Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 op Kieskeurig.be.

Cata123 07-12-2021

Heel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Ik vind dit smartwatch geweldig. Heel veel functies and past goed op mij. Kortom, dit is een goed aankoop.

Anoniem 05-12-2021

Prima!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Alles werkt prima, duidelijk en gebruiksvriendelijk! Batterij zou iets langer mee mogen gaan. Kortom: Dikke prima!

Nancy37 04-12-2021

Geweldig galaxy watch 3

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Fijn in gebruik en ben er blij mee en ik lan er ook mee bellen en app het is ook mooi maatje om je arm.

Leeletni 03-12-2021

Mooie, goede smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Goede smartwatch die er goed uitziet. Het enige dat ik jammer vind, is het feit dat ik sommige van mijn programma's niet kan installeren, die ik wel op mijn telefoon heb.

Guus 007 03-12-2021

Super ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Super tevreden met het horloge makkelijk geïnstalleerd doet alles bijna zelf die draaiing is perfect

Anoniem 03-12-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Ben er geweldig blij mee. Veel functie ontvangt alle meldingen van Social media en email. Veel sportfuntie. Werkt perfect met de Samsung app

Lucas19931993 27-11-2021

Super fijne smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Hele fijne smartwatch. Je kan er zoveel mee. Houd alles bij, alle meldingen komen duidelijk in beeld. Wil niet meer anders!

Alex1 26-11-2021

Fijn geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Ik gebruik altijd Samsung vind de besturing geweldig. het is iedergeval een aanrader voor mijn nieuwe telefoon zal ik graag de nieuwste willen

Corien58 25-11-2021

Fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Veel mogelijkheden. Fijn horloge, krijg veel inzicht in mijn gezondheid en prestaties , maar batterij snel leeg.

Daniellavdsdr 23-11-2021

Mooi horloge met alle items die ik wil. Heel blij

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Mooi horloge qua uiterlijk. Heeft alles wat ik nodig heb en niet moeilijk in gebruik. Alleen vind ik de batterij gauw leeg. Moet eigenlijk iedere dag opladen terwijl ik hem niet overdadig gebruik.

Anoniem 18-11-2021

mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

ik was nog niet bekend met een smart watch dus niet echt een vergelijking. maar ik hibd deze echt top.

Anoniem 17-11-2021

Goede apps

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Heb dit horloge nog te kort voor een goed beeld voor alsnog ziet het er goed uit en werkt naar mijn inzien perfect

Anoniem 16-11-2021

Doet wat je van hem verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Makkelijk in de bediening en geeft goed je gegevens weer
Zoals hartslag bloeddruk en jesper activiteiten

Marc van H 15-11-2021

Topding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Draag het ding 25/7, is niet snel leeg, heeft alle voor mij nuttige gadgets. Laat ook heel mooi mijn hardlooproute zien, meet hartslag, geeft tussentijden door. Kortom, voor mij geen andere meer

Ronny vG68 15-11-2021

Voldoet aan mijn wensen. Aanrader!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Heb de smartwatch aangeschaft ivm valdetectie en SOS alamering. Voldoet prima, gerustelling voor omgeving.
Diverse opties die herstel ondersteunen, na val en gezondheidsklachten, hersenbloeding. Meten is weten.
Man 68 jaar

Bart C 13-11-2021

Mooi horloge, weinig functionaliteit, Geen LTE !!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Op zich vind ik het horloge mooi, maar de verkoper verzekerde me dat dit een toestel was met LTE, zoadat ik de smartphone niet nodig had met mijn Telenet-abonnement. Achteraf bleek dit allerminst waar en heb ik een smartwatch waarbij ik steeds de smartphone dien mee te nemen tijdens het lopen, wandelen, sporten. Waist of money!

Aileen76 12-11-2021

Mooi en functioneel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Na een paar jaar de Galaxy watch te hebben gedragen werd het tijd voor een nieuwe watch. Omdat ik de Galaxy watch 3 erg mooi vind van kleur en ontwerp en deze ook bij mijn Note 20 ultra matcht, heb ik voor deze gekozen en niet voor de Galaxy watch 4.
De watch 3 heeft net iets meer mogelijkheden dan de watch. Ben er dan ook erg blij mee en draag 'm bijna 24u per dag.
Ik heb een stappendoel ingesteld en check dit regelmatig. Sport, fietsen en wandelen wordt bijgehouden, ideaal.
De batterij gaat anderhalve dag mee, langer dan mijn vorige watch, maar van mij mag het nog een dagje langer zijn :).

Anoniem 10-11-2021

Super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Strak model makkelijk bedienbaar en tis geweldig hoeveel je ermee kan doen ook is het heel makkelijk te verbinden met de telefoon en berichtjes krijg je goed binnen en gemakkelijk te reageren

Anoniem 09-11-2021

Functioneert heel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

In combinatie met mijn Galaxy A22 functioneren de Apps heel goed. Bijvoorbeeld de detectie van trainingen. Wel mis ik de App voor contactloos betalen. Dan zou het horloge voor mij perfect zijn.

Armando020 08-11-2021

Top horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3

Werkt echt perfect. Geluid is er duidelijk. Scherm kwaliteit is erg goed. Reageert snel op tikken en draaien van de ring. Je kan hem ook instellen naar eigen wens, zowel scherm als knoppen aan de zijkant