Samsung SM-R800N zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-R800N zwart op Kieskeurig.be.

6,4

Barry vd V. 24-11-2018

Makkelijk te bedienen,

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik was altijd een Apple gebruiker, maar nu de prijzen van de telefoons de pan uit rijzen, en dus ruim boven de 1000€ uitkomen. Heb ik besloten om over te stappen naar android en dat werd de Galaxy Note 8. Mijn Apple Watch serie 3 Nike werkt niet mooi samen met de telefoon. Dus horloge verkocht en de Galaxy Watch gekocht. ...Wat een verademing, makkelijker te bedienen dan de Apple, batterij duur veel beter, overzichtelijker scherm, veel beter aan te passen naar eigen voorkeur. Ik heb een paar aftermarket bandjes extra gekocht, mooie zwarte bumper. Super mooi en superstrak horloge. Enige minpunt de oplader is minder compact en dus wat lastiger weg te stoppen als je veel reist. Naar mijn persoonlijke mening is dit momenteel het beste smart horloge dat te verkrijgen is. Ben er echt enorm blij mee.

Pluspunten

• Grote wijzerplaat
  • Gebruiksgemak
  • Batterij duur

Minpunten

• Oplader te onhandig, geen reis oplader

I-Know 25-10-2018

Meest uitgebreide SmartWatch met het mooiste design

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben een iPhone gebruiker (macht der gewoonte) en ben zeker niet van plan om een Android telefoon aan te schaffen.
Het design van deze slimme horloge vind ik geweldig zoals zijn voorloper de Gear 3.
Omdat de Galaxy (it's all in one name now) meer functionaliteit aan board heeft dan de Gear en bovendien tot 50m waterdicht is heb gekozen voor dit laatste model van Samsung.
Hij voelt prima om mijn pols, het standaard rubberen bandje is van hoge kwaliteit, er zijn ook leren of metalen bandjes verkrijgbaar in diverse kleuren.

Beiden horloges om mijn pols gehad om te kunnen beoordelen.
De Galaxy heeft meer functies en accu gaat tot 4 dagen mee bij "always on" in zuinige modes tot 30 dagen.
Opladen duurt z'n 2 uur. Het Gorilla Glass DX+ is enorm krasbestendig.
In de doos zit een extra bandje voor smalle polsen, oplader, en kleine gebruiksaanwijzing.

De functionaliteit op iOS met de "Galaxy Watch" app is meer dan voldoende alhoewel het op een Android phone net even iets meer kan bieden. Maar of dit nu echt relevant is? Ik kan er prima mee uit de voeten!

Dit is de meest uitgebreide SmartWatch op de markt van dit moment met het mooiste design!

Pluspunten

• Design is prachtig
  • Super helder en scherp ook in de zon
  • 50M waterdicht
  • Veel faces / wijzerplaten verkrijgbaar
  • OLED scherm zeer scherp/helder in zonlicht!

Wim3 13-10-2021

rood scherm rond de digitale tijd

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

ik krijg regelmatig een rood scherm rond de digitale tijd.
net opnieuw opgestart en het is nu voorlopig weer weg, verder een perfect toestel

DDijkshoorn 12-10-2021

Heel fijn horloge!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Sinds twee weken mijn Samsung watch 46mm zilver nu in gebruik. Ik had via diverse kanalen al wat reviews en filmpjes erover opgezocht. Alles wat ik zag en wat ik nodig heb werkt foutloos en soepel. Van berichten tot aan de "medische" apps werkt alles naar behoren. De smartwatch koppelt makkelijk, zover ingewikkelde handelingen. Hij is snel, grafisch meer dan prima voor mij en robuust. Ondanks dat het een "ouder" model is doet deze smartwatch niet onder voor een gloednieuw high-end model!

Anoniem 08-10-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben zeer tevreden over het product. Helaas is het magneetbandje nu kapot maar dat was eigen schuld. Daar zal ik een nieuwe voor moeten halen. verder werken alle functies perfect

PaulP1981 07-10-2021

de hardware-ervaring is fenomenaal!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Zoals hierboven al staat vind ik de bediening, interface en de looks van de samsung galaxy watch bijzonder goed. Ik heb altijd al een samsung horloge willen hebben. Ik gebruikte hiervoor een andere smartwatch maar deze is echt next level, de bezel en de looks van de interface zijn bijzonder gaaf en de batterij is ook veel beter dan mijn vorige watch

Anoniem 06-10-2021

Prima smart Watch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Veel mogelijkheden om zelf aan te passen en in te vullen
Goede apps en bij de zeker ook voor de tijd

Ali h 05-10-2021

Top

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Het is echt top als het niet aan bleutooth lag zou ik gwn mijn telefoon niet naar buiten meenemen...

Jordy053 01-10-2021

Werkt perfect

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Doet precies wat het moet doen , met een goede batterijen duur en prijs-kwaliteit verhouding. Kan hem iedereen aanraden

P1943 29-09-2021

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Alle mededelingen komen perfect binnen. Het horloge draagt prettig. De mogelijkheden voldoen aan mijn wensen. Een aanrader.

Anoniem 29-09-2021

Zeker blij mee

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik was tot vandaag zeer tevreden maar hij is net opgestuurd naar samsung omdat de sensor het niet meer doet dus geen stappenteller en hartslagmeter enzo

Joao 29-09-2021

Geweldige horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Super handige horloge ook zeker super blij mee horloge zelf ziet er goed uit hij zit lekker systeem werkt goed en lekker snel ook zeker een goeie aankoop geweest

Anoniem 28-09-2021

Een leuke en handige horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik gebruik de horloge nu bijna een maand. En het bevalt me erg goed. Geen problemen of bugs tegen gekomen. Hij werkt heel goed voor het sporten echt een ondersteuning om ook alles bij te houden. Dit horloge zou ik wel aan mensen aanbieden als ze ook gaan sporten en willen afvallen.

Anoniem 27-09-2021

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik vind hem heel mooi, en ben blij dat ik hem heb. Maar ben minder tevreden over als ik de bluetooth of wifi aan het gaat hij geen dag mee. Maar als ik het uit heb staan gaat hij makkelijk 3/4 dagen mee

Hansko 27-09-2021

Nice design

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Zeer fijn om te dragen vanwegen het gewicht en grote.
Het enige wat ik jammer vindt aan het horloge/software is, dat je niet kunt whatsappen vanaf het horloge helaas alleen beandtwoorden.

Evert65 22-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Een schitterend design en is makkelijk te bedienen overzichtelijk, het opladen is ook makkelijker gewoon

Dirk2336 21-09-2021

Super fijne smartwatch!!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Lange batterijduur!! Wifi, zeer gebruiksvriendelijk in bediening en een logisch menu.
Verbinding met mijn telefoon is altijd 100% en er zijn leuke apps die te combineren zijn met je telefoon...Top klokkie!!!

Steven Andre 19-09-2021

Opvallend en veelzijdig

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Dit een opvallend en veelzijdig horloge .
Stevig met en goed sluitende polsband.
Waterdicht en goed afleesbaar.
Met de verschillend apps. kan je nog meer funties en nieuwe wijzerplaten gaan gebruiken.
Een echte aanrader.

David1980 19-09-2021

Super horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik gebruik hem onder andere voor m’n sport ben er goed tevreden over en de accu gaat lang mee de vorm is convertabel goede over zicht

MJW Limpens 16-09-2021

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Sinds de eerste dag blij met mijn SmartWatch.
* lange batterijduur
* goed formaat
* makkelijk koppelen met mobiel
*handige apps/wedges
Doe wat hij moet doen.