Samsung SM-R800N zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-R800N zwart op Kieskeurig.be.

6,4

I_Know 21-10-2018

Zo als een smartwatch moet zijn!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Lang getwijfeld deze Galaxy Watch te kopen omdat ik afhankelijk ben van iOS (iPhone)
Maar gelukkig functioneert deze telefoon zeer goed met de met de meeste functionaliteit. (en dit zijn heel erg veel ;-)
Ik vind het design geweldig net zo als bij de Gear S3.alleen deze nieuwe Galaxy heeft nog meer opties gekregen, kan 50m onderwater zwemmen, het oled scherm is beter en je kunt er 4 dagen met "älways on" mee rond huppelen!

Wat ik wel jammer vind is dat de store opties niet zo uitgebreid zijn als op een Android telefoon: De app op iOS heeft wat beperkingen.

* Belangrijk is natuurlijk wel dat je de firmware kunt updaten, dat gaat niet is een iPhone (ik moest hem echt eerst koppelen aan een Android) en via de Samsung Galaxy Wearble app updaten. Daar moet echt een oplossing voor komen.
* plus je kunt geen faces/wijzerplaten kopen of apps. Dat zou ik wel graag willen.

Voor de rest geen klachten het is een geweldig stukje techniek van Samsung waar ik elk uur van de dag dankbaar gebruik van maakt! Ben er enorm blij mee!!!

Barry vd V. 24-11-2018

Makkelijk te bedienen,

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik was altijd een Apple gebruiker, maar nu de prijzen van de telefoons de pan uit rijzen, en dus ruim boven de 1000€ uitkomen. Heb ik besloten om over te stappen naar android en dat werd de Galaxy Note 8. Mijn Apple Watch serie 3 Nike werkt niet mooi samen met de telefoon. Dus horloge verkocht en de Galaxy Watch gekocht. ...Wat een verademing, makkelijker te bedienen dan de Apple, batterij duur veel beter, overzichtelijker scherm, veel beter aan te passen naar eigen voorkeur. Ik heb een paar aftermarket bandjes extra gekocht, mooie zwarte bumper. Super mooi en superstrak horloge. Enige minpunt de oplader is minder compact en dus wat lastiger weg te stoppen als je veel reist. Naar mijn persoonlijke mening is dit momenteel het beste smart horloge dat te verkrijgen is. Ben er echt enorm blij mee.

Pluspunten

• Grote wijzerplaat
  • Gebruiksgemak
  • Batterij duur

Minpunten

• Oplader te onhandig, geen reis oplader

I-Know 25-10-2018

Meest uitgebreide SmartWatch met het mooiste design

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben een iPhone gebruiker (macht der gewoonte) en ben zeker niet van plan om een Android telefoon aan te schaffen.
Het design van deze slimme horloge vind ik geweldig zoals zijn voorloper de Gear 3.
Omdat de Galaxy (it's all in one name now) meer functionaliteit aan board heeft dan de Gear en bovendien tot 50m waterdicht is heb gekozen voor dit laatste model van Samsung.
Hij voelt prima om mijn pols, het standaard rubberen bandje is van hoge kwaliteit, er zijn ook leren of metalen bandjes verkrijgbaar in diverse kleuren.

Beiden horloges om mijn pols gehad om te kunnen beoordelen.
De Galaxy heeft meer functies en accu gaat tot 4 dagen mee bij "always on" in zuinige modes tot 30 dagen.
Opladen duurt z'n 2 uur. Het Gorilla Glass DX+ is enorm krasbestendig.
In de doos zit een extra bandje voor smalle polsen, oplader, en kleine gebruiksaanwijzing.

De functionaliteit op iOS met de "Galaxy Watch" app is meer dan voldoende alhoewel het op een Android phone net even iets meer kan bieden. Maar of dit nu echt relevant is? Ik kan er prima mee uit de voeten!

Dit is de meest uitgebreide SmartWatch op de markt van dit moment met het mooiste design!

Pluspunten

• Design is prachtig
  • Super helder en scherp ook in de zon
  • 50M waterdicht
  • Veel faces / wijzerplaten verkrijgbaar
  • OLED scherm zeer scherp/helder in zonlicht!

thorsten 26-10-2018

doet wat je ervan kan verwachten

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik had hiervoor een asus zenwatch 3 die ik gekocht heb op basis van de besturingssoftware.
Ik moet zeggen ik ben tot nu toe niet teleurgesteld in de samsung watch.
De bezel is echt super handig en apps zijn makkelijk te vinden.
Tizen is zeer overzichtelijk.
Enigste minpunt tot nu is toch wel het krakende bandje die je bij iedere beweging hoort (kraakt bij de aansluiting van het bandje op het horloge)
Dit had wel beter gekunt voor 300+ euro.

Anoniem 02-10-2018

Prachtig horloge maar paar punten voor verbetering

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Nu 2 weken in bezit. Prachtig mooi, zit lekker (maat 46), werkt snel, goede batterij.
Minpunten:
- Spotify gaat steeds ongewenst aan. Heel vervelend!
Samsung graag dit bekijken!!!!!!
- Spotify werkt niet in de buurt van mijn Note 9. Werkt alleen als de Note 9 op fly-mode gaat of buiten bereik is.
Samsung graag ook hier een oplossing voor.
- Foto widget is verdwenen. Jammer.
- Nog geen mogelijkheid om contactloos te betalen (ondanks NFC die aan staat0).
Kon voorganger S3 wel!!!
- Geen route in mijn sportapp waar ik heb gelopen. Jammer.

Anoniem 27-09-2018

Slecht met Spotify.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Een van de redenen om een smartwatch te kopen was Spotify. Echter sinds ik Spotify heb geïnstalleerd gaat hij vanzelf spelen zodra ik een telefoongesprek heb gevoerd. Of Spotify heeft een bug of Samsung heeft een slecht product. Hoe dan ook gaat de watch retour afzender.

Gijsvl 04-02-2020

Prachtig horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik heb dit horloge op 20 december gekocht, ik was direct onder de indruk van de batterij. Ook vond ik het verbazingwekkend hoeveel apps er te vinden zijn. Ook vind het ronde scherm een stuk stijlvoller dan veel andere smartwatches.

G van Betuw 14-04-2019

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Na lang twijfelen toch overstag gegaan en een smartwatch aangeschaft. Tot op heden geen seconde spijt van. Koppeling met de Samsung S9+ liep op rolletjes en ook het toevoegen van apps is een eitje. De batterijduur valt me iets tegen maar wellicht komt dit ook doordat ik er nog veel mee loop te pielen om het horloge volledig naar mijn zin te krijgen. Absoluut een aanrader voor mensen die minder makkelijk toegang tot hun telefoon hebben of gewoon een leuke gadget zoeken!

Quinten van den broek 19-02-2019

De Beste smartwatch op aarde

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

De horloge Het is een prachtich desig.
Bom vol met alerlij gadgets.
Amezing healt apps je kan je eige goed gezond houden.
ik heb een paar reviews gezien en zie alleen maar goede revieuws.
Een echte aanrader!

cora 04-12-2018

stoer horloge, ook voor dames!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Wat een mooi horloge (46mm). Twijfelde of hij geschikt zou zijn voor een dames pols, maar hij staat hartstikke stoer. Door de vele wijzerplaten die je kan kiezen maakt hij je outfit compleet. Ik hoop dat ik er lang plezier van zal hebben.

Anoniem 05-04-2021

Valt erg tegen

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Voor sporten (waarvoor ik hem heb gekocht) is de horloge waardeloos!! Tijdens sporten stopt hij soms met opnemen. Gps doet het soms wel soms niet. Trap lopen is niet betrouwbaar.
Met de app Strava heeft hij veel moeite.
Dit horloge niet kopen als je een sportief persoon bent!!!

Anoniem 03-04-2021

Handig, stijlvol en onverwoestbaar

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Om te beginnen is de prijs/kwaliteitsverhouding prima. Deze smartwatch is handig en makkelijk in gebruik. Ik ben best onhandig als het gaat om het niet beschadigen van spullen. Hij is al een paar keer hard gevallen of tegen een korrelige muur geschaafd. Geen enkele beschadiging.

in gebruik is hij ook heerlijk. Makkelijke om widgets toe te voegen, of te verwijderen. Hij is ook nog stijlvol en naar ieders stijl aan toepassen. Ik ben er enorm blij mee.

Jotoe 31-03-2021

Bevalt goed. Alles werkt formidabel

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Voor wielrennen Strava. Snachts mijn slaapritme vastleggen. Veel mogelijkheden. Had ik eerder moeten aanschaffen :)

Ricardo25 29-03-2021

Kan niet zonder.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Heb de horloge als kado gekregen van mijn vriendin maar kan totaal niet meer zonder, als die op de oplader moet vind ik het al zonde. Hij werkt goed, vele functies, ben er superblij mee!!! En tenslot kun je de stijlen wijzigen, vind hem stijlvol en ziet er super uit.

Cire 01-03-2021

Magisch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Iedere dag verbaas ik mr wat er mogelijk is met deze watch. Gaaf vind ik de blikken vsn iedereen om me heen als ik via mijn horloge een telefoon gesprek voer

Scarlie 24-02-2021

Mooi, groot en superhandig horloge!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Na mezelf een Samsung Galaxy Watch 42mm cadeau te hebben gegeven heb ik besloten om de Galaxy Watch 46mm cadeau te doen aan mijn (ietwat jaloers op mijn horloge) vriend. De batterijduur is erg fijn, gemiddeld 3 dagen wegens intensief gebruik. Het direct kunnen bellen en gebeld worden via het horloge is een enorme pré en de gebruiksvriendelijkheid is super. De "Find my Phone" functie wordt ook bijzonder vaak gebruikt, wat aantoont dat deze functie bijzonder handig is! Al met al enorm tevreden!

Vos34 06-02-2021

Bevalt super!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Heel tevreden mee. Twijfelde over de aanschaf en daarom niet de duurste genomen.. Maar... echt supervding!

Anoniem 04-02-2021

Sluit naadloos aan op je (smart) behoeftes!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Verschillende modellen van diverse merken getest, dit product onderscheid zich duidelijk op bedieningsgemak en batterijduur. De keuze van gratis wijzerplaten mag betreft wat meer zijn. Eenmaal om de pols verkoopt hij zich eigenlijk vanzelf. Super apparaat.

Anoniem 04-02-2021

Mooi design hoop handige funties

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik heb er nu twee. De galaxy watch en de gear S3. Ik vind bijde nog steeds erg mooi.
De batterij van de watch gaat wel langer mee en heeft was meer functies dan de S3.
Wat ik ook erg mooi vind is dat de band overloopt in het horloge wat het een mooi geheel maakt. Wat ik wel mis is betalen met het horloge. ING heeft hier geen app voor dit terwijl het technisch wel mogelijk is.

Danny28 02-02-2021

Hij doet wat hij moet doen! En meer!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik heb de samsung galaxy watch nu 2 weken in bezit, en alles werkt perfect zo geeft hij direct melding als je een WhatsApp bericht binnen krijgt. maar ook de keuzes van de klok zijn super mooi je kunt elke dag een ander klokje kiezen. Het enige minpunt vind ik de reactie snelheid wanneer er iemand aanbelt via de nest hello of de reactie snelheid op de nest protect rookmelders je krijgt pas na 4minuten een melding op de horloge. Voor de rest hij heeft een geweldig draagcomfort en oogt super duur hij is dan ook qua prijs kwaliteit zeker geen miskoop.