Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin op Kieskeurig.be.

Anoniem 11-10-2021

Fijn horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Ik ben er erg blij mee, het is alleen jammer dat de batterij na 1 drukke werkdag zo snel leeg is.
Verder is het design heel mooi.

Eddam 11-10-2021

Geweldig horloge wat betreft werking en mogelijkhe

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Erg blij met dit horloge. Werkt heel goed en gemakkelijk. Ik heb het horloge aangeschaft omdat ik mijn slaapritme bij wil houden.
Wat ik een heel groot nadeel vindt is dat de batterij snel leeg is. Ik heb al de helderheid op minimum staan en een donkere wijzerplaat gekozen. Ik kan mij voorstellen dat je het horloge oplaad in de nacht maar bij mij gaat dat dus niet op. Na1 dag en 1 nacht is de batterij alweer leeg. Ik had verwacht dat de batterij wel minimaal 2 of 3 dagen mee zou gaan.

Corina44 10-10-2021

top onmisbaar alleen accu snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Het is me eerste maar ik zou niet anders meer willen echte aanvulling op me telefoon slleen jammer als je der te veel op biine krijgt dat accu snel gaat als je zet op batterij besparing kan die drie dagen mee anders maar 1 dag kan nooit goed voor de accu zijn

FrankK71 10-10-2021

Doet wat moet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Heel blij met me galaxy watch 3. Alles wat ik in een smartwatch zou willen doet hij.

Oplaad tijd vind ik wel lang. Ruim 2 uur om van 10% naar vol is lang.

Anoniem 08-10-2021

Super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Prachtig horloge en makkelijk in gebruik. Bij veel gebruik moet ie helaas wel iets te snel worden opgeladen naar mijn mening. Daarintegen gaat het opladen wel supersnel. Al met al superblij met m'n galaxy watch

Chellebell6 07-10-2021

Super fijne smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Horloge werkt naar behoren. Veel functies en mogelijkheden. Leuk te personaliseren. Batterij zou langer mee mogen

lilian24 07-10-2021

Je persoonlijke assistent

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Het is leuk dat je je persoonlijke trainer hebt :) Na een tijdje krijg je bericht ga bewegen je hoeft ook niet steeds je telefoon erbij te pakken . Enigste minpuntje vind ik is in de samsung health app ik denk niet dat mannen ongesteld worden en dat is er niet af te krijgen dus dat is misschien een puntje dat aandacht verreist voor de rest heb ik geen spijt van mijn aanschaf en hoop er nog lang van te kunnen genieten .

Priscilla2176 04-10-2021

Fantastisch horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Ik heb deze smartwatch de Samsung Galaxy watch 3 nu ongeveer 2 weken, en ben erg tevreden, eenvoudig te bedienen, nauwkeurige metingen, een super mooi uiterlijk. Zonder problemen verbonden met mijn Oppo A91
Het enige minpuntje is dat de batterij ongeveer 1,5 / 2 dagen meegaat, dat was even wennen, maar ik laad hem nu standaard smorgens op als ik ga douchen en ontbijten, en dan is het horloge inmiddels alweer 100%vol .

Dragon1954 03-10-2021

Geweldig horloge !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Doet precies wat ik ervan verwacht, mogelijkheden te over, een goede gezondheids monitor en een mooi design

Tesselaar 03-10-2021

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Gemakkelijk in gebruik en veel mogelijkheden. Eenvoudig te installeren en te koppelen aan andere apparaten.

Mama215 03-10-2021

Goed en mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Doet alles wat er in de beschrijving staat. Lange batterijduur. Goede apps. Alleen jammer dat er wel nfc opstaat maar je er niet mee kan betalen.

Anoniem 03-10-2021

Super fijne watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Het is een super fijne horloge. Ben er erg blij mee. Je kan er alles op krijgen. Ik doe anderhalve dag met de batterij.

Anoniem 03-10-2021

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Hij doet alles goed is echt een geweldig horloge een aanrader voor iedereen die alles wilt registreren en koppeling met de telefoon werkt ook goed

Sam 7600 01-10-2021

mooi horloge intuitieve bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Na een paar weken in bezit is dit een fijn horloge. Veel mogelijkheden, nog niet alles uitgeprobeerd omdat het er zoveel zijn. Wel prijzig

Gelekind 01-10-2021

Cadeau

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Ik heb al jaren een TomTom sporthorloge, nu heb ik de Galaxy Watch 3 cadeau gekregen van mijn dochter/ schoonzoon. Ik heb een sport bandje gekocht.Aangezien ik veel sport vind ik het jammer dat ik niet mijn eigen training kan maken en toevoegen. Voor de rest is het een super mooi horloge en ben ik nog flink aan het ontdekken wat ik allemaal ermee kan doen.

Anoniem 28-09-2021

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Ik heb deze Galaxy Watch3 gekocht en er geen dag spijt van, het is heel handig als je bezig bent en je telefoon niet kan pakken dan kan je toch even kijken of de telefoon opnemen.
Ik vind het zeker een aanrader voor iedereen die het druk heeft ook omdat je toch even bij blijft met alles en geen tijd hebt om je telefoon te pakken.

Sjv1 28-09-2021

Compleet horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Een heel compleet horloge, goede prijs-kwaliteits verhouding. De batterij houdt het 2 dagen vol maar dat vind ik prima, ik hang hem gewoon dagelijks aan de lader wanneer ik ook mijn telefoon oplaad.
Wat ik jammer vind is dat strava en het horloge niet heel goed samen functioneren en je maar een beperkt aantal sporten kunt kiezen op je horloge.
Het horloge is ook nog eens mooi om te zien, wat wil je nog meer?!

Anoniem 28-09-2021

Handig in gebruik

Mooi horloge ontzettend gebruiksvriendelijk
Mooie apps fantastisch design veel mogelijkheden. Kortom gewelg

rubenlkk 27-09-2021

goede smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

goede smartwatch redelijk goede accu scherm is mooi en het design is hartstikke mooi alleen de leren bandjes kunnen helaas slecht tegen water

Vera 77 25-09-2021

Dit horloge kan alles behalve deur open maken ook

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Dit horloge zorg ervoor dat je bewuster bent van hoeveel je beweegt en wat je pols slaapgewoontes zijn en hartslag, en dat motiveert geweldig. Wel zou de batterij wat mij betreft langer het mogen doen .alles is naar uw persoonlijke wens in te stellen via app Galaxy wearable.