Samsung Galaxy Watch3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 zwart op Kieskeurig.be.

Noeri1979 20-10-2021

Alles kunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Super horloge. met heel veel functies. Ziet er prachtig uit in het zwart. Lange batterij tijd en mooi design.

Anoniem 20-10-2021

Prachtige pols computer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Na al 3 aliexpress watches te hebben geprobeerd en langere tijd gebruikt, ben ik nu toch naar een "echte smartwatch" overgestapt. Wat een verademing. Deze Samsung doet precies wat er van verwacht wordt. Bediening eenvoudig en alles zelf makkelijk in te stellen. Het enige minpuntje, maar dat vindt je bij alle wat het. De batterij gaat maar max 2 dagen mee. Daarom is draadloze opladen een uitkomst.

Anoniem 18-10-2021

Zeer mooi klokje maar kras gevoelig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ben er uiteraard weer erg blij mee, heb hiervoor de s2 gehad en daar was ik minder blij mee. Accu duur is zoveel beter en het geluid wat eruit komt ontzettend knap ontwikkeld doos samsung

Wilco12345 17-10-2021

TOP horloge

Mooi horloge.
Met handige snel sluiting om de bandjes te wisselen. Zo heb je voor elk tijd stip van de dag (sport) of outfit een passende band.

MargritvH 16-10-2021

Mooi en handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ik kan niet meer zonder, een mooi horloge met handige functies, zoals je hartslag en bloeddruk meten, ja kan 'm aanpassen naar eigen smaak

Anoniem 13-10-2021

Alleen maar positieve ervaring

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Het is mijn eerste smartwatch, maar had geen betere kunnen uitzoeken. En zeer makkelijk te bedienen zelfs voor een vrouw van middelbare leeftijd :) Ook de batterijduur valt me reuze mee 2,5 dag.

Xiaoyan 13-10-2021

Veel verschillende dingen!

Hallo,
Ik ben echt super blij met de Watch3. Waarom? Omdat je er zo ontzettend veel mee kunt! Je hebt heel veel verschillende wijzerplaten, je kan apps installeren, berichten ontvangen en versturen zelfs, bellen en nog veel meer! Erg fijn om te gebruiken. Zelf ben ik erg sportief. Naast voetbal doe ik ook mountainbiken en hardlopen. Tijdens die twee sporten gebruik ik gewoon de Watch 3! Het horloge houdt dan mijn hartslag bij, bij hardlopen hoever ik ren en het gemiddelde en nog een aantal dingen die als je jezelf wilt verbeteren erg belangrijk zijn, en bij mountainbiken heb je ook ontzettend veel dingen die je kan zien! Verder heeft het een prima batterij. Ook heeft de Watch3 uitgebreide instellingen. Je kunt zelfs een code erop zetten. Ook kunnen je bijvoorbeeld een manier kiezen hoe je horloge aangaat, als je hem beweegt, als je de rand draait of als je erop tikt! Echt super fijn. Verder zijn er natuurlijk nog veel meer dingen waar je uit kan kiezen, maar dat is te veel om op te noemen1 :) Ook als er een beetje water op komt is het geen probleem. Ik heb zelfs gezien dat je water uit het horloge kan halen als je op een knopje drukt, dat dat bestaat, echt super handig! Ook handig dat het horloge zelf met wifi verbindt en dat je de beltoon en alle geluiden op verschillende tonen kan zetten, maar ook op verschillende geluidssterkte. Ook zit er een stappen teller op, en dat vind ik persoonlijk wel leuk, ook kan je dan een doel stellen, en dan houd de Watch3 bij wanneer je het doel behaalt, en dan kan je zien hoe vaak je je doel hebt behaald, en je krijgt ook een melding van het horloge. Ook kan je doelen stellen bij het kcal verbruik. Verder is de Watch3 prachtig om je gezondheid bij te houden. Hij stuurt zelfs af en toe een melding dat het tijd is om te gaan bewegen, omdat ik al best lang stil zit, zo fantastisch! Het design vind ik ook wel mooi. Alleen ik vind het toch ook weer niet licht eruit zien zeg maar. Ik vind de Watch3 eruit zien alsof hij heel veel kan, en duur, en mooi, alleen wel dat het niet voor kinderen is gemaakt, misschien als jullie het ietsje smaller maken, of misschien zonder de knopjes dat het dan wel weer mooier wordt! Dat waren ontzettend veel plus punten, en dan zijn er natuurlijk nog veel meer, maar dit waren denk ik wel de belangrijkste. Verder heb ik ook een paar min punten. Als het horloge ergens iets raakt komt er heel snel een krasje op, natuurlijk, eigenlijk moet je gewoon heel voorzichtig zijn met het horloge, alleen het is toch wel fijn als je eens perongeluk de Watch3 ergens tegen aan tikt dat het dan niet meteen een krasje krijgt. Ook is de batterij niet heel erg goed. Goed genoeg, dat wel, alleen ik verwachtte zoals aangegeven stond dat de Watch3 3 dagen zonder opladen gebruikt kon worden, alleen ik denk dat dat is wanneer het horloge alleen maar uit is, wanneer de Watch3 vaak aan is kan hij 2 dagen mee, dan is ie leeg, natuurlijk, super top dat ie 2 dagen mee kan, alleen ik verwachtte alleen ietsje meer. Persoonlijk vind ik dat niet erg, alleen misschien zijn er mensen die dat wel erg vinden. Verder zou het ook leuk zijn als het horloge hoogte zou kunnen meten. Er is aangegeven dat de Watch3 dat niet kan, zelf denk ik dat dat wel erbij kan, ik weet dat er ook een Watch4 is, misschien heeft die het wel, maar we hebben het over de Watch3 :D. Nou, het komt er dus eigenlijk op neer dat het horloge geweldig is, en dat het alleen dingen mist die niet echt belangrijk zijn. En oja, ik geloof dat er ook een Watch3 voor vrouwen is, en dat je daar ook menstruatie dingen kan meten en dergelijk, voor mij is dat niet nodig aangezien ik een jongen ben, maar toen ik dat had gelezen dacht ik dat Samsung gewoon het beste van het beste kon maken. Dus dat vind ik ook wel mooi bedacht van jullie. Echt, super bedankt voor dit prachtige horloge, zeker geen miskoop!
Met vriendelijke groet Xiaoyan.

Rik35 13-10-2021

Erg fijn en fraai horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Vind het echt prima horloge, doet alles waarvoor ik hem heb aangeschaft. Vind alleen de batterij duur aan de korte kant.

Eppie74 13-10-2021

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Goede mogelijkheden voor de vorderingen bij fitness/sporten bij te houden. Tevens handig om de gezondheid enigzins te controleren

Nietje 69 13-10-2021

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ik vind het design van het horloge heel mooi, leuk dat je verschillende wijzerplaten kan kiezen.
Minder vind ik dat de Samsung health app veel toestemmingen nodig heeft en niet alles (oa slaap) overneemt van het horloge

Anoniem 11-10-2021

Fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ik ben er erg blij mee, het is alleen jammer dat de batterij na 1 drukke werkdag zo snel leeg is.
Verder is het design heel mooi.

Eddam 11-10-2021

Geweldig horloge wat betreft werking en mogelijkhe

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Erg blij met dit horloge. Werkt heel goed en gemakkelijk. Ik heb het horloge aangeschaft omdat ik mijn slaapritme bij wil houden.
Wat ik een heel groot nadeel vindt is dat de batterij snel leeg is. Ik heb al de helderheid op minimum staan en een donkere wijzerplaat gekozen. Ik kan mij voorstellen dat je het horloge oplaad in de nacht maar bij mij gaat dat dus niet op. Na1 dag en 1 nacht is de batterij alweer leeg. Ik had verwacht dat de batterij wel minimaal 2 of 3 dagen mee zou gaan.

Corina44 10-10-2021

top onmisbaar alleen accu snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Het is me eerste maar ik zou niet anders meer willen echte aanvulling op me telefoon slleen jammer als je der te veel op biine krijgt dat accu snel gaat als je zet op batterij besparing kan die drie dagen mee anders maar 1 dag kan nooit goed voor de accu zijn

FrankK71 10-10-2021

Doet wat moet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Heel blij met me galaxy watch 3. Alles wat ik in een smartwatch zou willen doet hij.

Oplaad tijd vind ik wel lang. Ruim 2 uur om van 10% naar vol is lang.

Anoniem 08-10-2021

Super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Prachtig horloge en makkelijk in gebruik. Bij veel gebruik moet ie helaas wel iets te snel worden opgeladen naar mijn mening. Daarintegen gaat het opladen wel supersnel. Al met al superblij met m'n galaxy watch

Chellebell6 07-10-2021

Super fijne smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Horloge werkt naar behoren. Veel functies en mogelijkheden. Leuk te personaliseren. Batterij zou langer mee mogen

lilian24 07-10-2021

Je persoonlijke assistent

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Het is leuk dat je je persoonlijke trainer hebt :) Na een tijdje krijg je bericht ga bewegen je hoeft ook niet steeds je telefoon erbij te pakken . Enigste minpuntje vind ik is in de samsung health app ik denk niet dat mannen ongesteld worden en dat is er niet af te krijgen dus dat is misschien een puntje dat aandacht verreist voor de rest heb ik geen spijt van mijn aanschaf en hoop er nog lang van te kunnen genieten .

Priscilla2176 04-10-2021

Fantastisch horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Ik heb deze smartwatch de Samsung Galaxy watch 3 nu ongeveer 2 weken, en ben erg tevreden, eenvoudig te bedienen, nauwkeurige metingen, een super mooi uiterlijk. Zonder problemen verbonden met mijn Oppo A91
Het enige minpuntje is dat de batterij ongeveer 1,5 / 2 dagen meegaat, dat was even wennen, maar ik laad hem nu standaard smorgens op als ik ga douchen en ontbijten, en dan is het horloge inmiddels alweer 100%vol .

Dragon1954 03-10-2021

Geweldig horloge !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Doet precies wat ik ervan verwacht, mogelijkheden te over, een goede gezondheids monitor en een mooi design

Tesselaar 03-10-2021

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart

Gemakkelijk in gebruik en veel mogelijkheden. Eenvoudig te installeren en te koppelen aan andere apparaten.