Samsung Galaxy Watch Active roze goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active roze goud op Kieskeurig.be.

Nikki C 12-10-2021

Top voor hardlopen en dagelijks gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Zelf hardloop ik alleen maar en wou graag meer informatie hebben over hoe ik het doe. Daarom kocht ik de Galaxy Active watch 2 40mm, want hij zag er mooi uit. Het is heel fijn voor hardlopen, aangezien je hem niet of nauwelijks om je pols voelt. Bij elke km krijg ik een trilling die zegt hoe ik de km heb gedaan: de tijd, mijn hartslag, gemiddelde snelheid etc. De batterijduur is ook fijn, als ik de watch in de ochtend om doe is die in de avond nog niet leeg ookal heb ik de functies gebruikt. Persoonlijk laad ik de watch op in de avond, maar het zou niet nodig zijn. De watch laad ook vrij snel op. Als vrouw zijnde is het ook fijn dat ik mijn menstruatie kan invoeren en bijhouden in de watch. De bandjes van de watch zijn ook goed voor als je smalle polsen hebt en heeft een mooie uitstraling. Het is ook leuk dat je het naar je eigen smaak kan veranderen met kleurtjes en wijzerplaten. Ik vind deze watch zeker een aanrader en de kwaliteit die je krijgt voor de watch is ook top!

ABAyoub 10-10-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Dit horloge heeft alles wat ik zocht.
Werkt prachtig en ziet er mooi uit.
Goed prijs, goed kwaliteit.

Lyannevs 08-10-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Heel erg blij met dit horloge.
Hij ziet er mooi uit.
Batterij gaat lang mee.
Is super fijn in gebruik.
Kortom echt een super product!

RebeccaJ 03-10-2021

Top ding! Kan niet meer zonder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Ik ben heel blij met de watch active, ik vind het zo fijn en ook dat je zelf kan aangeven van welke apps je meldingen wil krijgen. Het leukste vind ik misschien wel het bewegen en slapen wat hij bij houd.

Tiny5419 27-09-2021

Mooi en doet wat het moet doen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Het doet wat het moet doen ben zeer tevreden makkelijk in te stellen staat leuk en zit lekker ben er heel blij mee

Yvonne 62 24-09-2021

Smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Ik ben heel blij met mijn smartwatch maar heel vaak valt de verbinding weg tussen telefoon en horloge.

Laura61 23-09-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Mijn ervaring met de samsung smartwatch active is dat hij goed om de pols zit. Ik heb een dunne pols en hoefde met dit bandje niet moeilijk te doen, hij paste meteen!

Verder zou ik het nog prettig vinden als ik een reminder kan instellen op mijn waterinname (maar dat is meer een functie van samsung health)

Al met al bevalt me deze smartwatch goed!!

Noor03 21-09-2021

Super, maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Het is echt een super product! Heel leuk dat je de bandjes kan verwisselen. Misschien een idee om er al een andere kleur bandje bij te doen? Of er een speciaal pakket van maakt om te verkopen? Wat iets minder is, is dat de batterij bij veel apps snel leeg gaat. Ik heb hem gekocht omdat ik scheidsrechter ben bij hockey wedstrijden, maar door de app gaat hij toch erg snel leeg en kan ik soms de wedstrijd er niet mee af maken. Maar verder, helemaal super en heel erg blij mee

Leonie0209 17-09-2021

Een stijlvolle smartwatch bomvol handige features!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Ik heb hem nu 2 weken in gebruik en ben er super blij mee! Met hardlopen gebruik ik hem altijd en het is zo uitgebreid in uitleg en mogelijkheden super leuk om mee bezig te zijn. Ik vindt het bijna een perfect horloge ik mis alleen de mogelijkheid om te kunnen betalen of geluid af te spelen. Dus mocht ik hierna opzoek gaan naar een opvolger wil ik die features er graag op. Maar verder ben ik uitermate tevreden met deze smartwatch!

Anoniem 12-09-2021

Super fijne werking.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Ik ben erg blij met de Samsung watch active. Hij werkt erg goed en nauwkeurig met de GPS. Ook gaat de accu lang mee.

Liekedj 11-09-2021

Super fijne watch voor alle gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Ik had er één gekocht voor het hardlopen ,maar toen kwam ik er achter dat niet alleen fijn is voor hardlopen maar ook gewoon voor dagelijks gebruik!

Veroni23 09-09-2021

Heel fijne smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Hij is fijn in gebruik en ook makkelijk in gebruik. Hij heeft een mooi uiterlijk. Hij helpt me goed tijdens het sporten en vertelt me wat mijn prestaties zijn.

Vin038 08-09-2021

Voel je smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Batterij valt erg tegen. Ik moet hem 2x per dag op laden met een laadtijd van gemiddeld 3uur.

De watch zegt ruim 1 dag Batterij te hebben maar valt tegen in het echt.

Verder wel leuk om te hebben.

Marcelluc 06-09-2021

Goed draagcomfort

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Zo op zich is het en goede watch. Wordt gebruikt als Activity tracker. Alleen een nadeel is de batterij, als deze leeg is duurt het vrij lang om de batterij op te laden

Jos53 04-09-2021

Helder en duidelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Goed horloge met goed werkende functie’s. Begrijpelijk hoe deze bediend moet worden. En praktisch in gebruik.

Rob C 03-09-2021

Geweldige watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Prima watch! Stimuleert mij enorm om in beweging te blijven. Het wordt echt een uitdaging om mijn dagelijkse doelen te halen en te verbeteren. Mooi is ook de automatische detectie, waardoor je niet steeds met je watch bezig hoeft te zijn en toch je beweging ( fietsen, lopen, etc) te registreren. Een echte aanrader voor wie op zoek is naar een goeie sport- en bewegingscoach

Ronf34 31-08-2021

Mooie horloge en makkelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Ik ben tevreden over de smart watch makkelijk te bedienen en duidelijk. alleen de accu zou wel wat beter mogen . Als je hem active gebruikt gaat hij best snel leeg. Ik heb hem pas een paar weken dus ben nog wel lerend in het gebruik.

MariaVrl 24-08-2021

Oké

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Prima horloge. Gaat wel snel leeg. En wanneer je bijvoorbeeld aan het voetballen, tennissen, basketballen bent, staan die er niet tussen.

Anoniem 22-08-2021

Te gauw is de accu leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

Ik had graag de 2 gehad maar deze was uitverkocht .zodoende niet goed gekeken en deze gekocht ,daardoor zou ik deze niet aanbevelen maar de opvolger de 2 of 3 of 4 of 5.zou ik ook willen hebben dus is dit oefenhorloge

Sproetje 21-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active roze goud

In combinatie met mijn Samsung telefoon, kan je alles instellen.
Ik heb een tweede hands om te proberen maar ga er volledig voor.