Samsung SM-R800N zwart

Kleur(en)
zwart
Vorm
rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-R800N zwart op Kieskeurig.be.

6,4

I_Know 21-10-2018

Zo als een smartwatch moet zijn!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Lang getwijfeld deze Galaxy Watch te kopen omdat ik afhankelijk ben van iOS (iPhone)
Maar gelukkig functioneert deze telefoon zeer goed met de met de meeste functionaliteit. (en dit zijn heel erg veel ;-)
Ik vind het design geweldig net zo als bij de Gear S3.alleen deze nieuwe Galaxy heeft nog meer opties gekregen, kan 50m onderwater zwemmen, het oled scherm is beter en je kunt er 4 dagen met "älways on" mee rond huppelen!

Wat ik wel jammer vind is dat de store opties niet zo uitgebreid zijn als op een Android telefoon: De app op iOS heeft wat beperkingen.

* Belangrijk is natuurlijk wel dat je de firmware kunt updaten, dat gaat niet is een iPhone (ik moest hem echt eerst koppelen aan een Android) en via de Samsung Galaxy Wearble app updaten. Daar moet echt een oplossing voor komen.
* plus je kunt geen faces/wijzerplaten kopen of apps. Dat zou ik wel graag willen.

Voor de rest geen klachten het is een geweldig stukje techniek van Samsung waar ik elk uur van de dag dankbaar gebruik van maakt! Ben er enorm blij mee!!!

Barry vd V. 24-11-2018

Makkelijk te bedienen,

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik was altijd een Apple gebruiker, maar nu de prijzen van de telefoons de pan uit rijzen, en dus ruim boven de 1000€ uitkomen. Heb ik besloten om over te stappen naar android en dat werd de Galaxy Note 8. Mijn Apple Watch serie 3 Nike werkt niet mooi samen met de telefoon. Dus horloge verkocht en de Galaxy Watch gekocht. ...Wat een verademing, makkelijker te bedienen dan de Apple, batterij duur veel beter, overzichtelijker scherm, veel beter aan te passen naar eigen voorkeur. Ik heb een paar aftermarket bandjes extra gekocht, mooie zwarte bumper. Super mooi en superstrak horloge. Enige minpunt de oplader is minder compact en dus wat lastiger weg te stoppen als je veel reist. Naar mijn persoonlijke mening is dit momenteel het beste smart horloge dat te verkrijgen is. Ben er echt enorm blij mee.

Pluspunten

• Grote wijzerplaat
  • Gebruiksgemak
  • Batterij duur

Minpunten

• Oplader te onhandig, geen reis oplader

thorsten 26-10-2018

doet wat je ervan kan verwachten

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik had hiervoor een asus zenwatch 3 die ik gekocht heb op basis van de besturingssoftware.
Ik moet zeggen ik ben tot nu toe niet teleurgesteld in de samsung watch.
De bezel is echt super handig en apps zijn makkelijk te vinden.
Tizen is zeer overzichtelijk.
Enigste minpunt tot nu is toch wel het krakende bandje die je bij iedere beweging hoort (kraakt bij de aansluiting van het bandje op het horloge)
Dit had wel beter gekunt voor 300+ euro.

I-Know 25-10-2018

Meest uitgebreide SmartWatch met het mooiste design

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben een iPhone gebruiker (macht der gewoonte) en ben zeker niet van plan om een Android telefoon aan te schaffen.
Het design van deze slimme horloge vind ik geweldig zoals zijn voorloper de Gear 3.
Omdat de Galaxy (it's all in one name now) meer functionaliteit aan board heeft dan de Gear en bovendien tot 50m waterdicht is heb gekozen voor dit laatste model van Samsung.
Hij voelt prima om mijn pols, het standaard rubberen bandje is van hoge kwaliteit, er zijn ook leren of metalen bandjes verkrijgbaar in diverse kleuren.

Beiden horloges om mijn pols gehad om te kunnen beoordelen.
De Galaxy heeft meer functies en accu gaat tot 4 dagen mee bij "always on" in zuinige modes tot 30 dagen.
Opladen duurt z'n 2 uur. Het Gorilla Glass DX+ is enorm krasbestendig.
In de doos zit een extra bandje voor smalle polsen, oplader, en kleine gebruiksaanwijzing.

De functionaliteit op iOS met de "Galaxy Watch" app is meer dan voldoende alhoewel het op een Android phone net even iets meer kan bieden. Maar of dit nu echt relevant is? Ik kan er prima mee uit de voeten!

Dit is de meest uitgebreide SmartWatch op de markt van dit moment met het mooiste design!

Pluspunten

• Design is prachtig
  • Super helder en scherp ook in de zon
  • 50M waterdicht
  • Veel faces / wijzerplaten verkrijgbaar
  • OLED scherm zeer scherp/helder in zonlicht!

Anoniem 02-10-2018

Prachtig horloge maar paar punten voor verbetering

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Nu 2 weken in bezit. Prachtig mooi, zit lekker (maat 46), werkt snel, goede batterij.
Minpunten:
- Spotify gaat steeds ongewenst aan. Heel vervelend!
Samsung graag dit bekijken!!!!!!
- Spotify werkt niet in de buurt van mijn Note 9. Werkt alleen als de Note 9 op fly-mode gaat of buiten bereik is.
Samsung graag ook hier een oplossing voor.
- Foto widget is verdwenen. Jammer.
- Nog geen mogelijkheid om contactloos te betalen (ondanks NFC die aan staat0).
Kon voorganger S3 wel!!!
- Geen route in mijn sportapp waar ik heb gelopen. Jammer.

Anoniem 27-09-2018

Slecht met Spotify.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Een van de redenen om een smartwatch te kopen was Spotify. Echter sinds ik Spotify heb geïnstalleerd gaat hij vanzelf spelen zodra ik een telefoongesprek heb gevoerd. Of Spotify heeft een bug of Samsung heeft een slecht product. Hoe dan ook gaat de watch retour afzender.

G van Betuw 14-04-2019

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Na lang twijfelen toch overstag gegaan en een smartwatch aangeschaft. Tot op heden geen seconde spijt van. Koppeling met de Samsung S9+ liep op rolletjes en ook het toevoegen van apps is een eitje. De batterijduur valt me iets tegen maar wellicht komt dit ook doordat ik er nog veel mee loop te pielen om het horloge volledig naar mijn zin te krijgen. Absoluut een aanrader voor mensen die minder makkelijk toegang tot hun telefoon hebben of gewoon een leuke gadget zoeken!

Quinten van den broek 19-02-2019

De Beste smartwatch op aarde

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

De horloge Het is een prachtich desig.
Bom vol met alerlij gadgets.
Amezing healt apps je kan je eige goed gezond houden.
ik heb een paar reviews gezien en zie alleen maar goede revieuws.
Een echte aanrader!

cora 04-12-2018

stoer horloge, ook voor dames!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Wat een mooi horloge (46mm). Twijfelde of hij geschikt zou zijn voor een dames pols, maar hij staat hartstikke stoer. Door de vele wijzerplaten die je kan kiezen maakt hij je outfit compleet. Ik hoop dat ik er lang plezier van zal hebben.

Ed 11-11-2019

niet icm Iphone

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

had het gekocht vanwege mooi design en werkt met iphone. Echter functionaliteiten ontbreken icm iphone. alleen berichten ontvangen, niet reageren, wijzigen etc. batterij na 1,5 dag leeg, zelf bij niet continu klok weergave en wifi uit. Dus alleen via bluetooth verbinding met iphone. toen ik ging navigeren met iphone was horloge binnen enkele uren leeg, terwijl er geen berichten op smartwatch binnen kwamen. Al met al niet meer dan een offline horloge dat er leuk uit ziet maar veel te kort op een batterij lading doet en weinig functionaliteit heeft. Niet kopen dus. Er zjn vast betere alternatieven, maar als vervanging van een mooi en degelijk horloge voldoet het niet!!! beter alleen een sporthorloge kopen dat goedkoper is en meer functionaliteit heeft. het is een hoop geld voor alleen een signaleringssysteem dat er een berichtje op je telefoon binnen komt.

Pluspunten

• design

Minpunten

• accuduur
  • functionaliteit
  • niet icm iphone goed te gebruiken

Visb 24-07-2019

Gadget geen echte functionaliteit

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Het horloge zou sport functies moeten kunnen vastleggen maar haalt het lange niet bij Polar, Garmin etc.. Hartslag meten tijdens sporten valt steeds weg, door updates worden functies zoals hoogte profiel bij fietsen zomaar weg gehaald en instellingen veranderen ineens. Niet best van Samsung

Herbie99 21-06-2019

Wat is de toegevoegde waarde van een smartwatch?

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik dacht dat het inmiddels wel tijd was mbt de ontwikkeling voor een smartwatch. Uit reviews bleek de watch van samsung gemiddeld als beste. Design goed, niet bijzonder. Draairing uitstekend maar navigatie waar ik hem voor gekocht had is nog slecht en niet conform google maps met route instellen. Het enige wat het is, is een remote smartphone maar moet je smartphone wel bij je hebben om alles te laten werken. Het enige extraatje wat je krijgt is dat je hartslag continu gemeten wordt en dat je een paar leuke wijzerplaatjes kunt instellen maar de wake-up functie om de wijzerplaat op te laten lichten als ik dat wil werkt slecht. Te traag en maar heel kort en dan weer naar de AON stand. Ik zie voor die prijs dus geen enkele toegevoegde waarde tot mijn smartphone die ik in mijn broekzak heb zitten en alles beter doet. Ook de apps uit de store zijn veel te matig en on interessant. Nee, leuke gadget die voor veel geld weinig toevoegt. Wellicht dat een intensieve sporter er meer heil in ziet maar dan kies je voor een Garmin forerunner.

Pluspunten

• Leuke gadget
  • Technisch goed product
  • Goede constructie

Minpunten

• klein en rond is minder effectief dan apple watch
  • Niet echt geschikt voor navigatie
  • Trage en korte wake-up als je de tijd wilt zien
  • Te duur voor what you get
  • Zeer weinig toegevoegde waarde

Rene112 06-05-2019

Voldoet niet aan verwachtingen

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik heb de Galaxy Watch 46mm nu 4 maanden in mijn bezit. De verwachtingen waren hoog na verschillende vergelijkingen met iWatch en andere smartwatches. Ik heb uiteindelijk de Galaxy gekozen om zijn design/prijs/functionaliteiten (vooral sporten). Ik gebruik hem dagelijks en ook tijdens het sporten. De metingen van het sporten verschillen enorm. De Galaxy watch geeft aan voor een uur intensief sporten slechts 60kcal verbruikt te hebben maar over de dag totaal 19000 kcal verbruikt te hebben. Dat is een absurd verschil en is ook onmogelijk. Ook de hartslagmeter klopt niet. Op een gemiddelde dag zit hartslag tussen 30 en 70 bpm inclusief de trappen die dan zijn gelopen (kleine inspanning dus). Bij 30 hartslagen per minuut wordt het toch wel gevaarlijk of heb je een enorm sporthart. Als digitaal horloge prima maar dit is geen horloge voor metingen van inspanningen of sporten.

Anoniem 18-04-2019

Basisfuncties werken niet

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik was als een kind zo blij toen ik de smartwatch kocht. Maar nu, nog geen maand later, ben ik erg teleurgesteld. Vooral de trappenteller functioneert niet. Ik heb het horloge nu nog geen maand en al op drie dagen is de trappenteller op hol geslagen (1x had ik volgens de wearable 161 trappen gelopen, oftewel bijna 500 meter omhoog). De stappenteller doet hetzelfde, alleen in mindere extremen. Ik kan nu dus al 3 van de vier weken geen doelen halen/meten. Ik ben mijn motivatie kwijt en breng het horloge terug. Hier heb ik niets aan. Sommige andere functie zijn leuk, maar de sportfuncties werken niet of slecht.

Anoniem 15-02-2019

Wat een fijne klassiek, sportieve, trendy horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Sinds een aantal weken beschik ik over een Samsung Smartwatch. Wat een fijne horloge. Ik kan simpel de layout aanpassen en mijn sportieve prestatie bijhouden.
Door verschillende wijzeplaten downloaden kan ik de horloge aanpassen aan het soort evenement. Sportief, Klasiek, Trendy, alles is mogelijk.
En dan op de twee dagen mijn horloge opladen. Door de bluetooth verbinding met mijn smartphone is dat wel noodzakelijk. Maar met de nette oplader kan de horloge gemakkelijk s'nachts worden opgeladen zodat je de volgende dag weer met deze horloge kan pronken.

Barend 21-01-2019

Mooie horloge, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Laatst gekocht als verjaardagscadeautje, vind hem goed zitten. Voordeel is ook de langere batterijduur waardoor je hem de hele dag kunt gebruiken. Helaas wil spotify niet goed werken door een fout of storing. Telkens start de app automatisch op zonder dat ik dat wil! Heel vervelend!!

Pluspunten

• Zit als gegoten
  • lange batterij duur
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Spotify werkt moeizaam door fout

Rocky 04-01-2019

Verrassend

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Nu pas een week in gebruik. Gekocht omdat ik de watch bij een ander in gebruik heb gezien. Dat sprak mij aan. Het digitale horloge wat ik eerder in bezit had had meer mogelijkheden maar was na korte tijd stuk wegens vochtproblemen. Positief over de batterijduur en alle mogelijkheden van deze klok. Nog steeds aan het ontdekken wat er meer mogelijk is. Vooralsnog positief.

Alfredo 30-12-2018

Geweldig

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Vorige week dit horloge van mijn kinderen gekregen. Wat een uitkomst. In het verleden moest ik elke keer op mijn telefoon kijken. Nu zie ik wat er binnenkomt. Wat een rust geeft dat. Zowel privé als zakelijk. En als ik ga sporten of slapen, ik heb het gevoel dat dit horloge over mij waakt. Moet er nog wel aan wennen maar denk dat ik straks niet meer zonder kan.

Marcus 72 03-12-2018

Prima horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik heb dit horloge nog maar een paar dagen, nu al super blij mee!!
Lang getwijfeld over verschillende modellen, uiteindelijk blij met deze keuze!

Robbie13 10-09-2018

Geweldig

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

In 1 woord geweldig. Zoveel mogelijkheden. Jammer dit eigenlijk, hierdoor gaan meer mensen dit horloge kopen en ben ik niet meer speciaal.