ook gewoon voor dagelijks gebruik!

Veroni23 09-09-2021

Heel fijne smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Hij is fijn in gebruik en ook makkelijk in gebruik. Hij heeft een mooi uiterlijk. Hij helpt me goed tijdens het sporten en vertelt me wat mijn prestaties zijn.

Vin038 08-09-2021

Voel je smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Batterij valt erg tegen. Ik moet hem 2x per dag op laden met een laadtijd van gemiddeld 3uur.

De watch zegt ruim 1 dag Batterij te hebben maar valt tegen in het echt.

Verder wel leuk om te hebben.

Marcelluc 06-09-2021

Goed draagcomfort

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active zwart

Zo op zich is het en goede watch. Wordt gebruikt als Activity tracker. Alleen een nadeel is de batterij, als deze leeg is duurt het vrij lang om de batterij op te laden