Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 op Kieskeurig.be.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

Surofa 16-01-2021

Fijn smart horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 roze, goud

Ik ben erg blij met mijn Samsung smart watch! Veel functionaliteit welk ik regelmatig gebruik.
Handig ook om te zien hoe mijn slaap geregistreerd wordt. Ook in de gaten houden dat ik voldoende beweging krijg en niet teveel eet!!

Pluspunten

• Chique uitstraling
  • Werkt prima zie ook 1 minpunt

Minpunten

• Horlogeband wat groot voor vrouwen.
  • Traplopen wordt vaak niet goed geregistreerd

Alies 27-01-2020

Heerlijk licht horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 blauw

Heb 'm nu 3 maanden en ben echt super blij. Het stimuleert me meer te bewegen. Als ik te lang stilzit geeft ie een seintje. Draagcomfort is super. Je voelt 'm bijna niet. Bandje is super flexibel. Als ik een minpuntje moet noemen is het de batterij. Ik moet 'm eigenlijk wel om de 1,5 dag opladen. Ik heb dan wel alles aan staan de hele tijd. Constante harstlagmeting, gps aan, constant scherm aan. Het aantal trappen dat je loopt is ook niet nauwkeurig, maar bij het lezen van veel reviews van andere smartwatches is dat een algemeen probleem.

In tegenstelling tot al die enorm grote smartwatches vind ik dit een beschaafd en mooi model. Echt een aanradar!

Pluspunten

• draagcomfort
  • grootte

Minpunten

• batterij

a-sha 26-11-2019

Direct retour

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Deze watch van Samsung mag dan smart zijn, het horlogebandje in ieder geval niet. Bandje is van silicone en heeft te weinig gaatjes, waardoor deze smartwatch dus niet past om mijn pols. Een gaatje 'bij prikken' kan niet want dan breekt mogelijk het silicone bandje. Een extra bandje erbij kopen is weer heel erg duur. Kortom, dan maar retour.

Pluspunten

Minpunten

• Bandje