De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Fossil FTW6080 grijs op Kieskeurig.be.

baby_becca 10-01-2022

Mooie smartwatch met veel functionaliteiten

Geschreven voor: Fossil FTW6080 grijs

Op dit moment heb ik mijn nieuwe smartwatch al een tijdje in gebruik. Qua design vind ik deze smartwatch wel wat groot om mijn pols, daar moet je van houden. Verder zit het materiaal wel prettig en kan je er ook prima mee slapen. De batterijduur zoals vele al hebben gezegd is kort, hij gaat 1 dag mee bij mij ongeveer. Het opladen gaat gelukkig wel snel. De smartwatch houdt mijn activiteit en hartpunten bij waardoor ik kan zien of ik wel voldoende beweeg en ik vind het ook zinvol om mijn slaap te tracken. Verder is de smartwatch uiteraard handig bij binnenkomende appjes en het is ook superhandig om ze te kunnen beantwoorden met je smartwatch. Ik was ook verbaasd dat ik foto's kan bekijken die binnenkomen via de app! Verder vind ik het handig om ook de weersvoorspellingen via de smartwatch te kunnen zien. Ik gebruik ook regelmatig de timer voor bijvoorbeeld het tandenpoetsen van de kinderen. De smartwatch kan je ook koppelen met een tablet wat ik erg fijn vind.

Pluspunten

• design
  • slaap tracken

Minpunten

• wat groot om pols
  • batterij gaat 1 dag mee

e**n@h**l.nl 09-01-2022

Fijne smartwatch

Geschreven voor: Fossil FTW6080 grijs

Ik vind dit een fijne smartwatch! Hij laadt snel op en de batterij gaat ook lang mee. Het is handig dat de watch verbonden kan worden met je telefoon, WhatsApp notificaties komen dan ook binnen op het horloge. Vooral Spotify vind ik erg handig, via de smartwatch kun je je muziek op je telefoon afspelen. De enige kuren die ik heb bevonden zijn dat de watch soms niet verbonden is met de telefoon, waardoor ik het weer moet koppelen met elkaar. Verder is het een hele mooie watch met veel functies.

Pluspunten

• design
  • gemak

Minpunten

• batterij
  • reconnecten

b**g@h**l.com 04-01-2022

Het is mooi horloge. Maar ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik langer met de accu kan doen. Nu vind ik dat hij erg snel leeg is.

AnnedeW 27-11-2021

Een mooi horloge

Geschreven voor: Fossil FTW6080 grijs

Een mooi horloge, de kleur is prachtig.
Er zitten heel veel functies op, vooral erg handig tijdens het sporten.
Draag het horloge iedere dag.

Pluspunten

• Mooi
  • Veel opties
  • Sporten
  • Gezondheid

Minpunten

• Zwaar

Flyingfrenk 23-11-2021

Fijne smartwatch

Geschreven voor: Fossil FTW6080 grijs

Fijne smartwatch, doet goed zijn werk. Opladen gaat snel en het is een gebruiksvriendelijk horloge. Fijn om te gebruiken bij het sporten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Zit fijn

Naartjie 23-11-2021

Smartwatch met hoge vewachtingen die niet waargemaakt worden

Geschreven voor: Fossil FTW6080 grijs

Het uurwerk is zwaarder dan ik verwachtte, daarom moet het bandje strak anders zakt het naar achteren. Gelukkig is het een fijn bandje dus dat ik overdag niet zo erg. Om de slaap te monitoren is echter wat oncomfortabel.
De batterij is snel leeg en daarom is ‘s nachts dragen ook moeilijker.
Het uurwerk is ook wat protseriger dan ik van de plaatjes dacht door het goud en de flonkersteentjes.
De apps en de bediening is niet intuïtief en de instructies niet duidelijk. Er zijn meerdere manieren om stappen te tellen en als ik voor het ene kies, doet de andere het niet.
Het is leuk om verschillende plaatjes als uurwerk te kiezen maar daar maak ik in de praktijk na het initiële kiezen geen gebruik van.
Al met al valt deze smartwatch me iets tegen.

Pluspunten

• Comfortabel bandje
  • Verschillende uiterlijken

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Niet intuïtief

Celle 23-11-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Fossil FTW6080 grijs

Mijn eerste indruk, mooi en groot, stoer horloge. Maar ook vrouwelijk en elegant. Het was een beetje puzzelen, om hem werkend te krijgen. Maar het wees zich zelf allemaal. De batterij is wel snel leeg, je moet soms een beetje plannen, wanneer je hem oplaadt. De app, is in vergelijking met andere smartwatch erg simpel en houd niet een overzicht bij van prestaties of stappen van een week. Ik draag m eerder om het mooie dan om de functies.

• Groot
  • Helder beeld

Minpunten

• App is simpel

Celle 20-11-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Fossil FTW6080 grijs

Pluspunten

• Groot

Minpunten

• App is simpel