Samsung SM-R800N zwart

Kleur(en)
zwart
Vorm
rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-R800N zwart op Kieskeurig.be.

7,1

I_Know 21-10-2018

Zo als een smartwatch moet zijn!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Lang getwijfeld deze Galaxy Watch te kopen omdat ik afhankelijk ben van iOS (iPhone)
Maar gelukkig functioneert deze telefoon zeer goed met de met de meeste functionaliteit. (en dit zijn heel erg veel ;-)
Ik vind het design geweldig net zo als bij de Gear S3.alleen deze nieuwe Galaxy heeft nog meer opties gekregen, kan 50m onderwater zwemmen, het oled scherm is beter en je kunt er 4 dagen met "älways on" mee rond huppelen!

Wat ik wel jammer vind is dat de store opties niet zo uitgebreid zijn als op een Android telefoon: De app op iOS heeft wat beperkingen.

* Belangrijk is natuurlijk wel dat je de firmware kunt updaten, dat gaat niet is een iPhone (ik moest hem echt eerst koppelen aan een Android) en via de Samsung Galaxy Wearble app updaten. Daar moet echt een oplossing voor komen.
* plus je kunt geen faces/wijzerplaten kopen of apps. Dat zou ik wel graag willen.

Voor de rest geen klachten het is een geweldig stukje techniek van Samsung waar ik elk uur van de dag dankbaar gebruik van maakt! Ben er enorm blij mee!!!

Barry vd V. 24-11-2018

Makkelijk te bedienen,

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik was altijd een Apple gebruiker, maar nu de prijzen van de telefoons de pan uit rijzen, en dus ruim boven de 1000€ uitkomen. Heb ik besloten om over te stappen naar android en dat werd de Galaxy Note 8. Mijn Apple Watch serie 3 Nike werkt niet mooi samen met de telefoon. Dus horloge verkocht en de Galaxy Watch gekocht. ...Wat een verademing, makkelijker te bedienen dan de Apple, batterij duur veel beter, overzichtelijker scherm, veel beter aan te passen naar eigen voorkeur. Ik heb een paar aftermarket bandjes extra gekocht, mooie zwarte bumper. Super mooi en superstrak horloge. Enige minpunt de oplader is minder compact en dus wat lastiger weg te stoppen als je veel reist. Naar mijn persoonlijke mening is dit momenteel het beste smart horloge dat te verkrijgen is. Ben er echt enorm blij mee.

Pluspunten

• Grote wijzerplaat
  • Gebruiksgemak
  • Batterij duur

Minpunten

• Oplader te onhandig, geen reis oplader

I-Know 25-10-2018

Meest uitgebreide SmartWatch met het mooiste design

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben een iPhone gebruiker (macht der gewoonte) en ben zeker niet van plan om een Android telefoon aan te schaffen.
Het design van deze slimme horloge vind ik geweldig zoals zijn voorloper de Gear 3.
Omdat de Galaxy (it's all in one name now) meer functionaliteit aan board heeft dan de Gear en bovendien tot 50m waterdicht is heb gekozen voor dit laatste model van Samsung.
Hij voelt prima om mijn pols, het standaard rubberen bandje is van hoge kwaliteit, er zijn ook leren of metalen bandjes verkrijgbaar in diverse kleuren.

Beiden horloges om mijn pols gehad om te kunnen beoordelen.
De Galaxy heeft meer functies en accu gaat tot 4 dagen mee bij "always on" in zuinige modes tot 30 dagen.
Opladen duurt z'n 2 uur. Het Gorilla Glass DX+ is enorm krasbestendig.
In de doos zit een extra bandje voor smalle polsen, oplader, en kleine gebruiksaanwijzing.

De functionaliteit op iOS met de "Galaxy Watch" app is meer dan voldoende alhoewel het op een Android phone net even iets meer kan bieden. Maar of dit nu echt relevant is? Ik kan er prima mee uit de voeten!

Dit is de meest uitgebreide SmartWatch op de markt van dit moment met het mooiste design!

Pluspunten

• Design is prachtig
  • Super helder en scherp ook in de zon
  • 50M waterdicht
  • Veel faces / wijzerplaten verkrijgbaar
  • OLED scherm zeer scherp/helder in zonlicht!

thorsten 26-10-2018

doet wat je ervan kan verwachten

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik had hiervoor een asus zenwatch 3 die ik gekocht heb op basis van de besturingssoftware.
Ik moet zeggen ik ben tot nu toe niet teleurgesteld in de samsung watch.
De bezel is echt super handig en apps zijn makkelijk te vinden.
Tizen is zeer overzichtelijk.
Enigste minpunt tot nu is toch wel het krakende bandje die je bij iedere beweging hoort (kraakt bij de aansluiting van het bandje op het horloge)
Dit had wel beter gekunt voor 300+ euro.

Anoniem 02-10-2018

Prachtig horloge maar paar punten voor verbetering

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Nu 2 weken in bezit. Prachtig mooi, zit lekker (maat 46), werkt snel, goede batterij.
Minpunten:
- Spotify gaat steeds ongewenst aan. Heel vervelend!
Samsung graag dit bekijken!!!!!!
- Spotify werkt niet in de buurt van mijn Note 9. Werkt alleen als de Note 9 op fly-mode gaat of buiten bereik is.
Samsung graag ook hier een oplossing voor.
- Foto widget is verdwenen. Jammer.
- Nog geen mogelijkheid om contactloos te betalen (ondanks NFC die aan staat0).
Kon voorganger S3 wel!!!
- Geen route in mijn sportapp waar ik heb gelopen. Jammer.

Anoniem 27-09-2018

Slecht met Spotify.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Een van de redenen om een smartwatch te kopen was Spotify. Echter sinds ik Spotify heb geïnstalleerd gaat hij vanzelf spelen zodra ik een telefoongesprek heb gevoerd. Of Spotify heeft een bug of Samsung heeft een slecht product. Hoe dan ook gaat de watch retour afzender.

Gijsvl 04-02-2020

Prachtig horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik heb dit horloge op 20 december gekocht, ik was direct onder de indruk van de batterij. Ook vond ik het verbazingwekkend hoeveel apps er te vinden zijn. Ook vind het ronde scherm een stuk stijlvoller dan veel andere smartwatches.

G van Betuw 14-04-2019

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Na lang twijfelen toch overstag gegaan en een smartwatch aangeschaft. Tot op heden geen seconde spijt van. Koppeling met de Samsung S9+ liep op rolletjes en ook het toevoegen van apps is een eitje. De batterijduur valt me iets tegen maar wellicht komt dit ook doordat ik er nog veel mee loop te pielen om het horloge volledig naar mijn zin te krijgen. Absoluut een aanrader voor mensen die minder makkelijk toegang tot hun telefoon hebben of gewoon een leuke gadget zoeken!

Quinten van den broek 19-02-2019

De Beste smartwatch op aarde

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

De horloge Het is een prachtich desig.
Bom vol met alerlij gadgets.
Amezing healt apps je kan je eige goed gezond houden.
ik heb een paar reviews gezien en zie alleen maar goede revieuws.
Een echte aanrader!

cora 04-12-2018

stoer horloge, ook voor dames!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Wat een mooi horloge (46mm). Twijfelde of hij geschikt zou zijn voor een dames pols, maar hij staat hartstikke stoer. Door de vele wijzerplaten die je kan kiezen maakt hij je outfit compleet. Ik hoop dat ik er lang plezier van zal hebben.

Mark1979 11-09-2020

Goede horloge, maar alsjeblieft bixby verwijderen

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Zeer mooi en goed functionerende smart watch. Maar dat bixby is toch een echte miskleun, Samsung verwijder die bende alsjeblieft uit de OS. Google assistent is veel verder ontwikkeld en kent tenminste wel Nederlands.

Rwin 12-08-2020

Mooi horloge, jammer van de batterij

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik heb de Samsung Galaxy watch 45mm op 4 januari 2020 gekocht.
Het is een mooi horloge met hele mooie watch faces. De mogelijkheden zijn enorm en vrij snel had ik alles werkend. Alles was in mijn geval iets te veel want de batterij hield het na een halve dag al voor gezien. In de periode daarna de watch gaan finetunen zodat hij wel een hele dag (in mijn geval van ‘s ochtends 07.00 uur tot ‘s avonds rond 23.00 uur.
Time goes by en langzaam moest ik steeds meer uit gaan zetten om de batterij een dag mee te laten gaan.
We zijn nu 7 maanden verder, ik heb bijna alles uit staan. Alleen horloge en stappenteller staan aan. Telefoon, whatsapp, wat dan ook, alles staat uit!
En het horloge is rond 20.00 uur ‘s avonds leeg....
Heel bedroevend. De accu is echt de achilleshiel en dat is zonde van de overige goede features van de Galaxy Watch.

Anoniem 02-08-2020

Batterij is waardeloos!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Batterij is al een keer vervangen en nog steeds houd hij het geen dag vol.
De oplader is ook waardeloos, snoer al kapot binnen het jaar.
Verder een mooie horloge.

Theo2 30-07-2020

Always on functie is bij zonlicht niet leesbaar.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Voor mij is de website misleidend omdat de always on functie zoals omschreven niet functioneerd in de buitenlucht met zonlicht, ik fiets veel en dan is de tijd letterlijk niet leesbaar, terwijl dat wel moet zijn. De helderheid van always on valt terug naar 2 of 3 had ik begrepen, en dat is met weinig ligt voldoende maar buiten gewoon niet leesbaar. Ook blijkt dit niet aanpasbaar volgens de klantenservice.. dus voor mij een waardeloze functie... en dus geheel het horloge niet bruikbaar....

bcdv 07-07-2020

Mooi design, maar geen android

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Met veel plezier pakte ik het apparaat uit. Samsung galaxy is voor mij altijd een betrouwbaar merk geweest. Echter, deze watch draait op Tizen. Normaal geen probleem, maar ik heb 1 belangrijke app, die alleen op android draait. Met andere woorden, voor mij is dit niet het juiste apparaat. Let hier dus wel op bij de aanschaf.

chrissiee 28-06-2020

perfect

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

ik heb de horloge van vrienden gezien en ik stond zo versteld dat ik er ook gelijk een heb gekocht. en ik ben nog nooit zo te vredengeweest over een horloge. :)

Alkmaar 61 28-05-2020

Veel variatie en mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik was al op zoek naar een smart watch en op aanraden van een collega dit horloge bij belsimpel gekocht. Ik heb het nu een week en bevalt mij prima.

Minpunten

• Rubber bandje

Ben 20-05-2020

Groot scherm. Accuduur moet ik nog afwachten.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Fraai horloge. Heb dit horloge gekocht naar aanleiding van de reviews die ik er over had gelezen.
Heeft een hoop mogelijkheden. In het begin kost het wel wat tijd om het horloge helemaal door te hebben hoe het precies werkt. Ook het downloaden van apps via google is nog wel een kunstje.
Maar zoals met alles, als je het door hebt, is dat geen probleem meer. Heb het horloge sinds 2 dagen in bezit en hoop er de komende tijd veel plezier aan te beleven.

Pluspunten

• Groot scherm
  • handige draaischijf

Anoniem 28-03-2020

Bijna helemaal tevreden

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Het is jammer dat Bixby niet in het NEDERLANDS is.Je kan uit heel veel talen kiezen maar NEDERLANDS staat er niet tussen. Het blijkt dat Samsung al vanaf 2019 meldingen geven dat ze er mee bezig zijn maar nog geen bevredigend resultaat

Tonnies 10-03-2020

Super horloge, accu gaat lang mee!

Horloge is echt super
Werkt geweldig met mijn samsung telefoon
Accu gaat 5 dagen mee als ik hem snachts uit zet