Garmin Forerunner 235 zwart, rood

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Forerunner 235 zwart, rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

KatrienV 10-09-2017

Super horloge

Geschreven voor: Garmin Forerunner 235

Ik heb deze aangekocht omdat mijn doel dit jaar een halve marathon is en volgend jaar een hele marathon. Tot nu toe ben ik heel tevreden over mijn horloge.
Makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden. Lange batterij duur en laad snel op. Geeft ook intensiteit niveau van je training aan en hoe lang je best hersteld. Je kan een max hartslag instellen van en dat deze je verwittigd als je erover gaat. Ik mis alleen een wandelfunctie.
Omdat ik zowel hardlopen als trail, loopband en wandelen doe en ik daarvoor ook andere schoenen gebruik moet ik steeds in connect app mijn standaard schoenen aanpassen. En geeft dit ook een vertekend overzicht.
Voor de rest super product en ook een hele mooie kleur. Ik krijg er regelmatig complimenten over.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede verbinding
  • Handige menu's
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Bandje begint dof te worden