Samsung Galaxy Watch Active groen

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active groen op Kieskeurig.be.

Yvonne11 14-11-2021

Beste aankoop van dit jaar.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Toen ik mijn voor zijn verjaardag de smartwatch galaxy watch (46mm) cadeau deed en ik zag hoe druk hij er mee was en hoe enthousiast hij was begon het voor mij toch ook een beetje te kriebelen om er 1 te gaan nemen voor het eerst. Ik wilde hem wel wat vrouwelijker naar mijn mening dus een wat kleiner klokje. En mijn batterij hoeft geen 4 dagen mee bijvoorbeeld. Ik wilde gewoon eens kijken of het iets voor me was een smartwatch. Zodoende kwam ik bij de zeer betaalbare active uit. Het bandje wat er bij zit sprak mij als enige niet aan maar dat was gauw opgelost door zelf een bandje bij te bestellen. De smartwatch is simpel te besturen en heeft niet 100 extra dingen er op staan maar heeft de apps en functie er op zitten die je verwacht van een smartwatch. Ook vind ik het prettig dat er geen draaiknop op deze smartwtch zit. Ik merkte bij het horloge van mij vriend dat ik steeds te snel door draaide met de draaiknop in het menu. Wel goed om te onderzoeken welke besturing je dus prettiger vind. Ik ben zeer te vreden.

Gert020 06-11-2021

Mooi design!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Het is echt een mooi horloge! met een batterij die na een jaar dagelijks gebruik nogsteeds ruim een dag vol kan houden. De software is goed in elkaar gezet en werkt dus ook prima. Echt een aanrader!

Anoniem 04-11-2021

Prachtig design en heerlijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Het design is mooi rond en elegant. Het is niet groot en chunky zoals de Apple Watch. Het gebruik is erg simpel en overzichtelijk. Handig te gebruiken met je vingers. Alles goed vindbaar. Ik heb een paar wijzerplaten die ik afwissel. En ik gebruik hem veel voor sport. Ook een groot voordeel is dat ik de batterij relatief lang vind meegaan. Wat beter kan: ik heb een iPhone. Daar heeft de app wat beperkingen. Zoals het aan en uitzetten van meldingen op onafhankelijke apps. Vind ik jammer en ik snap het nut daar ook niet zo van.

luna306 29-10-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

de samsung galaxy active, is geweldig, het is licht en zit ideaal. ook houd het je informatie goed bij en synchroniseerd dit goed met de samsung health app. zou heb je een goed inzicht in jouw gezondheid

Errie1535 29-10-2021

Goeie kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Ik vind het toestel zelf echt geweldig. Maar de software die erop zit vind ik een mini dingetje. Zo kun je maar moeilijk op het internet. Maar voor de rest een top ding!

Kaat1074 28-10-2021

Mooi.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Een makkelijke horloge. Doet wat hij moet doen. Ziet er goed uit en ik ben er in het kort heel tevreden over.

Augustinus 27-10-2021

Prima horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Het kost wat tijd en moeite om alles uit te vinden maar als je dit eenmaal hebt uitgevonden werkt het prima.

Shellbaco91 26-10-2021

Fijne smartwatch voor weinig geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Heel blij met de Samsung active smartwatch.
Fijn makkelijk horloge, verbinding met mijn Samsung telefoon is niets op aan te merken en batterij houd het lang vol.

Laura1974 20-10-2021

Ziet er super uit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Zeer leuke watch, met handige functies die makkelijk te bedienen zijn. En vele leuke, mooie en handige te downloaden wijzerplaten. Heel klein min puntje kan geen spraakbericht geven op whats app.

Anoniem 19-10-2021

Batterij snel leeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Op zich ben ik blij met de Galaxy active watch, alleen is de batterij wel erg snel leeg, moet de horloge om de dag opladen. Hiervoor had ik een Garmin, die batterij gaat wel veel langer mee..

Cindymamavan 16-10-2021

Super !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Mooi formaat , heerlijk pols bandje . Makkelijk bedien baar en lees baar .. voldoende apps . De enige melding die ik mis is snap chat .. voor de rest Facebook whatsapp werkt erop

Anoniem 15-10-2021

Super horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Ik heb de watch nu pas een paar dagen en ik ben er echt super enthousiast over. Het is handig in gebruik, je kunt (bijna) alles meten, ik beweeg veel meer tijdens het thuiswerken door de vriendelijke reminders die worden gegeven en de watch staat echt super mooi om mijn arm! Ik ben er heel blij mee! Prijs kwaliteit verhouding is echt top..

Sam89 14-10-2021

Fijne horloge, maar niet accuraat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Inmiddels heb ik mijn Galaxy Active al 2,5 jaar. Hij doet het nog goed, maar mijn hartslagmeter is nooit betrouwbaar geweest. Als ik in een intensieve spinningsessie mijn hartslag meet, zegt hij dat ik een hartslag van 60 heb. Als ik soms rustig over straat loop, staat er opeens 134. Er mankeert niets aan mijn hart zover ik weet haha. Ik hoop dat het nieuwere typen een accurate hartslagmeter heeft en beter is met het tracken van mijn workouts.

Nikki C 12-10-2021

Top voor hardlopen en dagelijks gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Zelf hardloop ik alleen maar en wou graag meer informatie hebben over hoe ik het doe. Daarom kocht ik de Galaxy Active watch 2 40mm, want hij zag er mooi uit. Het is heel fijn voor hardlopen, aangezien je hem niet of nauwelijks om je pols voelt. Bij elke km krijg ik een trilling die zegt hoe ik de km heb gedaan: de tijd, mijn hartslag, gemiddelde snelheid etc. De batterijduur is ook fijn, als ik de watch in de ochtend om doe is die in de avond nog niet leeg ookal heb ik de functies gebruikt. Persoonlijk laad ik de watch op in de avond, maar het zou niet nodig zijn. De watch laad ook vrij snel op. Als vrouw zijnde is het ook fijn dat ik mijn menstruatie kan invoeren en bijhouden in de watch. De bandjes van de watch zijn ook goed voor als je smalle polsen hebt en heeft een mooie uitstraling. Het is ook leuk dat je het naar je eigen smaak kan veranderen met kleurtjes en wijzerplaten. Ik vind deze watch zeker een aanrader en de kwaliteit die je krijgt voor de watch is ook top!

ABAyoub 10-10-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Dit horloge heeft alles wat ik zocht.
Werkt prachtig en ziet er mooi uit.
Goed prijs, goed kwaliteit.

Lyannevs 08-10-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Heel erg blij met dit horloge.
Hij ziet er mooi uit.
Batterij gaat lang mee.
Is super fijn in gebruik.
Kortom echt een super product!

RebeccaJ 03-10-2021

Top ding! Kan niet meer zonder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Ik ben heel blij met de watch active, ik vind het zo fijn en ook dat je zelf kan aangeven van welke apps je meldingen wil krijgen. Het leukste vind ik misschien wel het bewegen en slapen wat hij bij houd.

Tiny5419 27-09-2021

Mooi en doet wat het moet doen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Het doet wat het moet doen ben zeer tevreden makkelijk in te stellen staat leuk en zit lekker ben er heel blij mee

Yvonne 62 24-09-2021

Smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Ik ben heel blij met mijn smartwatch maar heel vaak valt de verbinding weg tussen telefoon en horloge.

Laura61 23-09-2021

Mooi horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active groen

Mijn ervaring met de samsung smartwatch active is dat hij goed om de pols zit. Ik heb een dunne pols en hoefde met dit bandje niet moeilijk te doen, hij paste meteen!

Verder zou ik het nog prettig vinden als ik een reminder kan instellen op mijn waterinname (maar dat is meer een functie van samsung health)

Al met al bevalt me deze smartwatch goed!!