Samsung SM-R800N zwart

Kleur(en)
zwart
Vorm
rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-R800N zwart op Kieskeurig.be.

6,4

I_Know 21-10-2018

Zo als een smartwatch moet zijn!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Lang getwijfeld deze Galaxy Watch te kopen omdat ik afhankelijk ben van iOS (iPhone)
Maar gelukkig functioneert deze telefoon zeer goed met de met de meeste functionaliteit. (en dit zijn heel erg veel ;-)
Ik vind het design geweldig net zo als bij de Gear S3.alleen deze nieuwe Galaxy heeft nog meer opties gekregen, kan 50m onderwater zwemmen, het oled scherm is beter en je kunt er 4 dagen met "älways on" mee rond huppelen!

Wat ik wel jammer vind is dat de store opties niet zo uitgebreid zijn als op een Android telefoon: De app op iOS heeft wat beperkingen.

* Belangrijk is natuurlijk wel dat je de firmware kunt updaten, dat gaat niet is een iPhone (ik moest hem echt eerst koppelen aan een Android) en via de Samsung Galaxy Wearble app updaten. Daar moet echt een oplossing voor komen.
* plus je kunt geen faces/wijzerplaten kopen of apps. Dat zou ik wel graag willen.

Voor de rest geen klachten het is een geweldig stukje techniek van Samsung waar ik elk uur van de dag dankbaar gebruik van maakt! Ben er enorm blij mee!!!

Barry vd V. 24-11-2018

Makkelijk te bedienen,

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik was altijd een Apple gebruiker, maar nu de prijzen van de telefoons de pan uit rijzen, en dus ruim boven de 1000€ uitkomen. Heb ik besloten om over te stappen naar android en dat werd de Galaxy Note 8. Mijn Apple Watch serie 3 Nike werkt niet mooi samen met de telefoon. Dus horloge verkocht en de Galaxy Watch gekocht. ...Wat een verademing, makkelijker te bedienen dan de Apple, batterij duur veel beter, overzichtelijker scherm, veel beter aan te passen naar eigen voorkeur. Ik heb een paar aftermarket bandjes extra gekocht, mooie zwarte bumper. Super mooi en superstrak horloge. Enige minpunt de oplader is minder compact en dus wat lastiger weg te stoppen als je veel reist. Naar mijn persoonlijke mening is dit momenteel het beste smart horloge dat te verkrijgen is. Ben er echt enorm blij mee.

Pluspunten

• Grote wijzerplaat
  • Gebruiksgemak
  • Batterij duur

Minpunten

• Oplader te onhandig, geen reis oplader

thorsten 26-10-2018

doet wat je ervan kan verwachten

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik had hiervoor een asus zenwatch 3 die ik gekocht heb op basis van de besturingssoftware.
Ik moet zeggen ik ben tot nu toe niet teleurgesteld in de samsung watch.
De bezel is echt super handig en apps zijn makkelijk te vinden.
Tizen is zeer overzichtelijk.
Enigste minpunt tot nu is toch wel het krakende bandje die je bij iedere beweging hoort (kraakt bij de aansluiting van het bandje op het horloge)
Dit had wel beter gekunt voor 300+ euro.

I-Know 25-10-2018

Meest uitgebreide SmartWatch met het mooiste design

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben een iPhone gebruiker (macht der gewoonte) en ben zeker niet van plan om een Android telefoon aan te schaffen.
Het design van deze slimme horloge vind ik geweldig zoals zijn voorloper de Gear 3.
Omdat de Galaxy (it's all in one name now) meer functionaliteit aan board heeft dan de Gear en bovendien tot 50m waterdicht is heb gekozen voor dit laatste model van Samsung.
Hij voelt prima om mijn pols, het standaard rubberen bandje is van hoge kwaliteit, er zijn ook leren of metalen bandjes verkrijgbaar in diverse kleuren.

Beiden horloges om mijn pols gehad om te kunnen beoordelen.
De Galaxy heeft meer functies en accu gaat tot 4 dagen mee bij "always on" in zuinige modes tot 30 dagen.
Opladen duurt z'n 2 uur. Het Gorilla Glass DX+ is enorm krasbestendig.
In de doos zit een extra bandje voor smalle polsen, oplader, en kleine gebruiksaanwijzing.

De functionaliteit op iOS met de "Galaxy Watch" app is meer dan voldoende alhoewel het op een Android phone net even iets meer kan bieden. Maar of dit nu echt relevant is? Ik kan er prima mee uit de voeten!

Dit is de meest uitgebreide SmartWatch op de markt van dit moment met het mooiste design!

Pluspunten

• Design is prachtig
  • Super helder en scherp ook in de zon
  • 50M waterdicht
  • Veel faces / wijzerplaten verkrijgbaar
  • OLED scherm zeer scherp/helder in zonlicht!

Anoniem 02-10-2018

Prachtig horloge maar paar punten voor verbetering

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Nu 2 weken in bezit. Prachtig mooi, zit lekker (maat 46), werkt snel, goede batterij.
Minpunten:
- Spotify gaat steeds ongewenst aan. Heel vervelend!
Samsung graag dit bekijken!!!!!!
- Spotify werkt niet in de buurt van mijn Note 9. Werkt alleen als de Note 9 op fly-mode gaat of buiten bereik is.
Samsung graag ook hier een oplossing voor.
- Foto widget is verdwenen. Jammer.
- Nog geen mogelijkheid om contactloos te betalen (ondanks NFC die aan staat0).
Kon voorganger S3 wel!!!
- Geen route in mijn sportapp waar ik heb gelopen. Jammer.

Anoniem 27-09-2018

Slecht met Spotify.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Een van de redenen om een smartwatch te kopen was Spotify. Echter sinds ik Spotify heb geïnstalleerd gaat hij vanzelf spelen zodra ik een telefoongesprek heb gevoerd. Of Spotify heeft een bug of Samsung heeft een slecht product. Hoe dan ook gaat de watch retour afzender.

G van Betuw 14-04-2019

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Na lang twijfelen toch overstag gegaan en een smartwatch aangeschaft. Tot op heden geen seconde spijt van. Koppeling met de Samsung S9+ liep op rolletjes en ook het toevoegen van apps is een eitje. De batterijduur valt me iets tegen maar wellicht komt dit ook doordat ik er nog veel mee loop te pielen om het horloge volledig naar mijn zin te krijgen. Absoluut een aanrader voor mensen die minder makkelijk toegang tot hun telefoon hebben of gewoon een leuke gadget zoeken!

Quinten van den broek 19-02-2019

De Beste smartwatch op aarde

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

De horloge Het is een prachtich desig.
Bom vol met alerlij gadgets.
Amezing healt apps je kan je eige goed gezond houden.
ik heb een paar reviews gezien en zie alleen maar goede revieuws.
Een echte aanrader!

cora 04-12-2018

stoer horloge, ook voor dames!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Wat een mooi horloge (46mm). Twijfelde of hij geschikt zou zijn voor een dames pols, maar hij staat hartstikke stoer. Door de vele wijzerplaten die je kan kiezen maakt hij je outfit compleet. Ik hoop dat ik er lang plezier van zal hebben.

Gewoon 09-01-2020

Geweldig horloge.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Horloge koppelt super snel met telefoon. Neemt naar toestemming alle benodigde gegevens over. Een aanrader.

Sergey 08-01-2020

Samsung Galaxy Watch is useful assistant

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

For me Samsung Galaxy Watch 46 mm is useful assistant for my Samsung smartphone. I can call with watch, read and answer for some messages. Besides it i use the watch for heart rate, activities monitoring and so on...

Kevin VH 07-01-2020

Mooie aankoop.

Zeer mooi en tof.
Met enkel leuke bandjes heb je telkens een ander design.
Op een iPhone presteert het net iets minder dan op een Samsung phone maar het is algemeen geweten dat samenwerken met iphone altijd moeilijker is. Lol.
Batterij had iets langer mogen meegaan maar kan er nog mee door.

E M L 07-01-2020

Samsung Galaxy watch 46mm.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Heb de smartwatch 4 dagen in huis, bevalt me prima , mooie tijd weergave en veel keuze hierin, berichtjes ontvangen werkt super, vooral tijdens het werk , en batterij doet bij normaal gebruik zo'n gemiddeld 3/4 dagen. Al met al een super aankoop. Mvg

FatihK 07-01-2020

Fijne horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Na ontvangst beviel het horloge mij meteen, had de special edition gehaald en mijn enige probleem ermee was het bandje vast maken, maar dat was snel opgelost met de hulp van Samsung.

Anoniem 07-01-2020

Super horloge met heeeel veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Wat een super maar vooral ook mooi horloge.
Ik ben overgestapt van een Huawei watch en wat een verademing is dat. Waar de Huawei behoorlijk aan mogelijkheden te kort kwam, heb ik met deze samsung watch meer dan genoeg. Ik kan nu zelfs handsfree bellen, muziek luisteren via Spotify en zo veel wijzerplaten niet normaal. Op sport gebied heeft deze zeker meer mogelijkheden en gebruik ze dan ook bijna allemaal.
De batterij is heel goed en drie dagen is haalbaar. Is de batterij leeg met 2 uur is hij weer draadloos vol.
Ik was geen fan van Samsung in ieder geval niet van de smartphone maar mijn abonnement is bijna afgelopen en dan ga ik zeker ook een smartphone van Samsung proberen.
Al met al super tevreden met deze aankoop.

Robjuh 07-01-2020

Stylish horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Mooi design.mooie stalen band die makkelijk in te korten is. Horloge werkt perfect. en accu gaat met alle opties open nog dik 4 dagen mee. Laad snel volledig op. Alles op display goed leesbaar
Er is veel software beschikbaar. Dus voor ieder wat wils

HT_med 07-01-2020

Prachtig juweel en erg functioneel

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Vorige week gekocht en in een prachtige doos geleverd. Erg gebruikersvriendelijk en een mooi speeltje.

J van D 06-01-2020

Top smart watch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Was al even opzoek naar een smart watch en na onderzoek toch uitgekomen op de Samsung Galaxy watch 46mm. Ben er zeer tevreden over en hij is gebruiksvriendelijk.

Anoniem 06-01-2020

super watch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Fijn horloge met genoeg functies.
Mijn familie wil ook graag nu zo'n horloge om te gebruiken bij sporten, mail, apps

alexw41 06-01-2020

Prima Smartwatch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik heb de smartwatch nu een week in gebruik en heb nog geen enkel minpunt ontdekt. De installatie en koppeling met mijn samsung telefoon ging zeer eenvoudig. Batterij gaat bij normaal gebruik zeker 3 dagen mee. Deze smartwatch heeft met een stalen band een mooie luxe uitstraling en is zeer eenvoudig te wisselen met de bijgeleverde siliconen sportband, zodat de smartwatch met sporten ook prima te gebruiken is.