Samsung Galaxy Watch Active2 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 paars op Kieskeurig.be.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

Miek77 18-10-2021

Fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Het horloge doet wat het moet doen. Voor mij is hartslag meti g erg belangrijk belangrijk. Makkelijk in gebruik en de bloeddruk meting en ecg zijn fijn.

kayleigh81189 16-10-2021

prrrfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Het is een super fijn horloge, doet wat die moet doen, was er eerst wat onzeker over maar toch besteld en dik tevreden!! ik ben een blij mens!

Menzie 16-10-2021

Robust ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Geweldige smartwatch die tegen een goed stootje kan. Is bijna niet kapot te krijgen. Moor scherm en lange batterijduur, heb erg weinig mankementen met deze aankoop

Kwatschie 15-10-2021

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Ben super blij met het horloge . Het motiveert me om in beweging te komen en te blijven . Super fijn dat hij ook om kan blijven met zwemmen. Tot nu toe maar 1 nadeel en dat is dat hij iedere dag opgeladen moet worden.

SanneN 15-10-2021

Mooi en fijn horloge met veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Dit is een heel fijne smartwatch; je kunt er vrijwel alles mee. Bijna elke app die ik op mijn telefoon heb kan ik ook op het horloge gebruiken: berichten ontvangen en versturen, oproepen, weer, agenda etc. Daarnaast is hij gekoppeld met Samsung Health en heeft hij diverse apps om je beweging en gezondheid bij te houden: stappenteller, een heel ruim aanbod aan trainingen om te tracken, hartslag, bloeddruk, hoeveel water je drinkt, slaap tracken. Ik mis alleen de sport tennis, daarvan kan je geen training tracken, maar dat heb ik opgelost door "andere training" te selecteren. In de health app kun je dit later nog wijzigen naar tennis.
Naast de functionaliteiten is het ook een mooi horloge. Ik vind het mooi dat hij rond is, en je kan het scherm helemaal zelf instellen qua achtergrond en look & feel. De batterij gaat iets langer dan een dag mee, waarbij ik hem dan dag en nacht draag. Je kan 'm op spaarstand zetten, dan heb je minder apps die je kan gebruiken maar gaat hij wel een stuk langer mee. Overall heel blij mee!

Renske1987 14-10-2021

Echt helemaal top, deze moet je hebben

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Echt een geweldig horloge. Ideaal tijdens het sporten, maar ook heel handig om snel even de berichten te lezen. Je kan er zo muziek mee afspelen, snel de telefoon opnemen als je gebeld wordt. Ik heb er super veel plezier van! Batterij is ook erg goed waardoor het horloge prima 2 dagen mee kan gaan. Echt een aanrader, deze moet je gewoon hebben. Echt helemaal top

Romymer 12-10-2021

I love it!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Super fijne smart watch, ook makkelijk te bedienen.
Baterij gaat lang mee, en bellen hoor je ook goed.
Zitten veel functies op, en je kan ook nog eventueel als toevoegen.
Erg blij mee.

Vicki 11-10-2021

The best brand ever

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Choosing Samsung was the best choice I've made in my life. I own now 2 Samsung electronics and I am happy with them. I own a Samsung A30 and until now my phone is working perfect. I have recently gotten a Samsung smartwatch active for my birthday and this is a great item to have. It tracks your heart rate, stress level, how much you have worked out in a day. This watch is basically a phone in a watch form. You don't necessary need to use your phone if you have this watch. This watch have been making it easy for me at work since we are not allowed to have any phones on the work floor. My watch doesn't let me miss anything. I still get my messages, see who is calling and what's going on , on social media. Get yourself the watch you won't regret it.

Anoniem 10-10-2021

My Personal Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Smartwatch, smart is hij zeker, maar ik vind het ook leuk dat ik hem kan personaliseren. Ik heb de versie met drie bandjes, dat is al af te stemmen op mijn smaak. De watch zelf heeft zoveel mogelijkheden, ik heb ze nog niet allemaal ontdekt, dat maakt het ook weer extra leuk!

Karin1 10-10-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Deze smart watch doet wat je er van verwacht. En soms zelf nog meer. Zo motiveert hij dat je niet te lang blijft zitten.

mjvermeltfoort 08-10-2021

Ik beweeg veel meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Sinds ik de Galaxy Watch heb merk ik dat ik veel meer gemotiveerd ben om in beweging te komen. Onder andere doordat de Watch aangeeft wanneer het tijd is om te bewegen, maar ook door bij het wandelen de training op te nemen en nog net even een rondje extra te lopen om doelen te behalen.

Thalia 23 08-10-2021

Goed product!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Er prettig te gebruiken als je al een samsung telefoon hebt! Spotify werkt er niet super goed op helaas, die kan redelijk traag zijn en vast lopen. Maar ik weet niet zeker of dat aan spotify licht of de watch. Veder ben ik zeer tevreden!

Kaas22 07-10-2021

Handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Ik ben heel blij met het horloge heel handig en vooral chill tijdens het werken ik heb er super veel plezier van en zou vaker iets van samsung willen halen

Marjolein36 02-10-2021

Fijn klokje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Handige horloge. Behalve de tijd kan je er veel meer mee lezen. Altijd handig om het nieuwsgierige aapje tevreden te houden door gelijk te zien wie je appt of mailt.

Wilhelminaaa 01-10-2021

Life changer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Na lang vergelijken toch gekozen voor de Samung smartwatch. Heb het nu 2 weken in gebruik en ben helemaal happy. Ik kan mijn slaappatroon verbeteren nu ik inzicht heb in mijn slaap patroon en de fases. Als ik een uurtje stil zit krijg ik een melding om te bewegen of stretchen. Een een top motivator tijdens het sporten en wandelen. Waar ik normaal maar 1x per week mijn stappendoel behaald heb ik afgelopen week als 4x het stappendoel behaald. Enige minpunt dat om de 2/3 dagen batterij moet opladen. Gelukkig na 1,5uur weer een volle batterij. Ik ben meer dan tevreden

Nolten 29-09-2021

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Zeer tevreden met de Samsung Galaxy Active 2. Na de Samsung Galaxy active toch maar de opvolger gekozen. Licht in gebruik, merk bij het sporten niet dat je hem om hebt. Detecteerd je activiteiten goed en is makkelijk naar eigen voorkeuren in te stellen. Fijn dat je nu ook je gesprekken gelijk kunt beantwoorden, zonder he mobiel erbij te hoeven pakken.....

Daan95 29-09-2021

Waardeloos

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Stappen tellen bijna niet, batterij gaat net aan anderhalve dag mee in de spaarstand. En sinds ik een nieuwe telefoon heb kan dat ding niet gekoppeld worden. Terwijl dat de samsung galaxy a52s is.

Anoniem 28-09-2021

Super

Gekregen voor mijn verjaardag
Vooral om gezond en fit te blijven
En natuurlijk om mijn zakelijke mail enz te zien

Jaroslav 28-09-2021

Onduidelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Het gebruiksgemak valt tegen. Eerst werkte de slaapfunktie gewoon en toen ineens niet meer en volkomen onduidelijk waarom. De manual gedownload maar dat helpt ook niet helaas. Wel heel handig dat je ermee kan bellen.